111

Светослав Иванов

преди 6 години

До КрайТова се казва полет на мисълта.

110

Светослав Иванов

преди 6 години

До столичанинКато нямаш кола защо се вълнуваш по темата?Яд те е че не можеш да си позволиш или че не можеш да караш?

109

Мария

преди 6 години

Да има зелена зона за Лозенец!

108

Лозар

преди 6 години

Проблема с паркирането е заради липсващи достатъчно паркоместа.Те няма да се появят ако започнат да плащат живущите по 150лв годишно за автомобил.Само че е далеч по изгодно да се даде терен за МОЛ или да се пусне строеж без съответстващи парко места от колкото да се построи многоетажен паркинг да паркират муньовците колите си в него. Всичко е пари, а общинарите много добре го знаят. Иначе кой би се отказъл от няколко хиляди паркоместа х 1/час + 150 лв на автомобил годишно за жувущите?

107

До 105

преди 6 години

Поредният неразбрал.Да питат експертите.

106

Анонимен

преди 6 години

Няма статистика колко коли са в движение по улиците на София и колко коли са паркирани на обществени места. Няма я, защото тогава съвсем ще лъсне некадърността на общината - колите в София са в пъти по-малко от колите в подобни на София градове, но там нямат проблеми с движението и паркирането, а в София има и то големи.

105

Анонимен

преди 6 години

Много неща могат да се направят за паркирането в София, но мафията не иска, защото няма да може да краде толкова много, колкото е свикнала. Примерно, може да се извадят от архивите плановете от соц.време за строежа на подземни паркинги в Центъра на София и да се намерят начини те да се направят. Може да се забрани продажбата на общинска земя и на общинска земя да се строят паркинги. Може да сложат съвсем други норми за паркоместа при строежа на нови сгради. Забрана за високо строителство и т.н.

104

Анонимен

преди 6 години

Голяма част от колите в София се шофират рядко. Голяма част от колите в София имат или имаха паркоместа - двор, подземен гараж, ... Голяма част от колите водещи се, че са в София, не се използват в София - става дума най-вече за фирмените коли, но не само те. Сравнено с други подобни градове по света, колите в София са малко, но някои едно си знаят, едно си баят.

103

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен700 коли/1000човека не са много според тебе?!?

102

Анонимен

преди 6 години

До Стар софиянецИ какво предлагаш?

101

Анонимен

преди 6 години

Колите в София не са много, много са некадърниците, които управляват в Столичната община.

100

Стар софиянец

преди 6 години

Синята и зелената зони трябва да се премахнат. На този етап не е това начина да се управлява паркирането в София.Съвсем други неща трябват и експертите ги знаят, но експертите никой не ги пита. Решават поредните Калинки в общината.

99

Анонимен

преди 6 години

Всъщност трябва да се поощрява ползването на колите, но на някои им липсва онова между ушите и първосигнално искат хората да не ползват коли. Да се върнем в пещерите ли искате?

98

столичанин

преди 6 години

Денонощна платена синя и зелена зона!Само това е изхода.Някой го беше написал,напълно съм съгласен.Това ще накара много хора да не тръгват с колите,а да търсят алтернативни начини за придвижване!

97

Анонимен

преди 6 години

Уф, няма ли Край за Край!Хайде стига с тормоза, превръщаш форума в ад, а то явно си щастлив, но не бих кказал, че е народопсихология. Българите сме почти всичките свестни хора. Е, в някой Край има изключения.

96

Край

преди 6 години

Да"КАРА" за българчето е радост неземна. То не контролира почти нищо в живота си и за това контрола върху кола го прави щастлив. Народопсихология на първично племе.

95

Край

преди 6 години

Оправянето на градския транспорт е свързано с драстичното ограничаване на личните автомобили. Тролея по Бъкстон не може да мине от коли сутрин. Да не говорим че българчето си паркира на авариики на спирката за баничка. Българчето е луд фен на колата. Това за него са върхови технологии и е най-голямото постижение в живота. Научаването да върти геврека е най- висшето умение което е усвоил. Натискането на газта и светкането по магистралата го изпълват с чувство за неземно превъзходство.

94

Анонимен

преди 6 години

В нотариалния акт на всеки имот са вписани и идеалните части от сградата, земята, върху която е построена, двора и т.н. Ако сграда в центъра има вътрешен двор и съседите се разберат помежду си могат да го обособят за паркинг, да сли сложат бариера и да имат гарантирано място там. Никой няма идеални части от тротоара или парко местата до сградата, съответно няма кой да ти гарантира паркомясто там! Да живееш в центъра си има своите предимства, а това е един от недостатъците, сори!

93

Анонимен

преди 6 години

Българинът е бая разглезен. За всичко и навсякъде - кола. Ако ще магазинът да му е на 500 метра - колата. Работата на 20 минути пеш - айде с кола. И всеки член на семейството има кола. После - беден бил.

92

КРАЙ

преди 6 години

Гражданите са "ЗА" за да има ред - селяните са против.