22

Анонимен

преди 7 години

Надявам се бившите да си останат бивши!

21

Анонимен

преди 7 години

,,АРВЕКС,, аферата по закупуването на 30 спални вагона бе по негово време.окрадоха с Валентин Моллов 30милиона.схема с офшорка и без да има осъден.помня го как ги презентира на гара Пловдив с един друг мошенник Румен Петков,снимаха се като за календарче и ни заблуждаваха че сме се здобили с активи уникати.

20

Sando

преди 7 години

Това е самата истина, такъв вид транспорт трябва да е най-добрия и най-ползвания транспорт, както е в нормалните държави

19

Анонимен

преди 7 години

Само аз ли в тази държава си мисля, че железниците трябва да се приватизират? Нужни са огромни инвестиции, а те могат да дойдат само отвън.

18

Анонимен

преди 7 години

БООООЖЕ СТАРИТЕ КРАДЦИ СЕГА ДАВАТ ЪКЪЛ.....НАЛИ КАТО СТЕ НА ВЛАСТ ВСИЧКИ МИСЛИТЕ ЗЕ ДАЛАВЕРАТА.....ПИСНА МИ БСП,ДПС,ГЕРБ- КРАДЦИТЕ НА КРАДЦИТЕ И КАТО ЗАПОЧНАТ ДА СЕ ЗАМЕРВАТ ЕДНИ ДРУГИ И ТО ЗА КАКВО ЗА ТОВА КОЙ ПО-ВЕЧЕ КРАЛ !

17

костадинова

преди 7 години

Подкрепям идеята за активно ползване на влак. Наскоро пътувах до Пловдив с бърз влак. Удобно, комфортно и само за 7 лева/ пенсионерски/. Върнах се с рейс същия ден. Удинственото удобство бе, че тръгваше по рано от влака, за да се прибера по светло в София. Свита на мястото, без възможност да си опънеш краката.Цена 14 лв. За съжаление се замислям за парите, които плащам за билети.

16

гръб да имаш

преди 7 години

Така е !Той знае най-добре кое е нужно, нали неговият човек пое министерството ! Министърчето докато беше в управителния съвет на нкжи нищо лошо не е направил-те другите са виновни, той само е саботирал...а сега е най-подходящият спасител на системата ....герб неможаха да го изритат, то тия с якия гръб включително и прокурорски-зако не ги лови, а моралът не ги задължава(щот го нямат).

15

BG

преди 7 години

И още нещо 14 - автобусите спазват точно разписанието, в тях има отопление и е що-годе чистичко. На автогарите те обслужват точно - казват ти кой автобус на от кой сектор ще замине, ако има закъснение - колко е и т.н.За железничарите, най - голямото престъпление на пътника е не дай си боже да ги питаш на кой коловоз е влака и след колко време ще пристигне. В най - добрия случей отнасяш пълен с омраза и презрение поглед, в най-лошия - тлъста ... Така че - БДЖ да се закрива и железничарите-вън

14

Пешко

преди 7 години

Навсякъде по света, където жп транспортът печели, той се е преборил с конкуренцията на автомобили и автобуси. Няма как от София до Копривщица да се пътува 2 часа и половина и да не си на загуба. 8 часа до Бургас пък е вече смешно

13

BG

преди 7 години

Ха, на бас че на БДЖ ако му дадат да управлява и Луфтханза след 1 мес, самолетите ще се движат с по 5 часа закъснение и пътниците в тях ще зъзнат от студ !Трябвало им нов "мениджмънт" - ..... от БДЖ трябва да разберат че комунизма свърши и че трябва да се борят за пътници а не да ги приемат като даденост и непрекъснато да реват за пари от държавата ! Колкото и средства да се налеят, при тези ..... железничари, още по-голям ще е батака. Трябва уволнения, ама здрави - всички на борсата !

12

Анонимен

преди 7 години

До То6САМО ДАНО ЛОКОМОТИВИТЕ ДА НЕ СА КАТО ТРАВМАИТЕ В СОФИЯ-ПО НА 105 ГОДИНИ!

11

Анонимен

преди 7 години

Този май беше комунист. И има наглостта да се изказва пак.

10

До 8

преди 7 години

Не обиждай Етиопия. Те са по добре от нас.

9

х

преди 7 години

Лесно е. Ремонти на локомотиви, ремонти на вагони за достигане на максималната скорост от 160 км/ч. Прекратяване на гратиса на ДРОМ-аджии. Сега какво се получава. Мотрисите купени по времето на царя се движат само като пътнически влакове, вдигат до 140км/ч. Бързите обаче са с локомотиви до 110км/ч, така пътническият с 30 спирки снига 8-10 минути по-бавно от бързия, който очевидно няма как теоритично да е много по-бърз

8

Stop Rubbers in BDG!

преди 7 години

Не, нужно е спиране на безогледното убийствено крадене от БДЖ, което доведе до това БДЖ да е на равнището на етиопска железница.

7

Анонимен

преди 7 години

Казва се "ново управление", а не "нов мениджмънт".Елементарен Български!

6

То6

преди 7 години

Преди няколко месеца се прибирам от Варна, пътувам с влак понеже ми е приятно и интересно, а и не бързам за никъде. На гарата чакат влакови композиции без машини и не тръгват със закъснение поради липса на машини ???? Но, ето задава се влак пристигащ от някъде, всички се питат кои ще са щастливците за да потеглят от Варна. Тръгнахме с 2 часа закъснение. Възниква въпроса, Ако всяка години Московски и сие, бяха копували по 2 локомотина и по 6 вагона, къде щеше да е БДЖ ???? Европа е на влакове ?

5

Анонимен

преди 7 години

Момент, че нещо .....

4

сминдух енд чесън

преди 7 години

Интересно защо хората закопали железницата само те знаят какво е нужно?

3

Анонимен

преди 7 години

ее ама все бившите министри знаят как да оправят нещата, а докато са настоящи нищо не правят.....