159

БарабарПеткоСмъжете

преди 6 години

Това трябва да е доста крайна мярка. На първо време е достатъчно:1. Абсолютно стриктен технически преглед и спиране на автомобилите от движение с изрязан катализатор, ДПФ, ЕГР и подобните му 2. данък за нова кола 20 лв, за стара 200, а не както е текущо3. Компонента в тоя данък за еко нормите дето покрива колата50% от колите отпадат автоматично. други 20% ще отпаднат постепенно. Скрапа от Германия и Италия ще намалее и т.н.

158

ТТ

преди 6 години

Да се кача на градски транспорт, по-скоро трябва да ми плащат вредни, тъй като качеството на въздуха вътре е много по-лошо от на Орлов Мост в пиков час. Т'ва 1. Колата от друга страна - предлага удобства и пести време. Които са много по-ценни от там 2-5 лева билетчета и карти, дето ще спестя.

157

Анонимен

преди 7 години

Масовата шоферска компетентност моментално се развихри под статията. Няма край идиотизмът на съгражданите.

156

Анонимен

преди 7 години

Не е възможно толкова много хора да си мислят, че проблемът НЕ Е в колите. Вие сте пълни ***, бе! Защо има толкова много *** в този град?

155

FDIBA

преди 7 години

До Еди кой сиГодишната карта за всички линии в София е 365лв. Годишните разходи по един автомобил (гориво, поддръжка, данъци, застраховки) са със сигурност над 3000лв. Направи си сам сметката.

154

Ozzy

преди 7 години

Нещо логиката леко куца. Обикновено, в София въздухът е най-замърсен през зимата, когато времето е лошо, има мъгла и много народ се отоплява на твърдо гориво. С удоволствие бих ходил пеш или с колело при хубаво време, но зимата някакси не е добро решение. Също не си представям какъв апокалипсис ще настъпи и в градския транспорт с такава подобна мярка, без значение дали е безплатен. В София живеят около 2 милиона, няма как в час пик грдският транспорт да поеме всичко. Това е безумна идея.

153

Ай сектир

преди 7 години

Абе, вие всичките ли мислите, че проблема са колите? Или кюмбетата в които се гори кво ли не плюс твърдо гориво?!!! Идеален вариант за колите със "специален" режим, те при мръсен въздух ще си разнасят тиквите необезпокоявани.

152

Анонимен

преди 7 години

Фандъкоеа и ГЕРБ умишлено съсипаха градския транспорт в София. ГЕРБ е партията на автора ли Анита и селяните с таралясници те, превзели София.

151

123

преди 7 години

В България градския транспорт е за простолюдието. Факт! Хайде сега слагайте минуси ;)

150

Веселин

преди 7 години

До РомантикаОтивай на село и ще се придвижваш от главната до мегдана без да нарушаваш здравето и комфорта си ;)

149

Романтика

преди 7 години

Няма да забравя преди няколко години реших да отида до офиса с автобус през зимата и при един завой някаква *** вода ме накапа. Супер гнуосотия! Освен това в градския транспорт вируса на грипа се разпространява със скоростта на светлината. А за миризливците и *** хора не искам и да говоря. Мисля, че е мое право да се придвижвам от точйа А до точка Б без риск за здравето и комфорта ми!

148

Ели

преди 7 години

Как така ще бъде ограничено използването на автомобили? Ако на някой му се налага точно тогава да прекра нещо тежко или възрастен трудноподвижен човек, или друго? Това си е диктатура!

147

Веселин

преди 7 години

Имам две коли и две колела и приветствам мярката. Ще се наложи да си свалите дебелите за.ници и малко да походите. *** и прасуните ненаяли се!

146

Анонимен

преди 7 години

"Успокоена зона"? С 30км/ч? Тия качвали ли са се да карат кола? Да дойдат на моята.На 2-ра с 30км/ч(щото трета няма да захапе), разход - 19-22л/100км.Виж, на 3-та с 50км/ч, разхода вече пада на 11-12л/100км. А на 4-та с 80км/ч бордовия заявява разход от около 7л/100км.Значи, те ще ме "успокоят" с 30км/ч, а аз ще изхвърлям 2-3 пъти повече вредни емисии. Да им имам спокойствието!

145

Az

преди 7 години

Всички коли над 100 коня 1000 евро данък на година под 100 кс 500 евра, дизелаци над 10г 1000 евро, като в Гърция! Айде на чистия въздух...

144

Разбирачев

преди 7 години

Всеки експерт знае, че в София колите не са проблем, но никой не пита експертите. Основното за София е използването на твърдо гориво и неизмитите улици.

143

Разбирачев

преди 7 години

Малкият дял на автомобилите в замърсяването на София може да се намали. Най-простият начин е като се увеличи максимално разрешената скорост до безопасната скорост по определени улици и булеварди. Целта е да се намалят задръстванията, които създаде фандъкова с глупaвите си промени в организацията на движението. Примерно, по Цариградско шосе безопасната скорост е над 100 км/час,но ограничението е 80 км/час, което води до повече катастрофи и причинява задръствания и по-голямо замърсяване на въздуха

142

Факт

преди 7 години

От тези "мерки" на фандъкова за чистотата на въздуха, още сега предричам, че въздуха ще стане доста по-мръсен, примерно с 10-15% по-мръсен. Докато не спрем да говорим за автомобилите и не спрем големите замърсители на въздуха в София: отоплението с твърдо гориво и горенето на какво ли не и мръсните неизмити улици, по-чисто в София няма да стане.

141

Анонимен

преди 7 години

Две неща виждам в "новината". Първо, пак ще ни крадат с нови ненужни системи и второ, пак имитират грижа за чистотата на въздуха, а реално след техните "мерки" въздуха ще стане по-мръсен.

140

Анонимен

преди 7 години

Квартал Изток... той не граничеше ли с промишлена зона? Ако не бъркам НПЗ Дианабад и малко по-нататък и гара Пионер. Разстоянието е малко и като едното нищо може да те окадяват от там. Отделно има и куп заведения в квартала. "Българка" само ток ли ползва?