До 112Нищо не ти е ясно. Влез в мобиле.де виж колко дизел коли има на пазара и колко бензин.И там карат яко дизел защото е по-добър агрегат в момента. Другото са празни приказки. Преди 15 год почнаха същата атака срещу бензина и го изместиха . Всички твърдяха че дизел няма как да бие бензин, факт е би го. Сега атакуват дизела след 10 год всичко ще е ток. решено е.
До до CDIМного хора в София се отопляват на твърдо гориво и то не само в кварталите Левски и Хр. Ботев. В много от старите кооперации в центъра на София, които не са към Топлофикация, хората се отопляват с локални инсталации в апартаментите си, които са на твърдо гориво.
ПРЕЗ 20010 г. ФОЛКСВАГЕН ВОЗИХА БАБА МЕРКЕЛ С ЕЛЕКТГРОМОБИЛ С ПРОБЕГ 600 км С ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ, А 1 000 км ПРОБЕГ Е НА ДРУГА ФИРМА - ЗА ЛИМУЗИНИ!СУПЕР ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ СА СЪС ЗАРЕЖДАНЕ ПО-МАЛКО ОТ 10 мин. - ПОТЪРСЕТЕ!!!ВИЖДА СЕ КРАЯ НА ДВИГАТЕЛИТЕ С ВЪГЛЕВОДОРОДИ...
бъдещето е във водородните коли там отпада проблема със зареждането и живота на батерията колкото до замърсяването ТЕЦ-те имат огромна заслуга за това... разбира се до 10г в ЕС няма да има работещ ТЕЦ и ние понеже сме умни се отказахме от атомната енергетика...и ако сега ви се струва скъп ток-а само почакайте... но това е друга тема
А защо никой не отваря дума за милионите тежкотоварни камиони? Те как ще превозват по 24 тона.Да вярно е че има електрически леки коли с 600 к.с. но с камионите нещата са други.Само батериите ще тежат 10 фона сигурно!
До до 134 Колкото и да е ти е добро "турбото" динамиката на дизела при ниски обороти на двигателя е по добра. Така е при всички стандартни автомобили бес електрически турбокомпрсори. Просто налягането в цилиндрите е много по високо.
До Анонимен . Бъдещето никога не е било очевидно. Електрическите двигатели са добри само ако се пренебрегне общата картина. Произвовството на батерии е едно от най екеологочно вредните. Да не говорим за рециклирането. Електричеството също трябва да се произвежда. Аз бих спорил кое е по екологично и ефективно: кола на сгъстен натурален газ или електрическа с енергия от централа на газ.
Тръмп вече отмени глупавите изисквания на Обонго за икономични двигатели. Произвидителите на дизелови машини ще се пренасочат към САЩ. Електрическите задвижвания имат бъдеще в градовете. За дълги пътувания има още много да се работи.Няма инфраструктура , зареждането е бавно и ако се изтощи батерията единственото разумно решение е теглене. Не знам защо не се работи по варианта със сменяеми батерии?
Два литра другия път! Виж на тест-драйв какъв е разхода. Около 50% е реалната разлика м/у дизел Евро 6 и бензин Евро 6.
ВЕЧЕ ТРЕТА ГОДИНА ЗАВОДИТЕ BMW ПРОИЗВЕЖДАТ СЕРИЙНИ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ!ВСЕ ОЩЕ НЕ МОГАТ ДА НАСМОГНАТ НА ПРЕДВАРИТЕЛНИТЕ ЗАЯВКИ!НА ПАЗАРА Е И ЕЛЕКТРОМОБИЛ С 1 000 км ПРОБЕГ ОТ ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ, КАТО ВРЕМЕТО ЗА ПЪЛНО ЗАРЕЖДАНЕ Е ПО-МАЛКО ОТ 10 МИНУТИ...ПОИНТЕРЕСУВАЙТЕ СЕ!
До АнонименМи аз не съм чувал БМВ да могат да се похвалят с кой знае какви успехи свързани с дизеловите двигатели. БМВ са силни в бензиновите, къде се ръгат при дизелите? Там други фирми имат предимство.
Статията казва между редовете: Не купувайте дизели. Но понеже в близко бъдеще не се очертават достъпни и практични, особено като инфраструктура ел. коли, купувайте бензинови коли. Но никъде не споменават, че разликата в разхода на гориво между дизела и бензина си остава за сметка на потребителя. А той не е малко. Така, аз им казвам ***! Докато не ми предложите разумна алтернатива, не ми казвайте как да живея. Баста!
ПРИЯТЕЛИ, НЯМА СМИСЪЛ ДА СПОРИТЕ!БЪДЕЩЕТО Е НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ И КОЛКОТО ПО-БЪРЗО ГО ОСЪЗНАЕТЕ, ТОЛКОВА ПО-ЛЕКО ЩЕ ВИ БЪДЕ!!!
До до 109 до 112 Всички неща в световен мащаб отиват към по зле.Забравихме добрите стари четирицилиндрови двигатели ,масово се минава на три цилиндрови с турбо надув и малка кубатура.Итолианците избиха рибата с двата цилиндри при фиат-500.Нали усещаме тенденцията да се произвеждат коли еднодневки с извратен дизайн да върви търговията.А за качество и здравина майната му.
Не знаех, че Мазда 6 е бутиков автомобил. Те и от Мазда не знаят..:)PS: Нучихме нещо от нашие сънародник от Мало Конаре.
За 2017 VW ще имат дизели 1.6 , 2.0 и новия 1.5, който няма да заменя 1.6. За 2018 излиза и 1.8. Така, че не ми говори врели-некипели.
Анализаторите са категорични: Песента на дизела е изпята!