Фъндъкова пак се опитва да мине за по-умна отколкото е!!?! Просто редовно краде амортизациите по активите на дружеството и обича да осчетоводява разни идеи.......А Град София е заложник на носталгията на Юрданка по *** в задния двор на бащината къща в село Белчин, Самоковско. Юрданке кажи нещо за Топлофикация де!? Колко незаконни гаражни клетки премахна от Зелените площи ***?! и т.н......
Движещо се превозно средство, което да е еко в София няма. При движението си ППС в София замърсяват въздуха, понеже вдигат във въздуха ФПЧ от улиците. Даже всички ППС в София да са на ток, почти 100% от замърсяването с ФПЧ ще се дължи на тези еко-ППС-та, а през зимата тези ППС-та на ток ще замърсяват само около 15%, защото тогава се появява отоплението на твърдо гориво с неговият огромен дял в замърсяването с ФПЧ в София.
Колкото повече замърсяването с ФПЧ е над нормите, толкова по-голям е дела на отоплението с твърдо гориво и намалява дела на замърсяването от това, което излиза от двигателите на МПС. При 10 пъти замърсяване с ФПЧ над нормите, дела на ауспусите е 3%, при 5 пъти над нормите е около 6% Когато замърсяването е в допустимите норми, дела на ауспусите е около 30-35% и почти всичко останало е заради неизмитите улици.
През зимата, когато замърсяването е над 5 пъти над нормите, над 80% от замърсяването е заради отоплението на твърдо гориво, около 12% заради неизмитите улици и около 6% заради това, което излиза от ауспусите. През лятото около 65% е заради неизмитите улици и пушилката, която се вдига заради вятъра, движението на автомобили, автобуси, вкл. и екоавтобусите, велоспиеди, пешеходци и т.н.
Еко - меко - далекоПак ни манипулират на тема чистота на въздуха раздухвайки мита, че МПС-тата замърсявали най-много. Е, това не е точно така. Първо МПС-то го отчитат, че замърсява по два начина - от това, което излиза през ауспуха и второ заради пушилката след него, която се вдига от неизмитите улици. Замърсяването с ФПЧ (фини прахови частици) от ауспуха е около 30-40% от сумата на тези двете, като останалите 60-70% са заради движение по неизмити улици. Отделно за лято и зима
Господа журналисти, Вие като пишете статии, проверявате ли си инфото или си пишете ей така, колкото лаф да става? За една смяна изминавал по 170км. Нека смените да са 3! Значи на ден изминава по 510км. За два месеца автобуса изминава 30600км!?! 170км х 3 = 510км ; 510км х 60дена = 30600км ! Да Ви го напиша, че може да ви е трудно! ......"За два месеца е изминал 100 хил. км, разходът му е...." В задачата се пита... -Къда са останалите 69400км? ...No Coment!
До АнонименЩо, бе, шоферите го говорят езика. Онзи ден един бледолик нещо запита и шофера му отговори "Ноу тикет. Ай ноу сел". После се обади на някой си Жоро да идвал с тримата под моста
Ще помоля господата Стефан Пройнов и Адриан Димитров да си пишат имената когато коментират :) все пак не е любезно да пишеш "анти" нещо си и да не се представяш с истинските си имена...
Не ангажирам никого с това мое мнение : " Трябва да си изключително *** за да харчиш пари за ел.Автобуси- при наличието на ТРОЛЕИ ,ТРАМВАИ и МЕТРО !!!! Обаче ,кретенизмът върви с кметица , мафиоти ,политици,комисионери и Б.Б. Развивай в "мижавата " по територия столица -***. и трамв. /-мЕсто има /- АМА НАЛИ ТРЯБВА ДА ПОДЧЕРТАЕШ : "КОЛКО СЪМ МОДЕРНА"!!! Модерна ама полуумреляк/стара учителка/!
Кога в автобусите от и до летището ще има надписи и на английски за чужденците???? Смешна работа, че няма.
До ПРАХ В ОЧИТЕНе са австрийски, а швейцарски и не са купени а подарени и са доста по нови от българските в момента :)
45 000лв икономии за 2 месеца , ще рече че за 2 години се е изплатил . ако е толкова лесно да поръчат не 20/а 200
и колко стари австрийски трамваи ще пуснете. По-стари от нашите социалистическите. А билетчето 1.60. ЗАТВОР, ЗАТВОР за вас от ГЕРБЕРСКОТО управление на София. То не бяха сините крадци като Мафиянски, дето е с индулгенция от съда, Антоан Николов, мафията на ВЪЛКА, договорки за маршрути и прочее и прочее
Икономичен и еко – нов електробус тръгна по №84