Сегашната цена е изнудване да се купуват неизгодните абонаментни карти за сметка на далеч вече по-неизгодните билети. Това е мафиотски подход сравним със силовата застраховка. Важното е да се се увеличи мелкодобива а да се минимизира мученето както би казал един от героите на Тери Пратчет. Лошото е че както винаги всички са против и на края тези които имат последната дума пак ще им дадат благослов на СКГТ да крадат народа. А и да стане някое чудо мислите ли че някой ще ви върне похарчените пари?
Най- големи кражби има в гратския транспорт! Няма да плащам на крадците, заемащи ръководни постове!
Пътувам гратис ! Няма да плащам на Йорданка 1.60 за внесени от нея втора ръка превози платени като за първа! До кога ще сме помийната яма на Европа?!
При тази ситуация и предвид, че сега тези транспортни средства са купени с Европейски средства, как ще ги отчетат?
Този не одобри, онзи не одобри, а билета си е 1,60! Защо Картофелия е още кмет и до кога? Не е ли време да си разходи еднопосочно до Белчин последния нов тоалет?
До 2007-*** година все още успявах да издържам да пътувам редовно с градския транспорт на София, но над 2 часа сутрин и над 2 часа вечер ми дойдоха в повече и спрях да го ползвам. Сега вече 10 години много рядко ползвам градския транспорт 2-3 пъти месечно и се чувствам човек, при това гледам по възможност да ползвам метрото, въпреки че то е с доста ограничен обхват и покрива под 5% от територията на София.
Поскъпване на пътуването с градския транспорт на София и влошаване на самият градски транспорт - това става при демокрацията и пазарната икономика.
Принципно никога не може да има финансова обосновка за билети от по 1,60 лева и неколкократно по-евтина карта за цялата градска мрежа или за отделни линии. Това е политика на мафията, които насила ни кара да си купуваме карти за градския транспорт, въпреки че много хора го ползват рядко. Преди години (преди 1989-та) това работеше - картите не бяха скъпи и човек лесно си купуваше карта за три месеца за цялата градска мрежа за 13,50 лева и ползваше добре развит градски транспорт. Сега не е така.
и като са ги открили нарушенията - КАКВО СЛЕДВА?? ...хората продължават да си плащат и толкова!
Егати държавата дето не може със съдебни решения да принуди една община да отмени вече незаконното си решение и да ни обезщети за това. И после искат ние да спазваме законите...
И сега какво? Логично е да се въведе едногодишен безплатен транспорт за всички съвестни граждани, дупчили незаконните билетчета. Останалите така или иначе пътуват безплатно - поне да е за всички, то така или иначе вече е платено.
нз К'во заплашват с икарусите, по линията която аз пътувам са си те, ама цената ми е като за нов мерцедес след автомивка!
Е, СЕГА ЩЕ НАПИШАТ МОТНИВИ И ЩЕ НАПРАВЯТ БИЛЕТЧЕТО НАПРАВО 2 ЛЕВА.ТАКА ДЕ, ЖИВОТЪТ ПОСКЪПВАО, КУПУВАМЕ ЧИСТО НОВИ ТРАМВАИ.СОФИЯНЦИ ИМАТ ТЛЪСТИ ДОХОДИ, МОГАТ ДА ПЛАЩАТ.
Не ви ли стана ясно, че в РБ властта не е***ва съда? Съдът решил, сметната не одобрява, но общината не рачи да се съобрази ни със съд ни със сметна палата и билетчето си остава на тая безумна цена, изсмукана от пръстите на кметицата! Същата история като с винетките! Демек, кат ми викаш дедо попе, кой ли те слуша! Но ако решат да върнат старата цена, съвсем случайно, какво става с прецаканите с картите? И с винетките тоже?
А защо не е 1.50, а 1.60? И без това за група от хора/същества това не е от значение, защото те пътуват без билет, но с повишено внимание. За останалите е по-удобно, когато търсят пари по джобовете си, а и на шофьорите да броят заветните сребърници.
1,60 лв. за билетчето в София? И Сметната палата нe одобри