Доказателството е очевадно във всеки сайт за продажба на автомобили втора ръка. Не може автомобил над 15г да е преминал само 160000 км в Германия, Австрия, Италия или Франция. Поне още 100000 са превъртяни в обратна посока.
До Киро КюмюряДвижат се, ама мръсния въздух го дишаме всички, не само собствениците на трошляци. Отделно, че няколко пъти се случва вече някой такъв таралясник да издъхне на светофара и да не може да тръгне.Съответно става задръстване, другите се чудят от къде да го заобикалят и т.н....
нали се сещате че ако си купите кола на 100 000 км реални няма да ви струва 4-5 хиляди лева а ще е в евро дори и повече , който не е ходил да си купи кола от чужбина и хал хабер си няма ама тука ще излее една кофа с помия
До ЛАДАсигурно за това всеки собственик на лада, скоро става и квартален майстор по трошляци като неговата.
Да измислят чип ,който при опит за манипулация да занулява километража без никаква възможност да се поправи.Така колата отива за скраб.
опита показва, че това не е проблем. всички таралясници, които се купиха след 2007 година на по 15-20 години са на по 300000, и все още се движат.
Аз имах кола с полу- кожен салон, от чисто нова. Продадох я на 55000 км на 12 години и шофьорската седалка беше пред късане. Това не е критерий. В Англия с колата върви документа за преглед, на който има километрите от предходните 5 прегледа, ей те т'ва можем да вземем от тях, ама нейсе.... И на талона си пише имена и адрес на предходния собственик, и колко собственици има колата от нова.
А пък на мен един горублянски тарикат преди време ми разказваше приказки от хиляда и една нощ - гледам аз един Голф петица на 7 години, километража показва 90к, а тоя ми вика - голфчето е перфектно чисто ново, на малко километри, карано е от една баба инвалид, живееща в предградията на Мюнхен само в неделя за да ходи на църква, която е била отдалечена на 50 км и на връщане е минавала и през личния си лекар. И аз му викам е да ама от време на време май е ходела и по санаториуми, щото 52х100х7=36к
Когато купувате коша "нов внос" задължително искайте да я минете през оторизиран сервиз на марката не в сервиз който автокъщата ви кажат. Ако откажът отивайте в друга автокъща.Всичко си прочичава в момента в който я проверят в компа. Минал съм от там...
Това последното с пречката за "1 милион" разходи за Мерцедес беше малко тъпо - увеличение на цената на колата с 5-10 Евро ще откаже ли някого?
Защо се учудвате, мислете, като купувате втора употреба! Аз на кола купена преди 4 години нова до момента съм навъртял 116 000 нормално слабо каране. Тази година мисля да я пускам за продажба, че и изтича гаранцията и пак нова. Гледам на пазара втора употреба коли над 10 години пак ги пишат, че са същите километри е как ще е реално това?
Карай си магарешката каруца на село никой не те кара сега да си купуваш кола , вече се крадаът чисто нови коли те за километража ми тръгнали копи-пейст Новини тука
Немците станаха БЕТЕР турците---Кви немци - това го правят турската и албанската мафия, докато Ханс и Шмит работят от тъмно до тъмно във фабриката.
И до 22 И ДРУГИТЕ.И да съм смешен, се тая. Ама ония хитреци в Европа с идеята колата след 350 000 км да се бракува въведоха изискването още през 2003г. - неизтриваем и неманипулируем брояч на километри и други данни от компа. Не всичко се знае от китайците, арабите и всякая *** дето рови компютрите. Пазят се около 80 параметъра на двигателя вкл. въглеродните му емисии. Но не се четат от всеки сервиз. Чака се само подходящия момент за ново законче и готово.
Престрелка и убит полицай на Шанз'Елизе. Днес.БГ - спите. Това вече се случва през ден и става рутина.
Километрите си личат .Примерно ако шофьорската седалка е кожена и е скъсана, значи над 500 000 км.Не че не се сменя или ремонтира .Трябва да има регистър с километрите и да може онлайн да се прави проверка .Измамниците, глоба по 10 000 лв.
В Германия: Превъртане на километража – бизнес за милиарди