50

Един от Северозапада

преди 7 години

До Отоговор Колега, едно време Румъния бе голям длъжник, на кого ли не.Чаушеску им бе затегнал коланите до толкова,че върна всички дългове а живееха в абсолютна мизерия.При това-имат производство на какво ли не, трактори, камиони, леки коли, и какво ли още не.Ние нищо не произвеждаме, освен ток, жито, и гастарбайтери.Последните, по признания на саматадържава, са инвестирали като помощ към семейства и родители повече, от западните инвеститори, а сме си все в мизерията.Изхода е като с Чаушеску

49

Един от Северозапада

преди 7 години

До Анонимен 50.Напротив, проектирани и изпълнени са както трябва.има и отводняване, и вентилация.Друг е въпросът, че не се поддържат.Виадуктите, по магистралата, кой проектира и построи? Имали сме и кадри, и техника.Сега, затова трябва да се дадат милиарди левове, и нито една наша фирма не е в състояние да ги построи.Възела преди Перник турци го строиха, ако помните, а той е нищо в сравнение със строените някога виадукти.Въпросът е в поддръжката, и дадените за това пари после, и за контрола.

48

Анонимен

преди 7 години

такива пътни съоръжения, каквито са тунелите и мостовете, по нормативи на НРБ е трябвало да се проектират със срок от 100 години. Понеже въпросните съоръжения започнаха да се разпадат преди да изтече и половината от този срок (50 год) следва, че при строителството (извършвано по времето на НРБ) доста се е крало, най-малкото цимент и са били "спестени" редица необходими неща, като например отводняване и вентилация.

47

Анонимен

преди 7 години

Pari ima ,no ne za vsi4ki.

46

До 47

преди 7 години

Прав си - уж правеше.

45

Анонимен

преди 7 години

К'во стана Боко нали уж пътища правеше?

44

Анонимен

преди 7 години

Нормално е всичко което става в България.Държавата я няма.Всеки краде и иска да забогатее по бързо.

43

Анонимен

преди 7 години

Пари има, даже повече от необходимито, но почти всичките се присвояват от мафията около управляващите. Ако ще и 100 пъти повече средства да се дадат за пътищата, пак ще е същото, само дето мафията ще краде над 100 пъти повече.Примерно ако сега от 100 милиона се крадат 99 милиона, а с 1 милион се замазва положението, ако средствата станат 10 пъти повече - 10 млрд., то пак с 1 милион ще се замазва положението, а ще се крадат 9 млрд. и 999 милиона, т.е. 101 пъти повече.

42

край

преди 7 години

Солун -Атина 500 км. има участъци без магистрала - ТОЛ таксите в едната посока 40 евро. Ниш -Белград - 200 км. тол такса в едната посока 7.5 евро.А сега познайте при годишна винетка от 100 лв. дали нема да ви падат мостовете и тунелите. Да не мислите че тука асфалта е по-евтин или кражбите са по малко. След 5 -7 г. българските пътища ще са лунен пейзаж.

41

Отоговор

преди 7 години

До Въпрос?1990 БКП ни остави 11 милиарда долара дълг и фалирала държава.Вижте отчета на БНБ,оставете лъжите за 15 или 30 милиарда нов.1997-*** я фалираха втори път.2009-та октомври хазната бе празна.Това се знаеше още април.Колкото пъти БСП предава властта,толкова пъти първата зима пътищата са били в ями,а не в дупки.Асфалта не се яде не го казват ГЕРБ.30 години неремонтирани съоражения?!Колко пъти БСП бяха на власт?2,5млн.лева за този тунел са платени при Станишев без да се извърши ремонт!!!

40

Анонимен

преди 7 години

До Въпрос?Отговор - тунелът е бил инспектиран 2016-та и е обявен за безопасен. Кой беше на власт 2016-та?

39

Въпрос?

преди 7 години

От 26 години след 1990 г. БСП е била на власт сумарно 14 години. ГЕРБ е бил на власт сумарно 8 г.Кой е по-виновен за неподдържането на тунелите?

38

DeDe

преди 7 години

Ако ще да въведат и тол система и бол и шит и каквато щете система ,парите за подържане няма да стигат защото се краде,като за световно и сме първенци по крадене.Основното е кражби,няма контрол за да има наказани,корупция и когато има трагедия няма наказани защото започва шуробаджанащината,ама тоя бил на шурата на братовчед или тоя е наш човек от партията дай да го спсяваме.Е затова няма оправия и всичко ще продължава да се руши и нещастията ще стават все повече.Сега ще почнат да падат климатици

37

Анонимен

преди 7 години

А Луканов, Виденов, Станишев и Орешарски няма ли да отговорят нещо за тези опасни съоръжения?

36

Анонимен

преди 7 години

Боко и Свинетката за нищо ли не отгворят ? Само за ленторязането ?

35

до 33

преди 7 години

Преди 1990 г. в България имаше 2 магистрали - 100 км между София и Пловдив и 40 км.Варна - Девня.останалите са чисто комунистически фантазии.

34

борис

преди 7 години

Докато не въведат тол система за камиони и автобуси, пътищата ще са в окаяно състояние. 90 милиона от винетки стигат колкото за снегопочистване.Ако отидете в Гърция ще видите, че магистралата Игнатия свързваща турция с Адриатика и към Италия и Европа е празна.Няма тирове,няма автобуси, само леки коли.Така е защото едно преминаване е 300 евро.Заради това стадата турски камиони и рейсове преминават през България за точно за 17 лв.До няколко годни ще разбият и новите и старите магистрали.

33

Анонимен

преди 7 години

До ГалинПравилно е да честваме рождението, а не смъртта му!

32

Анонимен

преди 7 години

До крайА къде са парите на Балгария? Преди 1990 г. нямаше европейсски фондове (между другото с над 1млрд евро членски внос, който даваме за феодалната структура ЕС, Борисов можеше да направи във всяко село магистрала, и за него да остане), но тогава се направиха и основните магистрали, и тунелите, и се поддържаха, да не падат... А много издайнически звучи твоят лозунг - че няма сила, която да спре кражбата от пътища. Има, има, ама остана преди 60-тина години, иначе щеше да гледаш на карета.

31

Галин

преди 7 години

Един въпрос към днес.бг...Днес честваме 144 години от смъртта на един велик българин, или няма да се каже нищо по въпроса? По-важно е да ме занимавате с това кой е убил Ким Чен Бай Хууй....? И после претенции че сте независими? Дали?