50

Анонимен

преди 7 години

Замислих се колко би било хубаво, ако можеха наистина да го направят по начин, по който да не изкорубят цялата планина - би било бижу. Но после прочетох коментарите за етажите и се сетих, че черешката на тортата с вдигането на реката за водопад на Кулата да направят непосредствено под реката плексигласов етаж за гледане и да има пуканки, всичките вериги за бързо хранене (и мазните дюнерджии) :D

49

Свинята Спаска

преди 7 години

По-голяма глупост не можаха ли да измислят?!? Кой ще ги поддържа тези тунели, ние с едни 800 метрови тунели не можем да се справим, падат лампи, свлачища, текат, пък какво остава за близо 30 километра тунели и то на два етажа... Алчните управници и инженерчета да слязат на планетата земя и да започнат да мислят с главите си, а не със задните си части

48

2етажни

преди 7 години

До сега падаха лампи, но ако ти падне влак на главата не Ви завиждам.

47

Анонимен

преди 7 години

Двуетажни тунели и Лиляна Павлова да се занимава с поддръжката на осветлението, срещу скромно двойно увеличение на винетките.

46

Анонимен

преди 7 години

Аз имам идея преминаването да става с телепортация и настоявам да се спрат всички обществени поръчки и работи за следващите 5 години, за да има време да се обсъди идеята ми.

45

Анонимен

преди 7 години

Направо метро да изкопаят от София от Хладилника през Перник надолу до Кулата и от там през Славянка и Пирин пд Места до Пловдив на по два етажа и по 3 4 5 ленти. Хем бомбоубежища и нещо като подземен град ще стане. И ако може поддръжката аз да взема.

44

Дедо Боде

преди 7 години

Ше прихнем от смех. Пено налей по една ракия да се посмеме.

43

а мармота ?

преди 7 години

Двуетажни тунели с по три лентив посока...кой ша плаща ве аланкоолу...това са пари за три цели магистрали Хемус за един тунел...

42

JagedPanther

преди 7 години

Трябва човек да е луд да минава през тунели строени от шайката некаръдници на Бай Шнур

41

Анонимен

преди 7 години

Целта е ясно на тезиси бръщолевиния. Съвпадат интересите на мн външни неприятели, знае които са и вътрешни намкьори за комисионни.

40

Анонимен

преди 7 години

Това е най-натоварената магистрала, много важна стратегически и най-много хорамрът там. Нужно е бързо да бъде направена и дано да е добре измислена и качествена.

39

край

преди 7 години

Всеки километър нов път ще ни дойде в повече за поддръжка. Българчетата не можем да поддържаме пътищата дето ги имаме камо ли нови.

38

KZL

преди 7 години

Само не и тунели. Видяхме как се стопанисват

37

Руснак

преди 7 години

кой ше ги кара, то само шведи ще има в таа държава след 10-15 години.. българите вече се спасяват в Россия

36

Анонимен

преди 7 години

Комунистите вече искат да спират инфраструкторните проекти, защото няма как да откраднат нищо в сегашния им вид. Едно пре-проектиране и нови договори ще е хранилка на червените крадци както беше Белене и естествено тези проекти никога няма да се реализират.

35

предложение

преди 7 години

Магистрала Хемус да влезе в рекордите на Гинес за най продължително строящата се магистрала в света .

34

светнат

преди 7 години

"Царе" сме на идеите. Във връзка с горепрочетеното веднага ми дойде идея магистралата да е над реката. Няма нужда да копаем тунели - природата вече го е свършила това.

33

Joko

преди 7 години

Като чуя "архиТЕКт" и ми се драйфа... Ало, Къде се врете на коня в краката ! Съвсем друг е въпроса защо нашите пътни специалисти още не са предложили решение !

32

Анонимен

преди 7 години

"Идеята им е тунелите да са широки и да позволяват движение на колите в три платна във всяка посока." Това хубаво, ако има кой да го плати. Че и влакове искат. Със тази сметка, може да платим целите АМ хемус и АМ Черно море, че и още пари да ни останат, евентуално за тонел под Шипка.

31

Sam

преди 7 години

Чудесна идея....но да беше им хрумнала по-рано, да се подложи на широк обществен дебат, да се разгледат техническите, икономическите и екологичните аспекти, и да се намери най-доброто решение. Истината е, че държавата няма обща транспортна стратегия и "пропусна", че автомобилния и жп транспорта трябва да се развиват заедно, още повече в трудни райони с тежък релеф, за да се постигне оптималното решение. А сега да видим....какво ще правят "големите умове"!