66

peposhi

преди 7 години

До АнонименМхм... Ако ще и волска каруца да караш, пак може да убиеш някого на пътя. Първа астраховка за един 18 годишен с малка бричка в Ирландия е между 3000 и 5000 евро. Застраховката им е само за един автомобил и, не дай си боже, да направи катастрофа... Следващата застраховка удря тавана. Наскоро една 35 годишна жена след катастрофа през 2015 година напълно се отказа от собствен автомобил - сумата която и искаха за застраховка бе колкото наемане на кола за година...

65

warning

преди 7 години

MAsovi ubiici troviat milioni s HLOR prez pitejni vodi .OBsebvat otroveni vkl s belina i NaClOKOlegi da proveriat siria za masovi otraviania .. w BG nad 7 000 000 otroveni ott ViK i HEI..

64

Не е така

преди 7 години

По-добре вижте какво става по съдилищата . . .

63

Анонимен

преди 7 години

Правила се спазват само там, където някой е наложил със сила спазването им. Така е открай време, така е и сега Налагането става със сила и неизбежност на наказанието, т.е. точно тази неизбежност я няма в България като разни, които нямат нищо между ушите се опитват да заменят неизбежността с огромни наказания, което е ясно, че никога няма да има резултат.

62

Факт

преди 7 години

Промиването на мозците дава разултат. Само в България виновни са катастрофите са възпитанието, манталитета, дивия балкански нрав и т.н. и нито дума за КАТ и че без работещ КАТ всички шофьори и най-вече чужденците изведнъж нямат възпитание, придобиват нов манталитет и див балкански нрав, докато българските шофьори в чужбина имат и възпитание и манталитет и загубват дивия си балкански нрав, защото са убедени, че направят ли нарушение неизбежно ще последва санкция, като размера й е без значение

61

Анонимен

преди 7 години

До KKKИскашда кажеш около 300. Има си данни.

60

KKK

преди 7 години

обаче за качеството на пътя и контролните органи нито дума .... праз комунизма жертвите бяха около 3000 на година, обаче нито дума за това

59

Анонимен

преди 7 години

абе друго си е да те утрепе някой непознат

58

реалист

преди 7 години

Катастрофирах преди 20 години с почти нова кола ,на 36000км и едва оцелях.В последните 8-10 години карам коли над 10 години и въпреки че навивам по 30000 км на година ,нямам нито една глоба или друго наказание.Просто внимавам и това е достатъчно.Приказките на дъртия Кесяк подготвят хората за нови такси и плащания ,тъй като автопарка ни е стар.Аз лично предпочитам стар Мерцедес пред чисто нова сапунерка/автомобили 1-ва серия от всички марки плюс корейски, японски и китайски бракми/.

57

Анонимен

преди 7 години

Като гледам минусите ...не ви харесва идеята за затвора....затова сме на това дередже...всеки си мисли...ами ако утре аз съм за наказание.....трудно се променя мисленето....много трудно....

56

koko

преди 7 години

До АнонименСъс законите на физиката, механиката и динамиката можеш само да се съобразяваш и спазваш. Тези закони рушвет не вземат и работят справедливо към всички. Така, че и тези системи няма да ти помогнат ако не спазваш тези закони.

55

до 54

преди 7 години

До АнонименКолкото по-големи глобите, толкова по-големи ще са и рушветите ... на дебелоглавите няма кой да им налее акъл.. нито пък на тъпо-ъглите джигити..

54

Анонимен

преди 7 години

До 52...Донякъде си прав така е....но като си знаеш старата кола че ги няма тези екстри,ще караш бавно и безопасно нали....Купи си нова и карай по бързо...но не и Безотговорно....

53

Анонимен

преди 7 години

Няма ли да се изкаже някой *** че Русия ни е виновна за сегашната ситуация?!

52

Анонимен

преди 7 години

Големи глоби....само ако бръкнеш в джоба на българинът,тогава се стряска.Не ли го плати за определен срок предвиден от закона.......затвор а не като сега половината и повече актове стоят като сирачета.На крива дупка....крива чувия....

51

Анонимен

преди 7 години

Тоз Кесяк Алексиев и той има голяма вина за умрелите по пътищата!КАТ трябва да се закрие щото е само една рушветчийска строго организирана банда вредна за живота и здравето на хората

50

Анонимен

преди 7 години

На въпроса дали старите коли са проблема - да, проблем са. Продължавам да възхвалявам ABS+ESC+VDC стабилизиращите системи. Заради тях първите две години не се утрепвах на всеки завой, особено зимата.В Англия по закон всяка кола произведена след 2012 година трябва да има ABS+ECS(или еквивалентна система за стабилизиране). Иначе просто нямат право да продават такива коли. И познайте - смъртността им падна драстично, особено при младите шофьори(с около 40% ако не се лъжа през 2016 спрямо 2012).

49

Анонимен

преди 7 години

до 49.Аз дадох просто един пример как се минава преглед но явно и на теб проблема ти е в ГЛАВАТА....

48

Анонимен

преди 7 години

*** е обидна дума ли? lol

47

Анонимен

преди 7 години

Ама вие сериознои ли смятате, че причините за катастрофите са старите коли???????????????????? Ако някой не може да кара и мисли е безразлично какво кара, както и обратното! До 46: На никой не му дреме за живота ти в Испания...малко *** ти бяха българите ли, та реши да емигрираш в просперираша държава хахахахахахаха