Такива некадърни статии като тая за съжаление все повече и повече се срещат във нашето медийно пространство.Показва ясно колко е трагично положението в България и как *** заемат длъжности, които не са за тях. Става дума не само за автора на публикацията но и за редактора допуснал тази простотия да се публикува.
Продължение на 67. На по-стари дизели, зимно време се препоръчва 3 до 5 % бензин в нафтата, и 1% двутактово масло. Летливата фракцияна бензина има по-нискапламна точка, по лесно се пали, а и възпрепятства за опарафиняването и сгъстяването на нафтата, и по-лесното и минаване през горивния филтър.С по-нови дизели-не рискувайте, сипвайте хубаво гориво и масла, защото рискувате да се превърнете в любимецът на автомонтьора.И в заключение-заакумулатора се мисли есента, а и не са скъпи, вижте в " 6+".
До 50 инж.ПРЯВ си - това са стъпките, но си пропуснал един нюанс да впишеш....въпреки, че навярно си наясно - ТРЯБВА в момента на прилагане на "процедурата", МИНУСОВИЯТ кабел на зареждания автомобил, да се откачи!Иначе (особено на по-новите модели), има вероятност да се повреди част от електрониката!А, че статията е написана лаишки - Е ФАКТ! Ако някоя я прочете, първо няма да знае какви са правилните стъпки, и е възможно да унищожи електрониката и на двата автомобила!
Продължение на 66. Процедурата НЕ ОТНЕМА само 5 минути, лъжа е!Свързвате двата акумулатора, едната колаработи, с изгасени фарове, поне 15-20 минути, за да се възбуди падналия акумулатор, и тогава чак се подгряват свещите на дизеловия двигател, и се стартира, иначе не става, втората кола, донора-още работи и подава ток. Ако всичко е изправно-номера става, ако не-от начало.При бензина -същата процедура, но там не е необходимо чак толкова време.И още нещо-на по-стари дизели-ще продължа.
Много работи са пропуснати в статията.Неща, известни от практиката, коитопо-младите дори и не са чували. Първо-не се доверявайте навсичко,което пише на опаковките на помощните кабели, нито гледайте, че са дебели. Търговски трикове-много дебела изолация, тънък проводник. Паленето по описания начин на "умрял от студ" дизел, е почти напълно не възможно.Абсурд е да се пренесе 650-700 ампера ток през 4-6 квадратни мм сечение !Второ-плюса и на двата акумулатора-само само с червената клема!Ще продължа
До Аз 61Защото пусковия тох е значинелно по-голям от този който може да пренесат без съществени загуби стоманените ламарини с малко сечение. За това кабелите се правят медни и дебели - за да може пусковия ток - от 200А нагоре за безнин до 600-850А за дизел да мине към стартера. При съпротивленията, които има тънката ламарина енергията на акумулатора ще отиде да я топли а не до стартера на автомобила.Закон на ОМ
Е те това е. Имаме си вече президент технически кадър ииии хоп нацията ограмотена. Ако изберат и някой нощен вълк за премиер....щелетим с ракета. Само дето посоката е загадка!!!!
До АзЗащото тогава зареждащия акумулатор, ще се претовари, слабия се явява като голямо съпротивление по пътя към стартера на закъсалия автомобил. Просто го научи и вече си спечелил нещо от тъпите обяснения на мария нисторова.
Някой да обясни защо минусите не бива да се свързват на акумулатора а примерно през двигателя?
И пак не разбрахме кой кабел за къде се закача, връзва или кой както го разбира. Или като на оная реклама "Единия край в приемника, другия в телевизора и ..готовооо:):):)"/....журналистите освен от писане от друго разбирате ли?????...чада на съвременната демокрация....
А някой виждал ли е как гърми акомулатор?Ако клемите са хлабави в момента на паленето този който подава ток отделя запалителен газ една искра и гръмва.За това на акомулатоите има знак за опасност от огънВиждал съм такъв случай пластмасата за малко да отнесе очите на човека, а дрехите отидоха на ***.Така че това въобще не е безобидно начинание.Внимавайте..
"Като казваме ток, в колите той е със сила 12 волта"...хахаахахаха. При по-мощните коли над 150 келвина тока е по-силен от 12 волта, особено ако си сипал в резервоара 3 радиана дизел. Така впрочем и колата ти става по-бърза с няколко килограма.
Аз изкарах курсовете за водач на МПС на молотовка - ГАЗ - 51. С двойното амбриране при превключване на скоростите.В школа за шофьори към ВВС. Поделение 24600 -град Балчик.
Не се казва "сила на тока 12 волта", а "напрежение на акумулатора 12 волта". Силата на тока се мери в ампери. Напрежението се мери във волта. Да се говори за "сила на тока в акумулатора" е глупост. Но журналист от ЕЛЕМЕНТАРНА физика разбира ли?
Нео, всеки пироман би могъл да ти запали колата. Тук иде реч за стартиране на двигател ! Извинявай много.
ПРАВИЛНИЯТ НАЧИН - плюс от плюс клемата на зареждащ - на плюс клема зареждан!Минус клема на зареждащия към СЕ СВЪРЗВА КЪМ точка на замасяване, напр двигателя! НЕ към минус клема на зареждания!!! Колкото е по-далеч точката на замасяване от минус клемата на зареждания, толкова по-добре!Тук е пълно с пишлигари, дето хабер си нямат. Аман от кресливи г_лупаци!
Кабелите трябва да могат да носят поне 150А / 1 минута. Не всички стартерни кабели, които се продават са наистина такива.
Акумулаторът е паднал от студа? Как се пали кола с кабели без главоболия