126

младостчанин

преди 6 години

До Младост 2 по св.киприян е страшно заради паркирали коли по тясното тротоарче,така че са го превзели изцяло,не на 2,а на 3 реда са зад киприян към реката, в низкото,дали ще кацне блок над самата река на Въртопа,ще видим

125

pf

преди 6 години

kva mladost e tva? star panelen beton...deto pada sam bez butane...

124

Младост 2

преди 6 години

Моля, спрете застрояването в Младост 2, по улица Свети Киприян вече е страшно!

123

Анонимен

преди 6 години

Крайто време е притежаването на автомобил в София да стане неколкократно ПО-СКЪПО удоволствие от колкото в провинцията!

122

Алууууууу

преди 6 години

Алуууууууу от крадливия и корумпиран катун София да не се чува оплакване.....цялата провинция ви робува за да сте добре вие крадливитеи корумпираните Софиянцииии..и се оплаквате още..........изчезващата се провинция до кога ли ще РОБУВА на тия кръвожадни хиени от катуна София......жълтите павета на хлебарката Фандъкова не е БЪЛГАРИЯ

121

Анонимен

преди 6 години

Самолетите наистина кацат ниско над София 25 от 30 дена в месеца.Движат се от северозапад на югоизток.Проблемът е голям и касае половин София.Летят ниско,грохота е голям,да не говориме какви отрови изхвърлят под себе си.Аз живея на Дондуков и Раковска,усещат се силно.Това ниско летене над града със сигурност е незаконно и в разрез с европейските директиви.Въпросът е кой го допуска,и кой взима пари за да позволява самолетите да минават пряко над града,въпреки че трябва да заобикалят!

120

Анонимен

преди 6 години

Цяла София трябва деноношно да е платена!Отидеш ли в друг квартал да си плащаш.Само това може да свали хората донякъде от колите.Сега и до тоалетната се ходи с кола!Това ще допринесе да се използва транспорта,метрото,колело или пеша.Ще се поизчисти въздуха и ще намалеят задръстванията.Само че,разбира се алтернативните транспорти трябва да бъдат много добре организирани!

119

пепи

преди 6 години

Аз живея покрай Мадрид.Тука ептен няма мяста за паркиране.Ама глобите си валят яко.Тъй че нищо ново.

118

Анонимен

преди 6 години

"Зелената зона" е вид рестрикция предпочитана от ГЕРБ. Естествено, че рестрикциите не решават проблемите и влошават нещата, но чрез тях ГЕРБ си докарва допълнителни приходи за наша сметка.

117

az

преди 6 години

До Анонимен 137И как точно зелената зона ще реши проблема ? Ще удвои магически наличните места за паркиране ?

116

Анонимен

преди 6 години

В междублоковите пространства,спортни съоръжения,градинки,тревни площи,не трябва да се строи.Ако някой наистина има реституция или частни имоти там,правилното решение е държавата да го обезщети по пазарни цени.Така се прави в напредналите държави.Така се защитават интересите и на двете страни.

115

Анонимен

преди 6 години

Не знаех, че "зелената зона" се въвежда от кмета на Младост. Все си мислех, че това го прави общинския съвет на София, където мнозинство има ГЕРБ. Да не би ГЕРБ да са въвели нови правила, за да избягат от отговорност, както са свикнали?

114

Анонимен

преди 6 години

За паркирането най-лошото "решение" очевидно са глобите и рестрикциите, но акъла на ГЕРБ стига само за това.

113

До 117

преди 6 години

Не ме разсмивай - Младост било "бачкаторски квартал заселен с хора от провинцията по онова време". Изобщо не си в час. В Младост живееха МАЦИ, ако знаеш какво означава. като Ц-то бързо отпадна. Имаше и блокове на Кремиковци, но бяха много малко, но все пак си имаха детска градина в Младост 3. При това има значение какво точно работят в Кремиковци, а там не бяха баш бачкаторите. Земята там е общинска собственост, но фалшивите реституции край нямат.

112

Анонимен

преди 6 години

Проблемът са новите блокове построени без грам мисъл между старите блокове, както и това, че отнеха голяма част от паркоместата от съществуващите до 1989-та години паркинги. Този паркинг обслужваше три огромни блока около него (327,328 и 329) и беше за повече от 120 коли, но мафията се опита да го застрои преди около 20 години. Тогава хората там се вдигнаха на бунт и успяха да го запазят с изключение на това заведение построено върху паркинга, около което спират доста лъскави скъпи коли.

111

Анонимен

преди 6 години

Най-много се смях на предложението на номер 51 (в момента) Gaskoing, който е написал:"Един паркинг на няколко етажа близо до Младост ще реши проблема и на месец някаква такса по около 10 - 15 лева за подръжка. Ама дали ще стане всеки го мързи да ходи пеш 100 метра а какво става ако е на около 700 - 800 метра."--Със същия успех това може да го предложи за Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Стара Загора, Плевен, .... а защо не и за Лондон, Париж, Ню Йорк,....

110

Анонимен

преди 6 години

В Младост частни имоти няма. Всички реституции са с фалшиви документи. Второ, даже и да имаше частни имоти, има си закони и правила къде и какво може да се строи, а да се строи между блоковете е безумие, както и да се строи на места, където инфраструктурата е недостатъчна. В случая с блок 329, както и блоковете 327 и 328, които ползват едни и същи паркоместа, трябва да им се върне паркинга и да се премахне мутренското заведение, заради което там загубиха над 50 паркоместа.

109

morelini

преди 6 години

И това е като всичко останало...Кое е наред че и това...Най лесно е да правим актове и да събираме глоби от и без това изнемощелият парично народ.Направи надземни или подземни гаражи...сложи една нормална цена за паркиране а не да искаш да си избиеш средствата за гаража за 2,3 години образно казано.Да се направи така че човек да има възможност да паркира.И като ги има тези неща и се паркира на забранени места тогава наточи ножовете...Просто дайте алтернатива....

108

До 124

преди 6 години

Ниско прелитащите самолети над София по всяко време на денонощието са си проблем, но тези, които аз виждам идват главно от север-североизток до Центъра на София (примерно Дондуков и Раковски или бул. В.Левски) и после се насочват към летището.

107

1

преди 6 години

Значи до там се докарахме, *** от Долно *** да има претенции къде да си спира 6-те каруци. *** продай ги бе вуйчооо, ти и без това пари за хляб за децата нямаш, данъци не си им платил, шарнира им тропа от 2 години, но това не е важно нали.