19

Дейзи

преди 5 години

не мисля, че това ще помогне за агресията. Просто в днешно време навсякъде има много хейт към всеки различен. Но дано някой ден измислите нещо по-добре поне срещу агресията и този хейт

18

соня

преди 7 години

след 10-тина години трудно ще се намират учители, най-нископлатеното същество, вземазаплата равна на 1/3 от заплатата на млади съдия и прокурор.Учителите са психически грохнали от труд и поведението на ученика.У нас са те неуважавани, а в Щвейцария са държавни служители.Крайно време да се дадат училищата на концесия и да се плащат такси за учене, учителите сами да си организират работата

17

Става

преди 7 години

Ако е балообразуваща, ще има въздействие.Също и стипендии да могат да бъдат получавани само при най-висока оценка за поведение. Още две-три обвързаности на оценката за поведение с действени последици за ученика, например полагане на обществено полезен труд, и ще видим друго поведение в училищата.

16

Отговарям

преди 7 години

До НИЕТова е тълкувание на ученик ***, отгледан от родител наркоман. От този материал безсилни или силни педагози са обречени!!!

15

1

преди 7 години

Файда от това няма да има, трябва здрава ръка.Лигавия дрисль.о от 8 клас като напсува учителя,същия да има право да му изшие един здрав между ушите(колкото и крайно да е) или да има наказания,от който на синковеца наистина да му стане гадно и следващия път да се замисли.

14

Анонимен

преди 7 години

Какво искаме - в общество в процес на разпад и свободно падане порядките да са наред в училището? Проблемът е много по-дълбок и лично аз изход не виждам.

13

НИЕ

преди 7 години

Предложението е израз на педагогическо безсилие и полуграмотност,защото във всеки буквар по педагогика пише,че дисциплината не е средство, а резултат от цялостната дейност на училището във взаимодействие с другите фактори на възпитателния процес.

12

!

преди 7 години

Нека да има ОЦЕНКА за ПОВЕДЕНИЕ и възпитание! Трябва да свикват от малки да ОВЛАДЯВАТ първични инстинкти, да не говорят онова , което им дойде ПЪРВО до устата, защотот като пораснат ще станат побойници, псувачи, "ТАРИКАТИ", които срещаме по магистралите( като 7-та "ОХРАНИТЕЛИ"!)Да се въведе на следващ етап предмет "ГРАЖДАНСКО поведение"- да бъдат интелигентни, загрижени, отговорни, ПОЗИТИВНО настроени.( виждаме негативността-К.Нинова, младият депутат от БСП със"закъснението, защото "убивал" с

11

Анонимен

преди 7 години

И във ВУЗ преподавателите бягат и няма и вече студенти преподават на други студенти.

10

Незнайко глупави

преди 7 години

Я някой да обясни следното: Как тъй, по времето на най-големият капитализъм-сега, се допуска инвестицията/ПАРИ-нали те са най-важното/, да е нискоефективна. Имам предвид прословутите около 1500 лева, давани за образованието на 1 ученик за 1 година. Когато някои ученици развалят дисциплината, тези пари се изразходват зле. Губи се време, което е невъзвратимо. Кой печели от лошата дисциплина? Държавата ли, родителите ли, учениците ли, враговете на България ли?

9

Лилит

преди 7 години

Е нали, за да не се допуска осакатяването на всестранно развитата личност, махнаха оценка 1 и намаляването на поведение?В следствие от това се развиха все странно развити личности...Не става тая работа, винаги ще има драма при определяне правилноста и целесъобразноста на решението. И пак ще стане като " шестица на село не е като шестица в АЕГ/НЕГ/ФЕГ, друга ЕГ, НГДЕК, СМГ, ТБГ" и така нататък...

8

РОДИТЕЛ

преди 7 години

Повечето Родители настояват за кардинално решение на този проблем с Агресията .Не е против законите на ЕС да се въведът още няколко форми на обучение - ТВУ и Училище за Бавноразвиващи . Това го има във Великобритания и САЩ , само че се нарича Лагери за деца с проблеми в общуването .По време на Соца имаше такава форма на образование .Така като деца си отдъхвахме от побойници или психари след като ги караха с Полиция в други училища .

7

Анонимен

преди 7 години

До АнонименА пък теб са те баламосвали, че си грамотен.

6

Анонимен

преди 7 години

До като разграбваха държавата баламосваха народа с чалга! Е те това е резултатът.

5

Анонимен

преди 7 години

Това трябва да е една от основните оценки. Плюс тест за концентрация, тест за краткосрочна памет, IQ тест и медицински тест.И пълния *** мога да го науча в кратки срокове да изпълнява задълженията си, ако е мотивиран и има добри показатели на гореспоменатите тестове. Мотивирането си е моя работа, като мениджър.Ама ***, без концентрация, с IQ 90, който не помни на коя страна се отваря врата, през която е минал преди 10 секунди - какво да го правя? Дори и с отлична диплома?

4

Анонимен

преди 7 години

Да бъде въведено и оценяване на поведението и адекватността на т.нар педагози,някои от които са просто даскаля. Като максималната оценка е 100 и тя гарантира получаването на месечното възнаграждение в пълен размер. Всичко надолу, нека представлява процентът от заплатата, който трябва да получат. Помните как ревнаха срещу задължителният психотест, след като се знаят колко са гламави. А статията и позицията в нея,са типично поведение на държавен хрантутник. Дай му да вменява вина.

3

Неа

преди 7 години

Кой учител ще си позволи да напише мнение като знае каква разправа го чака ?

2

Анонимен

преди 7 години

За по-младите - едно време имаше нещо, наречено поведение, което можеше да ти го намалят, а ако съвсем се омажеш - да те изключат от училище.Ама наказанията бяха странни - не можеш да учиш в университет, няма да те наемат на по-високо квалифицирана работа. Та това наказание плашеше само умните и амбициозните. Сега няма никой да изплаши, освен ако провинените не ги заковат с вериги на някоя галера без смартфон да глебат по един месец за купа шкембе чорба. И редовен бой 2-3 пъти на ден. Дали?

1

(-_-)

преди 7 години

То и в затвора има такава оценка.. Не би ли било по-продуктивно да се въведе нов предмет + малко по-строги наказания за хайманите?