Стига глупотевини. Минавам по 4-5 пъти седмично през тунелите. Никакво заслепяване няма. Просто се случва нормалното, когато преминавате от светло към по-тъмно. Адаптацията трае части от секундата.
Осветлението е добро, но трябва да е жълта светлина, не бяла, която наистина ужасно заслепява.
НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ ВЕЧЕ ЧЕ В ДЪРЖАВАТА НА МУТРАТА ОТ ГРОБ САМО ТОВА НИ ЧАКА СИГУРЕН И МИЗЕРЕН ЖИВОТ БЕЗ ПРАВО НА МРЪНКАНЕ. КОЛКОТО ЗАРАБОТИМ ТОЛКОВА ЩЕ ХАРЧИМ, ОСВЕН АКО НЕ СИ БЛИЗЪК НА БОКО.
Предлагам с цел тотална безопастност и екология, колите да преминават през тунелите с изключен двигател и с бутане! А който не носи слънчеви очила в тунела (даже на задната седалка) моментално сваляне на табелите, 1000лв глоба и 3 до 5г. затвор...при първоначален строг режим. Книжката се отнема завинаги, разбира се! трябва да се борим свойната на пътя... тъй де! Даже да победим в нея!
Не е глупост, със съпругата ми минавахме първият ден след монтажа им и моята реплика беше, че тези лампи имат толкова силни широкоъгълни диоди,че направо ме заслепяваха. Това беше 11:00ч. на обед....
Не мисля, че 3 секунди шофьорът нищо не вижда. Според мен става дума за по-малко от секунда или изобщо няма такова "невиждане", ако тунела е добре осветен. Ако шофьора кара като изоглавен и вместо с 50-70 км/час, влети с 150-200 км/час, всичко може да се случи, каквито и лампи да сложат. За 3 секунди при 70 км/час, се минават 58 метра, а за 1 секунда 19 метра. Даже и при 30 км/час за 3 секунди се минават 25 метра, т.е. нещо из основи не е наред в това твърдение, че не вижда нищо.
в *** не разбраха - през деня дръжте лампите включени, нощем оставяйте само 30% от тях включени и всичко ще е наред. Няма проблеми с очите, няма адаптация. Само в Бантустан нощем всичко свети в тунелите на 100%, а денем не свети. Няма такава държава. Били сме най-умните. Понеже пътувам из цяла Европа - толкова ***, като нас са само руснаците.
Боко нали се изпляска, че това никакъв ремонт не било, защото лампите били взети от другия тунел.Сега като не ви харесват се обърнете към него.
Минах през тунела нощем след поставянето на лед осветлението. По-добро от това осветление никога не е имало. Имам жесток спомен от този тунел преди около година. Влизам в слънчево време и пълен мрак, дупка, нищо Намалявам скоростта и излизам невредима като по чудо. От 112 ми отговорят, че в този тунел често имат проблеми с осветлението. Всичките тези изчисления защо никой не ги направи преди, когато слънцето те заслепява, а трябва да преминеш през целия тунел в пълен мрак ??
Нещата трябва да се правят от хора които разбират от това, независимо какво е то! Не случайно има толкова различни професии! Не може един депутат юрист да каже какви лампи да се сложат в тунел например. Трябва си специалист с опит който знае какво, как и защо трябва да се сложи и как ще струва най-малко на държавата!!! Докато няма граждански контрол от наша страна на тея лешояди, ще ни кълват и изяждат още 1000 години...
Щото самите шофьори от насрещното никога не го правят. Било то с фаровете самоделки, крушките за дълги светлини или заради манталитета.Най-добре спираме пред тунела, гасим двигателя и освобождаваме от скорост, булката запретва ръкави и отзад ... да бута.А след тунела може да открият обширен паркинг с кафе и място за почивка. На булките де.
Не вярвайте на измислиците на в-к Труд. Това е дезинформация, целяща объркване в предизборна обстановка. Такива песни сме ги слушали.
Айде сега Герджика да извика тези, дето ги хвалеше и награждаваше и да върнат наградите. А шефа на пътното няма ли да го сменим ПАК след този гаф?
минвах от там, наистина заслепяват. Отделно са с бяла светлина, която не е подходяща при мъгливи условия. Лампите трябва да са в жълтия спектър
Новите лампи в "Ечемишка" – пак смъртоносни