Нещата са много прости и проблема е в свляните които наводниха София . Понеже куцо, кьораво и сакато дойде в София , корупция на всички нива от архитекти , кметици и т.н и местата за паркиране свършиха . Ако имаше институции новодошлите швха да живеят в нови квартали зад околовръстното а не да се строи между блоковете и да няма къде да се спира. Проблема е , че София е едно гето!
Най добре е за наглите шофьори големите общини да направят мобилни трошачки. Паркираш като селянин - няма проблеми. Като се върнеш колата ти ще е станала кубче. После разбира се като си купиш нова много ще се замислиш къде и как паркираш.
Много ми е интересно селските баровци, отишли на келепир в столицата и приемащи пешеходците за по-ниска класа хора, защо си мислят, че не може драскача да ги прати заедно с трошката, която им е набор, за скрап.
Ами така е, като цялата провинция реши да се нанесе в София! Убрееее, дай им да живеят "е Центъра", и им гледай сеира! Да си се прибират по родните места (както го правят по Великден и Гергьовден), за постоянно, че и на нас малко да ни олекне! Аман вече от мякащи и паркиращи като каруцаpи под път, над път и по градинки и тротоари! Аман от сeляни с комплекси!
Интересно какво ще е продължението ако нашарят колите на някоя трибуквена групировка или богат бизнесмен дали няколстотин хиляди лева за скъпа кола?
Подземните паркинги са добро начало, както и повече надземни паркинги на няколко нива. По-добър и достъпен градски транспорт. Метрото, което бавно, но сигурна мараства. Да се отнеме част от тротоара, която да се направи за паркиране. В период от една седмица автомобилите да се паркират от дясната страна на пътя, следващата седмица от лявата страна. Контрол от полиция и община. Сигурно има и още неща, но на първо време това се сещам. Проблема не е само в София, а е в цялата страна.
Излиза, че София е място, в което една група селяни паркира колите си по тротоари и детски площадки, а друга група селяни драска и чупи колите на паркиралите, докато софиянци с удивление наблюдават тези сцени...;)
В Тикволандия е така за съжаление - толерират се селяните, които паркират по тротоарите, защото това са гласове за ГЕРБ. Фандъкова не прави нищо за да защити Софиянци, може би защото и самата тя не е софиянци.
Като идея си прав, но то и сега си е така. По закон като се строи нова сграда, трябва да има определен брой паркоместа. Да, ама не. Наричат част от жилищата, ателиета и закона е спазен, а паркоместа няма. Това с магазини вместо гаражи, върви само при стари сгради или при малки нови сгради. Преди строежа е гараж, след строежа е магазинче и поне за София мисля, че не е проблем. За София трябват подземни паркинги, много и навсякъде, примерно за 1-2 милиона коли. Това е начина да се отпуши трафика в
До аз Не парко места приятельо , а вместо магазини в блока, гаражи. Във Враца има само един започнат и изоставен от години блок с гаражи от доло. Всички други нови блокове са с магазини от доло , за максималва печалба от инвеститорите.Затова стотици магазинчето стоят празни.Ако в кметствата имаше умни хора ,нямаше да позволят магазини на улици по които не минават хора , а само коли.Трябва да са гаражи.Така апартаментите ще бъдат продаваеми и ще има места за паркиране.
Ако само знаеше каква нелепица си изплещил ....Понеже работя на "жълтите павета", знам и за този паркинг. На мен не ми трябва, но съм слушал колегите защо не го използват. От друга страна си е лесно обяснимо - откъде ще дойдеш с кола, вместо с метро до Булбанк? Ако си с кола, отиваш да някоя станция на метрото, където мислиш, че ще успееш да паркираш и после с метрото до станция Сердика. Празен е и заради цената - 2 лева на час. 20 работни дни,по 9-10 часа на ден, 360-400 лева на месец, много е
До Истинатаима подземни паркинги. До Булбанк на Св. Неделя има три огромни, които стоят празни. Освен това, почти на всяка станция на метрото също има паркинг, ноооо там се плаща, а българинът е свикнал да минава метър и ако може, за сметка на пешеходците. Да ги шарят, следващата стъпка - да ги палят.
Истината е, че в София още преди 1989-та разбраха, че ще се появи проблем с паркирането и започнаха да мислят по въпроса. Имаше примерно проекти за подземни паркинги под каретата в централната част на София. Дойде демокрацията и всичко се разпадна. Кметове и общинари гледаха само да крадат, а за подземните паркинги изобщо не се и сетиха, а и нямаше вече кой да им каже. Общината беше тази, която трябваше да организира и подкрепи хората в изграждането на тези подземни паркинги, но това не стана.
То и в София беше нещо подобно, но дойде демокрацията. Построиха примерно ж.к.Младост и освен блоковете, направиха и достатъчно улици и булеварди и достатъчно паркинги на улиците. Блоковете нямат гаражи. Дойде демокрацията, ж.к.Младост се удвои като население, мутрите застроиха част от паркингите, местата за паркиране спаднаха наполовина, булевардите се задръстиха, ... и някои смятат, че хората са виновни, че няам къде да паркират, а не тези, които разрешиха презастрояването на ж.к.Младост
Нова мода в София: Паркираш неправилно, шарят колата със спрей