Тесла все още е много скъп продукт за ентусиасти, но е бъдещето. Електричество от ВЕИ, автопилоти, електромобили... След 50 години децата ще слушат зяпнали за автомобили, които горяли въглеводороди и бълвали сажди както ние слушаме за ранната индустриализация.
Виж за 1000 километра без зареждане си прав. Но ако бъдем честни, малко автомобили могат да изминат този пробег без зареждане на гориво. Въпроса обаче не е колко километра издържа без спиране автомобила, А ти колко можеш да издържиш. Препоръчително е на 200 300 км да се почива По половин час. Напълно достатъчно време за да се зареди автомобила за следващите 200~300 км. в зависимост от скоростта. Ако се кара по магистрала в Германия, тогава може да се наложи почивката да е час.
Пишеш и за батериите и кога се избива цената на автомобила. Вече има не една Тесла, които са изминали над един милион км. Вероятно почти нищо не са платили за този пробег, но дори и да са плащали тока, Пак си се избили цената. Нека сметна по български цени:2500 зареждания по 20 лв дневна тарифа са 50000 лв.100000 литра гориво по 2 лв са 200 000лв. Дори не съм включил 60 смяни на масла филтри, ремъци и т.н. консумативи. Основния ремонт колко струва? Нощна тарифа? Безплатно зареждане?
Толкова глупости на едно място не бях виждал Климатикът на Тесла е електрически, точно като този който ползваш в къщи. Моят климатик който топли 20 квадрата помещение, което се над 50 кубика въздух, в най-лошия случай харчи около 50 лв на месец. Купето на един автомобил е 20 пъти по-малко. За охлаждане харчи много по-малко.Хайде сега запали си бензиновия или дизелов автомобил, Сипи му гориво за 50 лева, Пусни си климатика и засечи за колко време ще ти свърши горивото. Повече от месец???
Мъск алчника не знае личе това което той предлага за 75000 долара, Китай го дава за 40000. Къде отиваш ти бе, друхарю ефрей?
Tesla приема поръчки за соларен покрив