69

киров

преди 6 години

До vladyтова са глупости да замениш кръгово с локално и да трвърдиш, че е по-безконфликтно е принос към герберската ***

68

Анонимен

преди 6 години

Пълни глупости от не специалисти! В Брюксел пред мен направиха трамвая през 2007 г. Никой не минавал повторно. Няма проблеми!

67

БОЙКО ТИКВАТА

преди 6 години

Това е фалшива новина.

66

Анонимен

преди 6 години

те ако намерят възможност ще лепят тапети със шарка на асвалт

65

Анонимен

преди 6 години

Това е нормално.Само помислете колко автомобили са минали от там за тези две години.

64

Патриот

преди 6 години

върха на герберасткото строителство,къде са сега вмирисаните на кромит гнусни герберски селчаци дето секълняха в тиквените магистрали!ахаха ***

63

:)

преди 6 години

Няма как да платят "некадърните изпълнители". Те вече са си платили на този на когото трябва и той няма да ги накара да плащат два пъти. Ще плам ние, данъкоплатците.Пък и сега трябва ремонт... нова фактура, нови комисионни.Е, може и Фандъчката като Лилето да ни залъже, че и тук като магистралите щяла а и плати изпълнителя. И какво като си е платил изпълнителя след като нашите коли се трошат по кръпките?За дискомфорта да не говорим, мака че и той е щета за наша сметка

62

Анонимен

преди 6 години

Върхът беше, когато на "Цариградско асфалтираха върху "спяш милиционер" от гумени сектори!Е такова чудо историята не познава!Това е възможно само в БГ и Русия!Гледайте You tube.

61

комисионната на ББ

преди 6 години

Но пък комисионната ББ и сметките на ГЕРБ са си бетон арме!!!е, купиха си изборите, сега от ремонта и на този асфалт ще си попълнят изборните финансови загуби

60

www

преди 6 години

Поредното качество "Гарантирано от ГЕРБ!" и лично от мафиота Бойко Методиев Борисов.

59

Анонимен

преди 6 години

Пълен ремонт, с цялостно изравяне на основата включително, друга фирма изпълнител, цялата сума да платят некадърните изпълнители, плюс обезщетение за неудобствата за времето на новият ремонт. НИКОГА ПОВЕЧЕ ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА НА ТАЗИ ФИРМА! САМО ТАКА МОГАТ ДА СЕ ПОДОБРАТ НЕЩАТА В ТАЗИ КОРУМПИРАНА И ОБСЕБЕНА ОТ МАФИЯТА ДЪРЖАВА!!!!

58

клошар

преди 6 години

Важното е да се гепи парата, другото е маловажно.

57

Анонимен

преди 6 години

Много важно - той се пука навсякъде, където гербавите ремонтираха.Това новина ли е? На Цариградско като се напука нали го запълниха с битум, и тука така ще направят.Па после пак ще гласуват за бб....

56

избирател

преди 6 години

Качество гарантирано от Герб и Борисов!!!!!

55

Омг

преди 6 години

Добре де всички виждаме ,че се краде най много от тоя асфалт и т.н. измишльотини на Бойко и вие най вече софиянци само за него гласувате ,защо ? То от 8 години в София се прави уж нещо и после като мине година -две и става по зле от старото ! Аз лично мразя София да ходя там точно заради тия проблеми ,а камоли да живея там . *** нека да ви крадът още повече , защото вие софиянци плащате най голям данък , а улиците са в окаяно състояние ! Алал да ви е Бойко.

54

vlady

преди 6 години

Преместването на трамвая е удачно решение - така има само една конфликтна точка на Скобелев, преди имаше три или четири за различните направления, съответно трамваите и автомобилното движение губеха време във взаимно изчакване и кръстовището се задръстваше в пик.

53

vlady

преди 6 години

До ИнженерПаветата се нуждаят от качествена основа и качествено нареждане от опитен и квалифициран майстор, също на 2-3 години се налагат корекции, които също се изпълняват на ръка и изискват квалификация. Асфалтът при повреда се изрязва с фреза и се полага нов при минимум нискоквалифициран ръчен труд и висока степен на механизация.

52

vlady

преди 6 години

До ПАВЕТА ПО ДОНДУКОВПаветата стават на калдъръм за няколко месеца, ако не се подготви качествена основа и не се наредят правилно от опитен квалифициран майстор. Калдъръмът е още по-зле от асфалт с дупки, само струва по-скъпо, тъй като изисква голям обем ръчен труд и не се поддава на механизация. Добре нареденият паваж струва няколко пъти повече от асфалта и има нужда от корекции веднъж на няколко години, които също се извършват на ръка и не могат да се механизират.

51

Анонимен

преди 6 години

До pipoфирмата вероятно вече е затворила но ..нищо, на нейно място ще дойде друга или на герп или на дпс, да усвои поредният дял от нашите данъци

50

Инженер

преди 6 години

Проблемът е, че паветата са изключително трайна настилка. 30 години няма мърдане, само едно пренареждане чат-пат. Така всичките фирми-лапачи, които паразитират покрай общината няма да имат работа. Номерът е да се замени с некачествено изпълнен асфалт, който ще се напука след 2-3 години и ще трябва нов ремонт. И така - до края на света