13

Sss

преди 7 години

Не високата,а НЕСЪОБРАЗЕНАТА скорост причинява 90% от всички ПТП с жертви... помислете над това, не е решението в големите глоби, хората с пари и бързи коли пак ще си карат по същия начин

12

Психопатът

преди 7 години

... с холограмите пак се появи. Моля, санитарите да му спрат телевизията и да му удвоят дозата.

11

до 4

преди 7 години

Германия е напредва в статистиката, защото участаците без ограничение на магистралите се топят като полярен лед и точно тя дава пример, че скоростта убива. Ако навсякъде имаха нормално ограничение от рода на 130 магистрала и 80 извънградско, не 6000 на година ами 50 човека на загинали щеше да има. Редовно се чува по новините, как някой се е врязал в края на задръстване с над 200 км и са загинали 4-5 човека...

10

продължение Швейцари

преди 7 години

Ограниченията:120 Магистрала80 извънградскоСтрахотна инфраструктура, нов автопарк, изключително строги технически прегледи, висок морал за каране на изправни и изрядни коли. И въпреки всичко такива ограничения.Ако Боко беше на власт тука 250 магистрала и 150 извънградско гаранция давам...

9

Анонимен

преди 7 години

А Швейцария защо не я споменават? Преди 5 години, парламента прие серия от закони в пакет на име "via sicura". Мярка последвана от редица тежки произшествия включващи млади балкански субекти в бързи коли. От тогава глобите са зверски, вземат се книжки за дребни провинения, конфискуват се коли и ефективни присъди. Резултатът: - почти наполовина загинали за 2016 сравнение с 2012 (339 на 216)- наполовина ранени- нито един случай с убит от бесен "състезател".Абсолютен пример, шапка свалям.

8

С колко

преди 7 години

карат по магистралите в хамеричко? 65-70мили/ч?Имаш ли смелост да караш там със 140, при ограничение 110 кмч?Тук ядем доматите с коловете...

7

Скорост

преди 7 години

М да ама не!Не високата скорост а деградиралия селяния е убиеца. И в САЩ карат бързо, но магистралите са с 6 платна в едната посока (маями например). А у нас хем купени книжки, хем разбити улици/магистрали, хем всеки втори е пилот от Формула 1 с 10г автомобил. Селския манталитет че трябва да се покажеш на някой, или докажеш пак на някой е истинския проблем.

6

РАЗМИСЛИ и СТРАСТИ

преди 7 години

Масовият убиец на пътя са некадърниците със купени СУМПС.

5

Анонимен

преди 7 години

Не подценявайте и другият заподозрян-турският тир.

4

Анонимен

преди 7 години

По 2/3 от аутобана в Германия няма ограничение на скоростта и тамошната статистика опровергава напълно тезата за високата скорост.

3

Анонимен

преди 7 години

За да намалеят катастрофите не трябва да се раздават книжки на су.льо и пу.льо! По времето на тато имаше психо тестове изпробване на реакциите и най важното не се даваха книжки след 15 дневен курс а курса беше 3 месеца или 90 дни.Имаше полигони. И тогава ставаха катастрофи но само със смачкани ламарини без жертви. Не че ладите неможеха да вървят напротив те бяха бързооборотни машини и 150 км ги вдигаха без затруднения. Но тогава живееше друг народ с друго разбиране за живота всеки пазеше другите

2

Ганю Балкански

преди 7 години

Истинските виновници на "войната по пътищата" и техните жертви са:1. Отвратителното качество на пътната инфраструктура в територия БГ.2. Отвратителното качество на пътната инфраструктура в територия БГ.3. Отвратителното качество на пътната инфраструктура в територия БГ.4. Отвратително ниското качество на ГТП.5. Отвратително ниското ниво на култура на водачите на МПС.6. Неработещ и котумпиран КАТ.7. Глоби с давност! Безумие!!!!!!!!!!!!!

1

21397

преди 7 години

Превишената скорост е една от причините за смъртни случаи на пътя, но по-важната и грижливо скривана са тесничките пътни артерии в нашата страна, които преодбладаващо са си обикновени алеи. Другият премълчаван фактор са компютърните игри, които формират неправлини нагласи и пагубни рефлекси. За съжалениее изход не виждам.