29

Анонимен

преди 7 години

Трябваше да и покажат на тази делегация кварталите,като почнеш от Красно село, та до Обеля. Задължително Факултета,та до Илиенци. После Младостите и новото строителство в междублоковите пространства и задължително да им обяснят какви са законите и как не могат да се променят ! Да им покажат безобразията на подстъпите към Витоша и задължително да ги повозят на лифта! Майтапя се - извинете!

28

Анонимен

преди 7 години

Колкото и да хранят всичките селски мотики, дето идват тук за да ми пържат картофите и сипват бензина, аз си обичам София. Айде изяжте се от яд.Вярвам, че градът върви към по-добро. На първо място трябва да се ограничат престъпните усилия на Пеевски и компания да превърнат южните квартали в шопския Манхатън. И изобщо трябва да се редуцират напъните на строителната мафия и да се подобри градския транспорт. За последното има някакви рудиментарни опити, не мога да лъжа.

27

Анонимен

преди 7 години

Грозен,та дрънка а

26

Анонимен

преди 7 години

До Анонимен 24Ще ви се ама няма как да стане! :)))))))))))))))))))))))))))))

25

ля ля

преди 7 години

хората които ни управляват са за бой!!! здрав и публичен! София - незаменима - мой любим град!

24

Анонимен

преди 7 години

Нови високи сгради, които освен, че закриват гледката, загрозяват и спират притока на свеж въздух, създават и задръствания и трафик.

23

Анонимен

преди 7 години

Не само Копенхаген!Ако се разходиш по Париж,Брюксел и особенно Лондон - Все едно си във Факултета..

22

Анонимен

преди 7 години

Старата архитектура на София е изключително красива, дори и сталинисткото президенство е хубаво, но бетонът е много грозен и е твърде много вече.

21

Анонимен

преди 7 години

Ако се изгонят *** и "кореняк" софиянците може и да заприлича на град!

20

Софиянец

преди 7 години

София се "задъхва" от коли! Положението започва да става нетърпимо!!!

19

мдаа

преди 7 години

София е красив град... казвам го като човек виждал доста столици. Има потенциал да стане много по хубав дори и от това което е в момента, но ни липсва желанието (не става въпрос само за пари). Просто ние си харесваме когато не ни е хубаво...

18

xaxa................

преди 7 години

Мене ме кефи новината за Свещеникът от ромски Произход от вчера в тоя сайт

17

Анонимен

преди 7 години

Повече зелено, достатъчно бетон.И без тва е грозен та грозен.

16

Не че нещо

преди 7 години

ама хората това го разправят на юрдечка от години. Но трябва някой отвън да ни го каже.Но какво от това като са разрешили да изкочи нов небостъргач "цирей" на хладилника

15

Анонимен

преди 7 години

А аз се чудих на общината за решенията им за Младост, то имало визия! Затова раздадоха разрешителните и застроиха блатата и свлачището в младост 2, а запазиха инфраструктурата от 70-те, без паркинги и тротаари. Кипрян и Сахаров са перфектни само за велосипеден трафик в момента, въпреки, че ще си е натоварено! Пък новите обитатели на Гаранти коза и Garitage park ще получават колело подарък от строителя. Знаех си, че ГЕРБ са изпреварили времето с решенията си! Да Градим България!

14

Мая

преди 7 години

Задавам ксамо един въпрос към тези коментиращи ни особи- колко процента т населението на София плзва велосипеди, че тоова да е основна грижа на даскалката от Самоков. И още- в какви граници се движи възрастта но софийското население- да нс би 50 и отгоре годишните да карат калелета непрекъснато- за здраве, може би. Ами то друго няма....

13

Анонимен

преди 7 години

То е като златната руда- много шлака , малко метал, топи се, топи се, докато остане накрая само златото.Демографските процеси на БГ.

12

Анонимен

преди 7 години

В България има неписан договор между граждани и политици що се касае до неспазване на законите.

11

Анонимен

преди 7 години

Чудесна природа, прекрасна страна.Ама *** до ***.И тук-таме някой свестен.

10

Анонимен

преди 7 години

проблема на София, е че е пълен с кореняци и некореняк селяни, които не спазват правила НИКАКВИ, а общината стимулира селенията и мръсотията, чрез липса на контрол върху отпадъците и ниски данъци за старите трошляци. Сложи им данък 2 пъти по-висок от на нова кола и ще спрат да карат дараците и ще се качат в градския. Така ще има по-малко задръстване и замърсяване. Просто и ясно от 100 години в европейските градове. Тука обаче се прави политика спрямо това, кой ще гласува после за тебе...