Е, Борисов и компания са свикнали да взимат дебели комисионни от строителството на магистрали и не само .... От ремонти и подръжки на тунели и мостове обаче такева не се вземат! За това същия ще продължи да са биe в гърдите "колко е посторил" и съответно на пострадалите броя от падащи лампи, бетони..... ще продължава да се увеличава! Комисионните "спускат пердето" пред всякакви морални категории и ги пращат изцяло в света на белетристиката!
Вината на Лилито е че не поддържаше направеното преди нея.Всички които заемаха този пост след промените имат същата вина.Ако видите колоните на мостовете по Тракия и Хемус ще загубите желание да минавате по тях.Лошото е че старите пътища които са алтернативни на магистралите са още по зле.Следващият инцидент ще е когато падне цял мост или надлез.И тогава естествено това ще е случайност.
Не ме интересува вече! Напролет ще емигрирам. Ще си купя седмична винетка колкото да стигна границата и повече няма да се върна.
Другарят ББ кой ще го замести,кооой!?Мъъъкааа.Глупости пиша,трябва да се радваме и да се надяваме никога подобен нему да не припарва до властта.Амин!
Нали фирмите на Боко Тиквата, сикаджийския премиер ремонтираха магистралата. Мутрата от ГЕРБ. Бая кинти е откраднал тоя мафиот
Явно, фирмите-строители, близко до Борисов, са поогладнели вече, и 2-та милиардаза саниране им се малеят. Искат да лапат и от постоянни ремонти.Къде бяхте до сега, през двата мандата на Баце? Или всичкозапочнадасе руши и пада, след като той се самосвали с изявленията си от власт? Ако бешенавласт, дали щяхте да ревете че има нужди от ремонти, или кротко щяхте да "усвоявате" едни европари?
Нали си даваш сметка, че щом това съоръжение е строено преди 40 години, то е предполагано да има поддръжка? И самият факт, че се срути СЕГА, след (вероятни) 27 години БЕЗ поддръжка, значи е направено КАЧЕСТВЕНО!
До pensionerЦиментът си има марки и стандарти.През 1985 г до нас някакъв тарикат - шев в Пътно управление, се беше изхитрил и откраднал от цимента за тротоарните плочки и излял плочата на кооперацията, която строеше с него. Плочата се срути вечерта след като махнаха подпорите. Добре, че не уби някого. Така че кое с какъв цимент се е строяло през соца не можем да знаем. Дали циментът е отишъл по предназначение или на вилата на началника, също не бихме могли да знаем.
Построеното през комунизма трябва да се разруши и да се построи наново. Калпаво е и е опасно за живота на хората.
У нашенско човек колкото е на по-голяма длъжност, колкото по-вече пари взема / естествено законно / толкова е по НЕВИНЕН. С една дума - цяло село да бъде издавено, цяло село да бъде взривено, цял влак да изгори / без значение броя на жертвите/ - ВИНОВНИ НЯМА. Някой друг клошар м о ж е и да е виновен...... В братска Испания, за последните 10 години, по всички пътища в Пиренеите, бавно и методично подмениха всички метални мантинели с БЕТОННИ ! Защо ли ???
До Анонимен"Станишев и Орешарски също биха казали че това е чиста сличайност след като два мандата не си мръднаха пръста да обновят инфраструктурата на България."Колега! Близо 30 години никой не си мръдна пръста да обнови нещо - искат само да ползват и да печелят...Станишев и Орешарски са само част от веригата на разсипниците-печелбари...
Хубаво пишете но някои задава ли си вьпроса преди години какьв беше цимента а сега от какво се прави сега пирон влиза в него без да се криви помислете и пишете реално.
Как се пише ? ОпасТност или опасност ! Явно авторЪТ на статият не знае. Иначе всяко едно съоръжение иска поддръжка.
Станишев и Орешарски също биха казали че това е чиста сличайност след като два мандата не си мръднаха пръста да обновят инфраструктурата на България.
Борисов подаде оставка и всичко започна да се руши. По-добре е Борисов да се върне, за да оправи нещата.
Карайте внимателно по пътищата на България,защото опасност ви дебне от всякъде. Едва се махна магистралното правителство на Герб и всичко едно по едно почна да пада. По-важно беше вместо да се хвалят с новопостроени магистрали,да бяха направили ремонти на старите. Трябва да бъдат испектирани всички пътища за наличност на мантинели на опасни участъци на пътищата,за предпазни мрежи,където има вероятност от падащи камъни и разбира се всички тунели и мостове.
Нова опасност по АМ "Тракия"