13

факт

преди 6 години

БДЖ е тласкано към колапс..нали се сещате защо -приватизация от точните хора

12

Изгърбич Задвратян

преди 6 години

бдж е на загуба последните 20 и кусур години. заради такива като е тоя водкаджия синдикалиста.яли пили и сега търсят кой да плати сметката

11

на съд

преди 6 години

Откакто беше министър председател Ив костов и каза че на България железница не й трябва всичко тръгна назад

10

Служител на БДЖ

преди 6 години

Българина разбира от всичко и е компетентен по всички въпроси! Никой от Вас, дето сте коментирали тук сигурно не знае колко е тежък и ниско платен трудът на работещите в системата (не говоря за ръководните кадри, сменящи се поне по веднъж на година и назначаващи свои храненици). Проблемът е в лошото управление! Има толкова бъдеще и пари и в двете дружества! И не е вярно, че возят по 5 човека! Дано най-накрая мениджмънтът на холдинговата структура си заслужи парите!

9

Анонимен

преди 6 години

БДЖ трябва да бъде закрито. Аз не искам да плащам данъци за него! Това е фирма само за крадене и източване. Абсолютно не конкурентна на останалите . Не виждам защо продължава да работи. Някой ден ще се окаже че ние трябва да платим 1 милиард дългове ! Никой освен разни селяни не ползва линиите . Никой не е длъжен да им го поддържа.

8

Анонимен

преди 6 години

До 6Отличен коментар, колега. В този ред на мисли, не е ли време гнусният Ковачки да бъде запознат с оловото излизащо от цевта на изделието на Михаил Калашников?

7

Мънго Джери

преди 6 години

БДЖ - Организация за екстремни превози ! Няма друга такава в ЕС и в близката околност!

6

Анонимен

преди 6 години

БДЖ колабира отдавна!!Още при приватизиране и попадане в частни ръце на подопечните й и печеливши "Товарни превози",защото видите ли държавата е лош собственик!!Сега с "Пътнически превози" на дотация от бюджет трябва да се издържа целият им жп състав-ремонт на ел.мрежи и трасета,издръжка на железничари,поддръжка на гари,спирки и станции,поддръжка на прелези,кантони.......,защото частниците от другото сама лапат без да правят такива отчисления към държавата,а ползват ВСИЧКО!Грабеж,не колабиране!!

5

BG

преди 6 години

БДЖ ще се оправи когато ... железничари почнат да си вършат работата ! Не по цял ден да висят и да си пушат цигарите по пероните а да започнат да работят ! В момента БДЖ е единствената останала комунистическа структура и железничарите още си мислят че пътниците са длъжни ! да се возят на влак независимо от условията. Да ама комунизма когато се чакаше по 20 г за лека кола свърши ! Има и частни автобуси които конкурират ! Ама другарите от БДЖ още не са се осъзнали. За това возят по 5 пътника/влак

4

Анонимен

преди 6 години

Китайците имаха желание да инвестират в БДЖ. В замяна на субсидията, която дава държавата. Но гербаджиите ще ги прокудят, за да лапат те от нея.

3

Анонимен

преди 6 години

Я, я пак.....бдж-ето щяло ка колабира!!!! Я виж ти, ИМАЛО все пак нещо в България, КОЕТО НЕ Е КОЛАБИРАЛО! Сигурно е последното. Е, лека му пръст!!!

2

Това е целта

преди 6 години

Сега летището ще го вземат нашите хора, а с парите ще платят борчовете на бдж и с това вдигането на запорите. А след това започва разграбването на имотите на бдж

1

Анонимен

преди 6 години

като преебе летището и ни летище ни железница . превозвачи то остана ли нещо за превозване от железницита като конкуренцията изяжда пазара?