13

ще изгорите

преди 7 години

ЕЙ Педросовци,не ритайте срещу ръжена

12

Анонимен

преди 7 години

На руската *** атентатори не и трябват хаха

11

ну заец

преди 7 години

Путин вместо да си оправи държавата тръгнал света да оправя.

10

Анонимен

преди 7 години

Чаша водка за закуска - крачка в неизвестното...

9

Това е Русия!

преди 7 години

Тия са велики ...Карали без необходима дистанция, били пияни...

8

Анонимен

преди 7 години

Алкоххолици, кво да ги правиш ...

7

Шоп

преди 7 години

Сега ще търсят кой е стрелочникът.

6

до 6

преди 7 години

Тези електрички спират невероятно бързо. Имат ефективна електродинамична спирачка плюс пневматична. Леки са-около 100 тона за 4 вагона , стъпили върху 32 колела. Нормата за спиране от 100 км/ч е 200 метра спирачен път.

5

Глупак

преди 7 години

Нощно време, на фарове видимостта на машиниста е ограничена в рамките та стотина метра. Ако влака се едвижел с 60 км в час , и машинистта е видял на 200 м от него легналото тяло е абсурдно спирачният път на машината да е по малко от 500 метра! Случая прилича на бояршчик. Дано пострадалите се оправят.

4

Анонимен

преди 7 години

и заради един препил - толкова много пострадали? а и що ще следващия влак на метри след него, изпреварвал ли го е ?

3

Анонимен

преди 7 години

Журналистите как не са написали, че на електричката не са светили стоповете, затова са я ударили отзад.Нали на края на всеки влак има две червени светлини.

2

Anonimenn

преди 7 години

Глупост! Заради един неправилно пресичаш релсите сега има толкова пострадали, включително и дете.....

1

Старият машинист

преди 7 години

СМЕШНО е дори да се помисли, че влаковете се движат един след друг като леките коли по шосетата. Ако два влака се движат един след друг, то те са отделени помежду си от семафори, които не позволяват да се настигнат и ударят. Семафорът свети червено и задният влак не може да навлезе в участък от пътя, зает от предния влак. Чак когато предния влак премине в нов участък от пътя, задния се допуска да навлезе в освободилия се участък.