5

Анонимен

преди 6 години

Които са ходили в бели държави знаят как се обозначават такива превозни средства които работят по магистралите. От 10 км се виждат премигващите им светлини и с обозначителни знаци от километри се предупреждава за намаляване на скороста. Но при вас не е бяла държава а африканска така че нямате нищо общо! Хубавото в случаят е че се изнесох от африка преди 20 години. А вие подължавайте да си качвате на власт мутретата и да се трепете като кучета!

4

tony malinov i Sofia

преди 6 години

Роден съм в София. Във Втора Градска Болница. Лъвов мост. Моят град беше спокоен и пълен с уют. Докараха след това едни от Северен Виетнам. Другарчета на НКВД от Русия и Лубянка. Тези жълтурки са приятелите на Хо Ши Мин - в моята София. Дрога и престъпност получихме от тази ***. И *** се появиха. Бъдете здрави и благословени. Тони Малинов

3

Анонимен

преди 6 години

Основната вина носят КАТ и собственика на пътя. Няма закон, който да разрешава на такъв автомобил за поддръжка да спира в аварийната лента. Ако ще се прави нещо по магистралата, трябва да се сигнализира с подходящите знаци, ако трябва стеснение да има и т.н. Отделно, че и влекача е в нарушение.

2

Анонимен

преди 6 години

Много тир много нещо - къде да се движат след като петербурски съсипа железницата!

1

Анонимен

преди 6 години

По нашите магистрали е нормално тирове да се движат в аварийната лента. Нормално е, защото няма контрол, а и КАТ изглежда не ги интересува, въпреки, че са наясно с тези навици на множеството шофьори.