234

Бичмето

преди 7 години

До Анонимен Мюмюн, бегом марш на село, докато още можеш...

233

СГНС

преди 7 години

Селяни! Идете си купиете гумиенетки в различни разцвиетки.... Селяци, заоблени!

232

PILOT

преди 7 години

Нещата са много прости и проблема е в свляните които наводниха София . Понеже куцо, кьораво и сакато дойде в София , корупция на всички нива от архитекти , кметици и т.н и местата за паркиране свършиха . Ако имаше институции новодошлите швха да живеят в нови квартали зад околовръстното а не да се строи между блоковете и да няма къде да се спира. Проблема е , че София е едно гето!

231

Анонимен

преди 7 години

Най добре е за наглите шофьори големите общини да направят мобилни трошачки. Паркираш като селянин - няма проблеми. Като се върнеш колата ти ще е станала кубче. После разбира се като си купиш нова много ще се замислиш къде и как паркираш.

230

Бай Хой

преди 7 години

Ако имаше институции, хората нямаше да си упражняват калиграфията

229

малко по-различен

преди 7 години

Много ми е интересно селските баровци, отишли на келепир в столицата и приемащи пешеходците за по-ниска класа хора, защо си мислят, че не може драскача да ги прати заедно с трошката, която им е набор, за скрап.

228

ha dost

преди 7 години

Bravo!I utre na stachkata iskame belgiiski zaplati v rbg - pak taka!

227

Живеем у София

преди 7 години

Точно така.Да се прибират по селата и да не се връщат У ГОЛЕМИО ГРАД.Разбирате ли селяци.

226

Додо

преди 7 години

Ами така е, като цялата провинция реши да се нанесе в София! Убрееее, дай им да живеят "е Центъра", и им гледай сеира! Да си се прибират по родните места (както го правят по Великден и Гергьовден), за постоянно, че и на нас малко да ни олекне! Аман вече от мякащи и паркиращи като каруцаpи под път, над път и по градинки и тротоари! Аман от сeляни с комплекси!

225

7

преди 7 години

Интересно какво ще е продължението ако нашарят колите на някоя трибуквена групировка или богат бизнесмен дали няколстотин хиляди лева за скъпа кола?

224

Анонимен

преди 7 години

Подземните паркинги са добро начало, както и повече надземни паркинги на няколко нива. По-добър и достъпен градски транспорт. Метрото, което бавно, но сигурна мараства. Да се отнеме част от тротоара, която да се направи за паркиране. В период от една седмица автомобилите да се паркират от дясната страна на пътя, следващата седмица от лявата страна. Контрол от полиция и община. Сигурно има и още неща, но на първо време това се сещам. Проблема не е само в София, а е в цялата страна.

223

Какво излиза?

преди 7 години

Излиза, че София е място, в което една група селяни паркира колите си по тротоари и детски площадки, а друга група селяни драска и чупи колите на паркиралите, докато софиянци с удивление наблюдават тези сцени...;)

222

Анонимен

преди 7 години

В Тикволандия е така за съжаление - толерират се селяните, които паркират по тротоарите, защото това са гласове за ГЕРБ. Фандъкова не прави нищо за да защити Софиянци, може би защото и самата тя не е софиянци.

221

До Врачанин

преди 7 години

Като идея си прав, но то и сега си е така. По закон като се строи нова сграда, трябва да има определен брой паркоместа. Да, ама не. Наричат част от жилищата, ателиета и закона е спазен, а паркоместа няма. Това с магазини вместо гаражи, върви само при стари сгради или при малки нови сгради. Преди строежа е гараж, след строежа е магазинче и поне за София мисля, че не е проблем. За София трябват подземни паркинги, много и навсякъде, примерно за 1-2 милиона коли. Това е начина да се отпуши трафика в

220

Врачанин

преди 7 години

До аз Не парко места приятельо , а вместо магазини в блока, гаражи. Във Враца има само един започнат и изоставен от години блок с гаражи от доло. Всички други нови блокове са с магазини от доло , за максималва печалба от инвеститорите.Затова стотици магазинчето стоят празни.Ако в кметствата имаше умни хора ,нямаше да позволят магазини на улици по които не минават хора , а само коли.Трябва да са гаражи.Така апартаментите ще бъдат продаваеми и ще има места за паркиране.

219

До 257

преди 7 години

Ако само знаеше каква нелепица си изплещил ....Понеже работя на "жълтите павета", знам и за този паркинг. На мен не ми трябва, но съм слушал колегите защо не го използват. От друга страна си е лесно обяснимо - откъде ще дойдеш с кола, вместо с метро до Булбанк? Ако си с кола, отиваш да някоя станция на метрото, където мислиш, че ще успееш да паркираш и после с метрото до станция Сердика. Празен е и заради цената - 2 лева на час. 20 работни дни,по 9-10 часа на ден, 360-400 лева на месец, много е

218

Анонимен

преди 7 години

Всеки такъв вандал, който пише по колите, трябва да бъде съден и осъден според закона.

217

Анонимен

преди 7 години

До Истинатаима подземни паркинги. До Булбанк на Св. Неделя има три огромни, които стоят празни. Освен това, почти на всяка станция на метрото също има паркинг, ноооо там се плаща, а българинът е свикнал да минава метър и ако може, за сметка на пешеходците. Да ги шарят, следващата стъпка - да ги палят.

216

Истината

преди 7 години

Истината е, че в София още преди 1989-та разбраха, че ще се появи проблем с паркирането и започнаха да мислят по въпроса. Имаше примерно проекти за подземни паркинги под каретата в централната част на София. Дойде демокрацията и всичко се разпадна. Кметове и общинари гледаха само да крадат, а за подземните паркинги изобщо не се и сетиха, а и нямаше вече кой да им каже. Общината беше тази, която трябваше да организира и подкрепи хората в изграждането на тези подземни паркинги, но това не стана.

215

До 251 H

преди 7 години

То и в София беше нещо подобно, но дойде демокрацията. Построиха примерно ж.к.Младост и освен блоковете, направиха и достатъчно улици и булеварди и достатъчно паркинги на улиците. Блоковете нямат гаражи. Дойде демокрацията, ж.к.Младост се удвои като население, мутрите застроиха част от паркингите, местата за паркиране спаднаха наполовина, булевардите се задръстиха, ... и някои смятат, че хората са виновни, че няам къде да паркират, а не тези, които разрешиха презастрояването на ж.к.Младост