До Анонимен 11Ако небяха рекламите в Ютюб нивото на клиповете щеше да е ниско. Говоря за видеа различни от музикалните.
ФБ ще го превръщаме в Youtube 2.0 така ли?С платени content creators,с trending новини и видеа на мултимилиардни корпорации,teaser trailers,Superbow и т.н. гнус?Истината е,че демографията на потребителите с всяка година пада все повече под желания платежоспособен минимум на рекламодателите и Марки се чуди какви актуализации да прави на платформата,само и само да е релевантна.Защото сме паралии,ама виртуално,според настроението на NASDAQ и DOW J,днес с милиард,утре с милион.
Реално Фейсбук с тези реклами може да закупи и спортни събития и само сайта да има права над тях. Това ще е нещо хубаво.
Няма лошо. Така съдателите освен във Ютюб ще качват и видеа във Фейсбук. Важното е така да се увеличават създателите на съдържание.
До Анонимен 5Ако привличаш голям трафик и се договориш, сигурно ще ти плащат. Вероятно не става думи за всички видеа, а за тези, които по принцип са много следени. На клиповете на Кейти Пери или примерно на Уорнър мюзик сигурно ще има реклами, но няма кой да плати за реклама, как си снимал баба си по ***.
Цукърбъргът е милиардер, но иска ощеее, ощеееее, ощееееееее.Не е трудно да изхраним бедните, трудно е да изхраним богатите!
Ама не ми цъкайте минуси въпроса е актуален. Ако пусна кифленския си клип в фейса и ми сложат реклама аз не би ли трябвало да взимам процент както е в тубата? Като автор на клипа нали...
"...компанията очевидно смята, че реклама по средата на видеоклипа може да свърши работа..."И усещат ли се кога ще им гледам клиповете, ако започнат да правят така? Точно 3-4 ще изгледам, преди да се издразня и да потърся клиповете на дурго място, без реклами
Facebook поглежда към агресивната реклама