До Отоговор Колега, едно време Румъния бе голям длъжник, на кого ли не.Чаушеску им бе затегнал коланите до толкова,че върна всички дългове а живееха в абсолютна мизерия.При това-имат производство на какво ли не, трактори, камиони, леки коли, и какво ли още не.Ние нищо не произвеждаме, освен ток, жито, и гастарбайтери.Последните, по признания на саматадържава, са инвестирали като помощ към семейства и родители повече, от западните инвеститори, а сме си все в мизерията.Изхода е като с Чаушеску
До Анонимен 50.Напротив, проектирани и изпълнени са както трябва.има и отводняване, и вентилация.Друг е въпросът, че не се поддържат.Виадуктите, по магистралата, кой проектира и построи? Имали сме и кадри, и техника.Сега, затова трябва да се дадат милиарди левове, и нито една наша фирма не е в състояние да ги построи.Възела преди Перник турци го строиха, ако помните, а той е нищо в сравнение със строените някога виадукти.Въпросът е в поддръжката, и дадените за това пари после, и за контрола.
такива пътни съоръжения, каквито са тунелите и мостовете, по нормативи на НРБ е трябвало да се проектират със срок от 100 години. Понеже въпросните съоръжения започнаха да се разпадат преди да изтече и половината от този срок (50 год) следва, че при строителството (извършвано по времето на НРБ) доста се е крало, най-малкото цимент и са били "спестени" редица необходими неща, като например отводняване и вентилация.
Нормално е всичко което става в България.Държавата я няма.Всеки краде и иска да забогатее по бързо.
Пари има, даже повече от необходимито, но почти всичките се присвояват от мафията около управляващите. Ако ще и 100 пъти повече средства да се дадат за пътищата, пак ще е същото, само дето мафията ще краде над 100 пъти повече.Примерно ако сега от 100 милиона се крадат 99 милиона, а с 1 милион се замазва положението, ако средствата станат 10 пъти повече - 10 млрд., то пак с 1 милион ще се замазва положението, а ще се крадат 9 млрд. и 999 милиона, т.е. 101 пъти повече.
Солун -Атина 500 км. има участъци без магистрала - ТОЛ таксите в едната посока 40 евро. Ниш -Белград - 200 км. тол такса в едната посока 7.5 евро.А сега познайте при годишна винетка от 100 лв. дали нема да ви падат мостовете и тунелите. Да не мислите че тука асфалта е по-евтин или кражбите са по малко. След 5 -7 г. българските пътища ще са лунен пейзаж.
До Въпрос?1990 БКП ни остави 11 милиарда долара дълг и фалирала държава.Вижте отчета на БНБ,оставете лъжите за 15 или 30 милиарда нов.1997-*** я фалираха втори път.2009-та октомври хазната бе празна.Това се знаеше още април.Колкото пъти БСП предава властта,толкова пъти първата зима пътищата са били в ями,а не в дупки.Асфалта не се яде не го казват ГЕРБ.30 години неремонтирани съоражения?!Колко пъти БСП бяха на власт?2,5млн.лева за този тунел са платени при Станишев без да се извърши ремонт!!!
До Въпрос?Отговор - тунелът е бил инспектиран 2016-та и е обявен за безопасен. Кой беше на власт 2016-та?
От 26 години след 1990 г. БСП е била на власт сумарно 14 години. ГЕРБ е бил на власт сумарно 8 г.Кой е по-виновен за неподдържането на тунелите?
Ако ще да въведат и тол система и бол и шит и каквато щете система ,парите за подържане няма да стигат защото се краде,като за световно и сме първенци по крадене.Основното е кражби,няма контрол за да има наказани,корупция и когато има трагедия няма наказани защото започва шуробаджанащината,ама тоя бил на шурата на братовчед или тоя е наш човек от партията дай да го спсяваме.Е затова няма оправия и всичко ще продължава да се руши и нещастията ще стават все повече.Сега ще почнат да падат климатици
А Луканов, Виденов, Станишев и Орешарски няма ли да отговорят нещо за тези опасни съоръжения?
Преди 1990 г. в България имаше 2 магистрали - 100 км между София и Пловдив и 40 км.Варна - Девня.останалите са чисто комунистически фантазии.
Докато не въведат тол система за камиони и автобуси, пътищата ще са в окаяно състояние. 90 милиона от винетки стигат колкото за снегопочистване.Ако отидете в Гърция ще видите, че магистралата Игнатия свързваща турция с Адриатика и към Италия и Европа е празна.Няма тирове,няма автобуси, само леки коли.Така е защото едно преминаване е 300 евро.Заради това стадата турски камиони и рейсове преминават през България за точно за 17 лв.До няколко годни ще разбият и новите и старите магистрали.
До крайА къде са парите на Балгария? Преди 1990 г. нямаше европейсски фондове (между другото с над 1млрд евро членски внос, който даваме за феодалната структура ЕС, Борисов можеше да направи във всяко село магистрала, и за него да остане), но тогава се направиха и основните магистрали, и тунелите, и се поддържаха, да не падат... А много издайнически звучи твоят лозунг - че няма сила, която да спре кражбата от пътища. Има, има, ама остана преди 60-тина години, иначе щеше да гледаш на карета.
Един въпрос към днес.бг...Днес честваме 144 години от смъртта на един велик българин, или няма да се каже нищо по въпроса? По-важно е да ме занимавате с това кой е убил Ким Чен Бай Хууй....? И после претенции че сте независими? Дали?
Престъпно ли, небрежно ли: АПИ преброи десетки опасни съоръжения