Трябваше да и покажат на тази делегация кварталите,като почнеш от Красно село, та до Обеля. Задължително Факултета,та до Илиенци. После Младостите и новото строителство в междублоковите пространства и задължително да им обяснят какви са законите и как не могат да се променят ! Да им покажат безобразията на подстъпите към Витоша и задължително да ги повозят на лифта! Майтапя се - извинете!
Колкото и да хранят всичките селски мотики, дето идват тук за да ми пържат картофите и сипват бензина, аз си обичам София. Айде изяжте се от яд.Вярвам, че градът върви към по-добро. На първо място трябва да се ограничат престъпните усилия на Пеевски и компания да превърнат южните квартали в шопския Манхатън. И изобщо трябва да се редуцират напъните на строителната мафия и да се подобри градския транспорт. За последното има някакви рудиментарни опити, не мога да лъжа.
хората които ни управляват са за бой!!! здрав и публичен! София - незаменима - мой любим град!
Нови високи сгради, които освен, че закриват гледката, загрозяват и спират притока на свеж въздух, създават и задръствания и трафик.
Не само Копенхаген!Ако се разходиш по Париж,Брюксел и особенно Лондон - Все едно си във Факултета..
Старата архитектура на София е изключително красива, дори и сталинисткото президенство е хубаво, но бетонът е много грозен и е твърде много вече.
София е красив град... казвам го като човек виждал доста столици. Има потенциал да стане много по хубав дори и от това което е в момента, но ни липсва желанието (не става въпрос само за пари). Просто ние си харесваме когато не ни е хубаво...
ама хората това го разправят на юрдечка от години. Но трябва някой отвън да ни го каже.Но какво от това като са разрешили да изкочи нов небостъргач "цирей" на хладилника
А аз се чудих на общината за решенията им за Младост, то имало визия! Затова раздадоха разрешителните и застроиха блатата и свлачището в младост 2, а запазиха инфраструктурата от 70-те, без паркинги и тротаари. Кипрян и Сахаров са перфектни само за велосипеден трафик в момента, въпреки, че ще си е натоварено! Пък новите обитатели на Гаранти коза и Garitage park ще получават колело подарък от строителя. Знаех си, че ГЕРБ са изпреварили времето с решенията си! Да Градим България!
Задавам ксамо един въпрос към тези коментиращи ни особи- колко процента т населението на София плзва велосипеди, че тоова да е основна грижа на даскалката от Самоков. И още- в какви граници се движи възрастта но софийското население- да нс би 50 и отгоре годишните да карат калелета непрекъснато- за здраве, може би. Ами то друго няма....
То е като златната руда- много шлака , малко метал, топи се, топи се, докато остане накрая само златото.Демографските процеси на БГ.
В България има неписан договор между граждани и политици що се касае до неспазване на законите.
проблема на София, е че е пълен с кореняци и некореняк селяни, които не спазват правила НИКАКВИ, а общината стимулира селенията и мръсотията, чрез липса на контрол върху отпадъците и ниски данъци за старите трошляци. Сложи им данък 2 пъти по-висок от на нова кола и ще спрат да карат дараците и ще се качат в градския. Така ще има по-малко задръстване и замърсяване. Просто и ясно от 100 години в европейските градове. Тука обаче се прави политика спрямо това, кой ще гласува после за тебе...
София днес – тъжни църкви, трафик и красиви гледки. А утре?