Ти си един неандерталец. Аз пък ще кажа, че решението е да се забранят колите и да се накарат всички безобразници като теб да карат велосипед. Край с трафика !!! ***
Забрана за колездачите в София е решението! Колкото повече се блъскат в колите толкова по-добре за пътната обстановка. Такива безобразници като тях са само мотористите наречени за по-кратко донори.
King for a day ми ако искаш освен каруците и рикши да пуснат по улиците, и те са ППС? И аргумента с пешеходците - пешеходците пресичат, а не се движат по асфалтовия път. Просто ги вадиш тея аргументи от да не казвам къде :) Чудя ти се на акъла...
Велосипедистите трябва да се движат най-вдясно, но те не го правят. После защо имало блъснати - ами ще има като криволичат по пътя.
Караш си по относително тесен път извън населено място. Има доста коли в двете посоки, но настигаш двама велосипедисти - карат един до друг и няма как да ги надминеш, защото отсреща има коли. Защо не спазват закона да не карат един до друг и да се движат най-вдясно на пътното платно?
Решението е очевидно - да няма велосипедисти в големите градове в България. Да се дават примери как било в други държави при други условия е инфантилно.
Чии го дирят колоездачите по пешеходната част на бул. Витоша в София, след като там има изрична забрана за велосипедисти?Чии го дирят и по тротоарите в София, където очевидно не им е мястото?Защо не спазват правилата и да си карат там, където е разрешено и да спазват правилата?
Даже и само заради велоалеите по тротоарите, които пращат пешеходците на улицата или ги карат да се качат на леките си коли, велосипедите трябва да се забранят в големите градове. Няма друго решение - или велосипедистите или ние всички останали.
Според Закона за движение по пътищата, колоездачите имат право да се движат по улиците и булевардите, освен ако няма изрична забрана за определени улици. Вместо да спазват закона, колоездачите се качват по тротоарите прехвърчайки покрай стреснатите пешеходци, блъскат ги, не се извиняват, а се държат нагло, по улиците карат в насрещното, минават на червен светофар, не слизат от колелото на пешеходна пътека и т.н. Върхът на всичко обаче са измислените от Фандъкова велоалеи по тротоарите, които
колоездачите каращи в дясно от платното хич не ми пречат, ако има място ги заобикалям с една лента ако има възможност или на максималното разстояние което позволява обстановката. Както баща ми ме учеше едно време: Заобикаляй , така че ако паднат да не са пред теб!Проблем са ми тези които не знаят къде се намират... редовно някой фучи по платното, прехвърля се на тротоара и на скорост през пешеходната отнемайки предимството на всички, включително и пешеходците...
"Малко са" явно е първата мисъл на всеки пешеходец, като прочете това творение. Много неща трябва да се направят по отношение на колоездачите, като първото нещо, обобщено може да каже като: Да се накарат колоездачите да спазват Закона за движение по пътищата. След като почнат да го спазват, може да говорим и за други работи.
Асфалтовите пътища били за автомобили... Асфалтовите пътища са за това, за което реши обществото. Това, че използваш само автомобил, и затова имаш само една силно субективна гледна точна, съвсем не означава, че си прав. Прочети го много бавно и внимателно: Пътищата са за ППС - ПЪТНИ превозни средства, а не МПС - МОТОРНИ превозни средства. Храносмилаш ли го или ти е трудно? Това е по закон, който ти би трябвало да знаеш... но явно не.
30, до прЕателя, който ме приятельосва - нали точно затова споменах забрана за движение на автомобили - за да се усети долния *** колко абсурдно звучи да забраняваш. А по твоята логика асФалтовите пътища ако са правени за автомобили, значи пешеходци не могат да ги пресичат, така ли? И като има дупки, липсваща маркировка, велоалеи и т.н. кой е виновен - велосипедистите ли? Я използвай малко главата си. Вместо да забраняваш, я вземи да изискаш малко от тези, на които плащаш заплати.
29, стремеж от страна на държавата за насърчаване на използването на велосипеди? Ти сериозно ли :D Същата държава, която "строи" велоалеи, започващи и свършващи в нищото, като боядисва по тротоара и дори не заобикаля билбордовете, шахите и дърветата? Държавата, която харчи милиони за естакади и кръгови, които са подходящи само и единствено за автомобили? Същата, която има служби като АПИ и КАТ, служещи единствено за препитание на чиновници, които по никакъв начин не обезпечават безопасността?
До приятеля който ще забранява автомобилите - приятел, тези асвалтови пътища са правени за мпс-та, а не за колелета. Разбирам, че хората искат да карат колело и карат по пътищата предназначени за коли, но в чужбина поне имат почти навсякъде вело алеи. По натоварените софийски улици пълни с дупки, без маркировка, само колоездачи липсват.
Няма възможностбза изпреварване, та камоли за дистанция от 1 метър. Всичкобтова води до тези инциденти, но държаватабв стремежа си да насърчи ползването на колелета, позволява тази практика на каране по автомобилния път.
Колоездачите нямат място на пътя по мое мнение. Вярно е, че и в чужбина им е разрешено да карат по автомобилния път в градовете, но това е в краен случай, когато няма вело-алея. Колоездач на по-тесен път, по който се движат и автобуси, предизвиква сериозни задръствания. Да не говорим, че водача на МПС никога неможе да бъде сигурен дали колоездача няма да реши да завие леко наляво при изпреварване. Като карат колелата си, понякога доста криволичат. А при по-тесен еднопосочен път, понякога просто
Ако карах валяк , а не велосипед, щяхте да ме заобикаляте в насрещното, вие с купените книжки
На пътя: Поне един сгазен велосипедист на ден