Тези електрички спират невероятно бързо. Имат ефективна електродинамична спирачка плюс пневматична. Леки са-около 100 тона за 4 вагона , стъпили върху 32 колела. Нормата за спиране от 100 км/ч е 200 метра спирачен път.
Нощно време, на фарове видимостта на машиниста е ограничена в рамките та стотина метра. Ако влака се едвижел с 60 км в час , и машинистта е видял на 200 м от него легналото тяло е абсурдно спирачният път на машината да е по малко от 500 метра! Случая прилича на бояршчик. Дано пострадалите се оправят.
и заради един препил - толкова много пострадали? а и що ще следващия влак на метри след него, изпреварвал ли го е ?
Журналистите как не са написали, че на електричката не са светили стоповете, затова са я ударили отзад.Нали на края на всеки влак има две червени светлини.
Глупост! Заради един неправилно пресичаш релсите сега има толкова пострадали, включително и дете.....
СМЕШНО е дори да се помисли, че влаковете се движат един след друг като леките коли по шосетата. Ако два влака се движат един след друг, то те са отделени помежду си от семафори, които не позволяват да се настигнат и ударят. Семафорът свети червено и задният влак не може да навлезе в участък от пътя, зает от предния влак. Чак когато предния влак премине в нов участък от пътя, задния се допуска да навлезе в освободилия се участък.
Два влака се сблъскаха край Москва, десетки са ранени