27

да не ни набутат пак

преди 7 години

Има публикации че "Пътнически превози"БДЖ са получили над 4 000 000 000 ограбени от народа като обществена поръчка..

26

Бай Корлеоне

преди 7 години

Действайте, че ТИКВАТА беше подготвил да продава Аерогара "София" и като Украдне 88% от парите, да "спасява" БДЖ. Сега му се плаче, защото пак БИ Украднал 88% и от китайците!

25

Ха,ха,хаааааааа...

преди 7 години

НАПРАВО ДА ИДВАТ!!!!..иначе , ше почнеме да си купуваме вече------ коне и магарета ---за транспорт!

24

Анонимен

преди 7 години

Те така бяха и слуховете за БГА, БМФ за заявени интерес от големи стратегически инвеститори. После първото го няма, а второто се продаде за заем обезпечен със собствената му ипотекирани имоти. Така се разлика налетите основи на големи фирми корпорации у нас от КОЙ.

23

Анонимен

преди 7 години

До 29 Проблемът е ,че франсетата ,белгийците и немците не проявяват интерес, и който дойде е добре дошъл.

22

Дзъ

преди 7 години

Малко не в подходящото време се провеждат тези разговори.... едва ли цената на БДЖ е толкова ниска... и като гледам проектите на НАционална железопътна компания тия 300 млн. Евра са колкото 2 проекта. От друга страна и да докарат вагони и локомотиви едва ли ще ги пуснат по разбитата инфраструктура ... нашите да поканят и франсетата и белгийците и немците ако може. Мерси

21

знайко

преди 7 години

До АнонименАко смажат системата, тях ще ги смазват един по един на стадиона... с оловна смазка

20

славянин

преди 7 години

Абе къде са новите ни ''демократични'' атлантически ''братя'' за да инвестират, че пак комунистите ще ни спасяват!? ''Странна'' работа бе, що така!?

19

аз

преди 7 години

си купих китайски лъжици, вилици и малки лъжички, с дръжки от порцела, рози имана порцелана, ех удоволствие е ад ядеш с тях.Дано работата с влаковете с китайцитестане.

18

dino

преди 7 години

София -Пекин през Пловдив за 10 часа със стрелата

17

Бам Бам

преди 7 години

До Анонимен 15Защото Станишев и царя са си плюли в устите, умнико. Станишев плати, когато бяха коалиция три усти с един отход. А Сименс е най0корумпираната германска корпорация - даже и турците и гърците ги изгониха за опити да подкупят равителствени чиновници и да спечелят държавни поръчки. Чете се, преди да се пише ...

16

Додо

преди 7 години

Боже, колко скромен е този Герджиков! За няма две седмици на власт докара такъв инвеститор, а още почти не се е похвалил ...

15

снайпера

преди 7 години

До oт CиднeйAв$тpaлияХохооо...изгонили сте ги, а безполезни натрапници като теб кой ще изгони?!

14

Анонимен

преди 7 години

Аз пък чета: Китай иска да закупи БДЖ.

13

Анонимен

преди 7 години

Китайците трябва да знаят,че робите трябва да искат разрешение от господарите си от Брюксел.Офертата е добра за България и ЕС няма да разреши.Китайците трябва да е направяват по неизгодна за нас за да мине.

12

Анонимен

преди 7 години

А шишо-бакшишо съгласен ли е?Дал ли е разрешение а?Защото ако не е и смята че може да продължи да цоца от БДЖ нищо няма да стане!

11

Сергей

преди 7 години

Ама имат условие - мушмурока да отиде до Китай, да се жертва така да се каже!

10

!

преди 7 години

Нови влакове за 200км/ч по подновените жп линии. Естествено китайците ще искат те да доставят влаковете, и тук е врътката, че ще получат сертификат за съвместимост със системите на ЕС, така ще могат да ги продават навсякъде в ЕС. Което е страхотно, защото всякакви нови машини първо ще постъпват при нас.

9

Анонимен

преди 7 години

Борисов да връща тези 300 милиона. А те са заради отказа му да плати на Сименс поръчката на новите мотриси Дезиро. Защото били поръчани от...Станишев. А как Станишев плати дизеловите мотриси, поръчани от царя.

8

Анонимен

преди 7 години

Добре, че го няма Бойко, иначе половината инвестиции ще ги откраднат.