58

Никой

преди 7 години

Здравейте отново. Аз съм на 54, летял на Ту154 и Б767 в БГ, в момента летя на Б767 в Канада. Иван Радунчев, 53, е командир на Б777 в Катар, летял на Ту154 в БГ; Минчо Минчев, 62, е командир на Б777 за южно-корейските авиолинии и безброй други. Празни приказки на пазара, проверете си фактите, живеем в света на информацията. Лек ден на всички :)

57

До Анонимен 39

преди 7 години

Смешници, злобейте си, да ви е сладко! Най-сладкото в животеца мижав!Русия владее всички модерни технологии и ако някой неотдавна е чул думата "композити", нека знае, че в руската авиация те се използват широко. Специалистите от Боинг са били шашнати от грамадните излети детайли на новия средномагистрален МС-21 в Иркутския авиозавод. А титанът не е забравен - няма модерен самолет без титан. Широко използват фибростъкло и нови сплави. И с нови икономични и тихи мотори! Русия се завръща на пазара

56

Анонимен

преди 7 години

До 55 И аз това се опитах да им кажа в началото, но когато си залепен от антируска ярост и облъчен с краварска пропаганда шоррошоид нема как да ти увре тиквата и си пишеш дивотиите по инерция

55

Анонимен

преди 7 години

Да бе, да. Кажете името на един пилот летял и на двата самолета. Зная че има много български пилоти по света, които летят на най-различни машини, но за осми път повтарям - няма нито един летял конкретно на тези.

54

Никой

преди 7 години

Колкото до твърденията, че в БГ няма пилоти летяли на Ту154 и Б777, те не са верни. Български пилоти летяли на Ту и в момента летят на Б777 в Южна Корея, Виетнам, Китай, Япония, Катар и ОАЕ. Просто сравненията са за удобствата, предлагани на пътниците, докато статията е за аеродинамично явление турбуленция и ефектите от него. Живи и здрави! Обичайте се :)

53

Никой

преди 7 години

Здравейте всички. Надявам се да имате добър ден. Единственото което има значение при турбъленция е колко е гъвкаво крилото на самолета. Ту154 е от 60те години, но крилото му е идеално, което прави возията като на френска кола. Големите самолети като Б777 по-лесно се справят с турбуленцията, но новите дизайни по принцип имат твърдо и по-късо крило за размера си. Затова возията им е като на кола със твърдо спортно окачване. Затова сравненията с Ту не са неуместни, не говорим за удобства а за возия

52

Анонимен

преди 7 години

В България НЯМА пилот който да е летял и на ТУ154 и на Боинг777. Тоя дето е написал това е пълен лъжец и самозванец. Айде ако си наистина такъв напиши си имената и обещавам лично да ти купя бутилка уиски от 1000 лева. А що се отнася до експерта от РВД......другарю експерт, по една случайност ви познавам всички, и знам че от 20-30 човека само 2-3 сте читави и разбирате от авиация. Останалите "експертувате" само и само да не сте в залата щото ви е страх и не можете и/или ви мързи да работите.

51

Антониус

преди 7 години

до 48(РП) малко е в страни от темата, но ми е любопитно защо вече не си РП, писал си че имаш 200часа на чесна, смяташ да се преквалифицираш на пилот? Иначе браво, наще РП-та ги взимат от кол и въже, а иначе на FEAST-а в Холандия или Люксембург(нз) ги отрязаха. Най-калпавите от випуска станаха РП-та, а тази работа не ми допада и аз не съм кандидатсвал.

50

Анонимен

преди 7 години

"я кажи на колко езика говориш и пишеш?"Справям се с Английски, Немски и Руски. И малко от балканските езици. А програмните, които владея и съм "писал" на тях, са около 20, но основно са около 6. Още въпроси?

49

Анонимен

преди 7 години

"Мало.умник си, защото в същия коментар е написано правилно."Не, ти си м*лоумник, защото не е ясно кое точно му е грешка в коментара. Или просто не е знаел как да го напише и го е написал и по двата начина.

48

до до до 42

преди 7 години

Мало.умник си, защото в същия коментар е написано правилно. Но такива форумни българисти се фокусират в една правописна грешка и.... само това знаят и могат...

47

до 45

преди 7 години

*** си ти, я кажи на колко езика говориш и пишеш? Там където бях РП се отива с конкурс и няма наш ваш, почти всички бяхме чужденци.

46

Авиофен

преди 7 години

Ту154 и 777 са самолети от различна категория. Може да сравнявате ту154 с а320 и Б737, но не и с 777. Причината ту154 да не се ползва са големите разходи за гориво, когато са го правили руснаците това не им е било проблем, но за сметка на това някои пилоти го сравняват с изтребител. Не знам дали са призимени на земята, но причината за последната катастрофа е претоварване. Колкото до турболенцията, тя е изненадала екипажа и съответно пърниците.

45

Анонимен

преди 7 години

до "до 42"Няма как да знам кой какво е писал, още повече защото не си е писал името ;)Не ме разбирай погрешно, но си много зле. :))

44

Анонимен

преди 7 години

E случва се да се обърка човек. И сред РП-тата има тъпaнаpи. Още повече като се знае как се отива на работа там.

43

до 42

преди 7 години

не ме разбирай погрешно, ама ако погледнеш 2 реда по-горе е написал усещам правилно. Не ме разбирай погрешно, ама си излишно компетентен.

42

ot 41

преди 7 години

осещал/усещал

41

Анонимен

преди 7 години

"И аз не съм осещал такава при 200 часа с Cessna 172?"Имаш "о"сет за нещата. Иначе съм напълно съгласен с теб! :) Не ме разбирай погрешно!

40

Анонимен

преди 7 години

Мале какви инженери и експерти има тука? Анонимен 31, кажи си експертното мнение? Нали си авиоинженер? По какъв показател Ту154 бие който и да е модел от 777? Като си експерт в авиацията, кажи ми на базата на какво ги сравняваш? Аз съм *** бивш ръководител полети и активен експерт, хайде освети ме? Другия летял (или същия пишещ много коментари) 100 часа с Ту154 и не бил усетил турболенция. И аз не съм осещал такава при 200 часа с Cessna 172? Един пилот прави 100 часа за 3 седмици...

39

Анонимен

преди 7 години

Как може изобщо дори да ви хрумне да сравнявате 777 с Ту154, че то и в полза на Туполев!!! Хахаха смях. Вие вярно не стъпвате по земята, а сте в някоя паралелна вселена където се развява само червен флаг... Летял съм и с двата, направо не мога да повярвам за какво се говори!