118

Слава

преди 7 години

От Столична община,ако е удобно да минат по бул.Христофор Колумб и да видят каква ДЖУНГЛА е!Буквално.Паркирани коли от двете страни на платната,няма къде пиле да кацне.Прилича на битак.В края има два паркинга,които колко законно колко не,са си наслагали табели,винили на пилони,светофари и какво ли не.Изобщо някой проверява ли какво се случва в тази столица или всеки селски бек решава да отваря нещо и окичва и накичва периметъра??

117

Анонимен

преди 7 години

Нали за това ви санираха панелките - да спрете да се отоплявате с лайййна!

116

Анонимен

преди 7 години

И нали разбрахте кой може и кой не може да има кола? Това го решава "Край". Ако той каже, може да имате кола. Ако каже, че не може, значи ще маате пеша. Какво значение има тук дали можете или не можете да си купите чисто нова кола? Щом сте в панелка, "Край" вече е решил - без кола за вас. Е, той не знае, че много от старите панелки са по-качествени от новото строителство, но той си е сложил наочниците и решава.

115

Анонимен

преди 7 години

Какво прави "Край"? Примерно, разрешава в закона да се паркира на тротоара при определени условия, вместо както е в нормалните държави да направи тази част от тротоара, на която разрешава паркирането, нормален паркинг. После реве възмутено: "София и България ще се оправят когато последната кола слезе от тротоара". Такива лъжливи. но изглеждащи правилно на пръв поглед твърдения, масово са завладяли хората. Вижда се и по някои от коментариите тук.

114

Анонимен

преди 7 години

Демокрация и пазарна икономика според "Край": връщайте се в пещерите, да не ми се пречкате! Ще излизате от там, само за да му бачкате, а той ако благоволи ще ви плати! Те такива без ум в главата, използващи презрителни имена като "панелния човек", сега управляват в България и затова сме толкова зле.

113

Анонимен

преди 7 години

Нали разбрахте? "Край" построи блока на мястото на вашия паркинг, като подкупи онези в общината и затова сега паркирате в калта и по тротоарите.

112

Анонимен

преди 7 години

За да може такива като "Край" да се вози комфортно в кола, а вие да го гледате със завист от претъпкания автобус, след 1989 година едни подрипваха и ревяха по площадите: Кой не скача е ...Та, откъде-накъде сега ще му се пречкате на "Край" с вашите коли по улиците. Я марш да му работите!

111

Край

преди 7 години

Некъв пък реве че улиците не се миели - Ела да видиш 40% от колите са ти паркирани из градинките - които са станали кални терени за офроуд. Вие да си не миете гумите като излизате от тресавищата сутрин. Друг па иска тротоари - нема как тротоар да издържи 3тона джипка да го гази. Като ви е толко акъла така ще си шляпате - като Шрековци.

110

Край

преди 7 години

Сегашния град е царство на вехтите коли и панелните им собственици. Разбирам че "колата" е най-голямото постижение в живота им щото живеят в панелките на деда си. Разбирам че въртенето на геврека за тях е висше майсторство НО този град сега е враждебен към деца, възрасти и инвалиди.Панелния човек не трябва да има кола - мястото му е в градския транспорт - субсидиран от богатите собственици на коли.

109

Край

преди 7 години

София и България ще се оправят когато последната кола слезе от тротоара и на никой повече не му мине през ум да паркира там или в градинка или детска площадка.Това ще значи че има РЕД.

108

Анонимен

преди 7 години

Ясно е, че колите замърсяват, но не те са основните замърсители. Основните замърсители са два. Първият е неизмитите улици и вдиганият от тях прах при вятър или при движението на нещо по тях: трамвай, тролей, автобус, камион, кола, мотоциклет, велосипед, пешеходец, каруца и т.н. Втория го има само през зимата, но предизвиква замърсяване няколко пъти над нормите и както навсякъде по света, това е използването на твърдо гориво, най-често за битово отопление. Даже пушачите замърсяват повече.

107

Анонимен

преди 7 години

Забрана за трошки над 10 години! Като тия на снимката! Всеки тарлък е накупил по две -три морги, не ги кара защото не стават за нищо, пък ако го подкара прави екологична катастрофа зад него. А колкото е по-сдухана, толкова повече я натиска!

106

Анонимен

преди 7 години

Разбира се, че броят на автомобилите е огромен проблем за София. Само който не се качва лятото на Витоша може да твърди глупости, че твърдото гориво е основен проблем. София и през Август от години не се вижда от смога! Всеки с по 3 трошки. Всеки гараж вместо да служи по предназначение е търговски обект с маси/столове/щайги на тротоара. Умишлено сбъркана политика от 20 години насам. И по-лошо ще става. Подобни "добри" намерения са само ФПЧ в очите на софиянци.

105

Анонимен

преди 7 години

Замърсяването с фини прахови частици в София през лятото се дължи най-вече на факта, че улиците не се мият. През лятото замърсяването е в нормите и около 2/3 е заради неизмитите улици и около 1/3 заради изгарянето на горивото в МПС-та всякакви. През зимата става страшно, когато заради отоплението замърсяването скача 5-6 пъти над нормите. Освен дърва и въглища се горят и куп други неща - стари гуми, пластмаси и т.н. Тогава дела на колите спада до 5-6%, а на неизмитите улици спада до 12-13%.

104

Анонимен

преди 7 години

До турчин 124Дали ще е черква ли джамия то българския както и турския манталитет е добре обособен в консерво-пещерното мислене! Даже "еволюциата" бяга от нас за да не я пипнем!!!!

103

Странно!

преди 7 години

Тези хора само споменават колите, а повече говорят за други неща - високи сгради, построени не не място, магазинчета, заведенията превзели тротоарите, но ... всички коментират само колите добре изманипулирани от главния архитект и кампанията в последните месеци кой замърсява в София. Има изследвания, но кой да ги гледа? През лятото замърсяване в София няма, в нормите е. През декември и януари замърсяването е най-голямо, обикновено 5-6 пъти над нормите, заради отоплението на твърдо гориво.

102

1

преди 7 години

Нормално е да е така, след като за 10 години в София дойдоха всички *** с манталитет на улична котка. Накупиха си по 3 коли, нищо че нямат пари за чорапи. Всички го псувахме Симеончо, ама само той има смелостта да ни каже, че трябва да ни се смени чипа и всичко ще си дойде на мястото.

101

Анонимен

преди 7 години

Доста глупaвo е да се сравнява София с Лондон, Париж или Виена. Броя на населението е много различен и София е малък град в сравнение с тях. Лондон са 8-10 милиона, а с туристите един бог знае колко, Париж е 12,5 милион, но с туристите може да е и 15-20 милиона, Виена също е поне 2 пъти по-голяма от София по броя на населението и всичките те имат много добре развит транспорт, в сравнение с който София сякаш е още на волски каруци. Да не говорим за доходи, които винаги и навсякъде са определящи,

100

sante_dog

преди 7 години

Примера къде е? Кмета на Осло се придвижва с колело. Кмета на София я карат 3 коли на НСО. Как да стане?Отделно - градския транпорт е неуреден. Трудно се стига от един до друг квартал. Големи сгради с много хора работещи там нямат добър транспорт - Цариградсо шосе например. За да стиднеш до такива места сменяш 2-3 транспорта. За град с мащабите на София това е адски много. Презастрояването - строят се нови сгради което води повече жители но не се прави нищо за трафик и места - Младост например

99

Анонимен

преди 7 години

Липсва отговорност на общината за осигуряване на паркоместа. В общината действат на *** принцип - колкото се може по-малко неща да вършат, а да се съсредоточат на взимането на подкупи за всякакви разрешения. Преди 1989-та година в общината бяха видяли този проблем с паркирането и бяха започнали работа по изграждането на подземни паркинги в центъра на София, но дойде демокрацията и други неща започнаха да се правят, заради които сега коментираме.