15

Анонимен

преди 6 години

Хахахахахахахааааааа!!!Колонията строи заради Брюксел!!Строи и поддържа!!Защото след строежа идва и поддръжка на съоръжението,а за там европачки не са предвидени!!Те са задължение на бюджет и издръжка от народ!!Пък като свърши народът,тогава ще му мислят и ще си го вземат отново наготово заедно с прилежащата територия и земя,но вече без малцинство от българи!!

14

Анонимен

преди 6 години

Единственият качествен тунел в България е последният на магистрала Хемус в посока Варна .

13

Анонимен

преди 6 години

Като гледам сега съществуващите тунели,та си представям новия!!

12

Анонимен

преди 6 години

на магистралите станахме спецове сега и с тунели ще се пробваме .То освен за строителство на пътища дават ли за подръжка ще стегаме коланите като почнат ремонти

11

Анонимен

преди 6 години

Кажете на един квартал ***, че там има заровено съкровище или въглища и ще прокопаят тунела за месец. Гледай какво става в Перник цял квартал се крепи на магия заради незаконни мини за въглища.

10

Didko

преди 6 години

Петилетката за три години, добре го помните

9

аман от убиици

преди 6 години

нагли престъпници от СОфия са монтирали изключително жестоко вредни скенери и камери които увреждат тежко и трайно милиони жертви седмично..Камерите са с нарочно монтирани AIDS 2016 скенери и вече са увредили тежко и трайно големи обеми облъчвани от тях.Уврежданията са трудно лечими се виждат от космоса.Вижте как е поразена Илияна Йотова ..Снимана с новите тежко терористични камери и има трайни тежки нелечими увреждания вкл на главен мозък и имунна охрана

8

Анонимен

преди 6 години

Най ме притесняваме възможността да бъде платен 3 пъти. За един тунел.

7

Анонимен

преди 6 години

След голямото бавене трябва да се бърза.

6

бързата кучка

преди 6 години

Бързата кучкa слепи ги ражда - справка пропадналата магистрала Марица.

5

Анонимен

преди 6 години

Хм, хайде, едната ще копае едината тръба, другата втората, а третата?

4

Анонимен

преди 6 години

През 1989г в ГУП работеха 80 специалиста от които 90% бяха специалисти по пътно строителство. През 2000г. личния състав бе от 190 служители. Сега в АПИ работят над 450 души от които само 8% специалисти.Направете си сами коментара за батко, братко и шуробаджанащината на сегашните управници.

3

Анонимен

преди 6 години

Защо само 3 - почнете го отвсякъде.! Една жена носи 9 месеца въпросът е за колко ще износят 9 жени!

2

Анонимен

преди 6 години

...по една малка църква от двете страни на тунела, да палят свещ шофьорите преди да влезнат вътре...

1

Men

преди 6 години

Ако съдя по качеството на новите магистрали аз не бих минавал през този тунел....