10

Коренак Софиянец

преди 7 години

Подкрепям номер 8

9

Коренак Софиянец

преди 7 години

Ще продадат паветата и ще сложат некачествен асфалт,в Германия едно паве струва 10 евро госпожата от Белчин баня ще се доналапа,едно време при бай Тошо Витошка беше с павета вечна настилка ,друг е въпросът че в България няма вече майстори да ги напасват ,то не е само да ги наредиш

8

Анонимен

преди 7 години

Не може за кмет на София да се избира жена от село Бeлчин баня.Тя няма никаква мотивация да подобрява София, а само да краде и движена от селската си злоба да унищожава един по един символите на София.

7

Партиен член

преди 7 години

Независимо каква ще е настилката ясно е само едно.Тя ще бъде не трайна.Както всички настилки в последно време.Сега не се асфалтира а се шпаклова с асфалт.

6

vlady

преди 7 години

До АнонименДондуков и Цар Освободител не са успоредни и нямат общи крайни точки, затова не е удачно да са еднопосочни. Трамвайното трасе трябва да е обособено в единия край на булеварда с павета, платната за автомобили да са асфалтирани - паветата не са подходящи за натоварен булевард поради трудоемката и скъпа поддръжка изискваща голям обем квалифициран ръчен труд също и заради фугите и неравната повърхност.

5

Анонимен

преди 7 години

"Предвижда се изграждането на перони в района на трамвайните спирки." Е, най-после едно човекосъобразно, хуманно решение. Защото качването в транспортно средство, особено в трамваите с изключение на 7 и 11, си е жив садизъм заради тесните, високи и стръмни стъпала. А бордюрите, които ни чакат на слизане (където са маркирани, де) са подла клопка за падане и чупене на крака, защото най-често са изронени дупки, по-ниско от платното. Ами щом шефовете ги возим на държавни коли, не в транспорта...

4

до 2

преди 7 години

Да де и какво като е еднопосочен където спре трамвая трябва да се спира до колкото си спомням ,а и пътниците които го ползват ще прелитат по спирките така ли???

3

Анонимен

преди 7 години

Защо ли някой гениий от временноуправляващите все се намесва и все става по-лошо положението? Ами лесно - защото все е "техен" човек. Завършил най-много в Москва преди 40 години и то актьорско майсторство. А ако е някой завършил на запад по специалността - градоустройство, например - то пак е нечие синче, дъщеричка, които къде ли не кой орган не си е веяли, НО не и в университета. Защо ли имам усещането, че един овчар да хванеш - пак по-ще знае откъде и как ПЪТ да се построи.

2

Анонимен

преди 7 години

Да го направят еднопосочен за автомобилите и да може да се паркира само от едната страна. Паветата да ги запазят около трамвайче и местта за паркиране. Цар освободител също да е еднопосочен.

1

Анонимен

преди 7 години

Добре е да се асфалтира че с тези павета се вдига лятно време прах на кълбета. Баба и дядо живеят на Дондуков и лятно време неможе да си отворят прозорците от прах. Също така е и много шумно от гумите на автомобилите които тропат по паважа. На времето нямаше толкова автомобили и беше добре. Движението през седмицата беше такова каквото е сега в събота и неделя. Но откакто ни нападнаха новите Софиянци стана пълна лудница.