Аз минах от там явно малко след като беше блъснат човека... Даже нямаше още полиция и линейка. Човека лежеше на пътя по пуловер (явно е излязал на бързо от дома и така е без документи.) Обаче тази пешеходна пътека е на кръстовище с работещ светофар! Може и пешеходеца да е пресичал на червено.
Аз съм от Пловдив и като чуя кв.тракия за шофиране и тръпки ме побиват. Няма ленти или ако има не са боядисвани отдавна. Стане ли тъмно нищо не се вижда, само ако си от тракия си знаеш пътищата, но за другите е ужас. Трябва да се вземат мерки.
Не съм от Пловдив и не познавам града и затова разгледах картата и забелязах ,че бул. Освобождение и ул. Съединение вървят общо взето успоредно и не виждам да се пресичат. Да се чуди човек колко ли е вярна другата информация в "новината". Естествено снимката е с пешеходна пътека за да може да се вмени допълнителна вина към шофера и е постигано. Ето долу плюят, без да знаят всички факти. Нормално - "високоентеуегентна" нация.
На този широк булевард?! Май за непредумишлено убийство долната граница на присъдата трябва да падне на поне 70 години!
Сега на този 27 годишен до края на живота му ще му тежи, че е убил човек, като не е спазил закона. Голямо постижение! Сега като излезе от затвора, може би ще кара нормално, но след дъжд качулка. Убил е човек.
До ФактЛошото е, че такива примери са по-скоро мнозинство, мислещи се за неуязвими. А същите катили не се замислят, че друг такъв, като тях може да прегази някой скъп за тях - майка, приятелка, жена, дете и т.н.
Всеки шофьор блъснал пешеходец на пешеходна пътека, трябва да лежи в пандиза до края на живота си. Пешеходната пътека може и да не е очертана, а да е продължение на тротоара на кръстовищата - така пише в закона, който изоглавените шофьори не познават. Жив, но в пандиза до края на живота си, голямо постижение!
До АнонименПешеходецът е прав! Шофьорът винаги трябва да се съобразява с обстановката. Друг е въпросът, че пешеходците, в това число и аз, превръщаме пътното платно в една голяма пешеходна пътека. В моя случай, аз си поемам риска. В противен случай винаги пресичам на пешеходна пътека с повишено внимание. Не са съобщени почти никакви детайли в тази статия. Защото много често в тъмните часове на денонощието има МПС, движещи се без фарове.
Огромният проблем е КАТ, който не работи и не санкционира нарушителите и затова шофьорите карат като изоглавени, като например номер 1. Ето на номер 1 КАТ не му пречи, а все още му пречи само това, че в закона има текст, който го задължава да спре да шофира като изоглавен и да даде предимство на пешеходците.
Що не караш докрай, а така половинчато?! Искай бетонна стена поне три метра покрай улиците, за да не могат пешеходците да пресичат пред теб, а ти ще си караш като изоглавен ... За теб няма значение пешеходците как ще се придвижват, май ще трябва да летят, за да не ти се пречкат.
Пешеходец загина в Пловдив, блъсна го кола