44

Анонимен

преди 7 години

Преди две години турският концерн ЕТi реши да построи предприятие за производство на захарни изделия в България. Харесали бяха Пловдив, Първомай и Свиленград.Трябваше само в производството да работят 200 души. Построиха го в Румъния, в Крайова. Познайте защо?

43

Анонимен

преди 7 години

Това не е вярна "новина" !

42

Айдън

преди 7 години

До а1не знаем. ще споделиш ли?

41

а1

преди 7 години

У нас имали проблеми със закъснения в процеса на производство.-----Колко дипломатично основание/причина са изтъкнали японците!!!Уви, ние всички си знаем кои и какви са истинските причини!

40

Анонимен

преди 7 години

До РумънецДа ама в Румъния комунистите ги разтреляха на стената докато ние ги оставихме да си правят партийки и фирми.

39

БГ

преди 7 години

ЕГАТИ ДЕМОН КРАДА ЦИЯТА, ЕДНИ КАБЕЛИ НЕ МОЖЕМ ДА ПРАВИМ.СИГУРЕН СЪМ ,ЧЕ ТАКА Е ОРГАНИЗИРАНО ПРОИЗВОДСТВОТО,ЧЕ НЕ МОЖЕ НИЩО ДА СЕ ОТКРАДНЕ.

38

знам

преди 7 години

тез *** ако си мислят от БТ и РР да намерят роби ка им правят кабелите, жестоко се лъжат!неграмотни *** бол, ама даже не познават цвета на кабела!като искат да:- гледат филма по дискавъри дето показват роботизирано производство на същото , ама струва мноо пари и прави същото за 45 секунди!!

37

Анонимен

преди 7 години

Ето още една оценка на България, това доказва тезата ми, че тук вирее бизнесът на родните мутри. Особенностите на Българския Бизнес.

36

Румънец

преди 7 години

До Анонимен35 Е той българина е свикнал по соца цял ден да си го бара и да се прави, че работи. Ама тия не минават особено пред японци.СОЦА, СОЦА, В румъния не беше ли СОЦА?

35

Анонимен

преди 7 години

Трябва непрекъснато някой да ни убеждава, че мъдрия и трудолюбив български наро за нищо не става. Е, патриоти, драскайте минуси. Старт!

34

Анонимен

преди 7 години

Абе някой забелязвал ли е, че на повечето български марки бира вече пише произведено в Сърбия/Македония ??

33

Анонимен

преди 7 години

от соцвремето на "Рено" в България към Румъния 70те, все тъй

32

Анонимен

преди 7 години

ами оставили са работата в ръцете на някой БГ мениджър и като имамв предвид как типично по БГ си е вирнал носа да коли и беси ми е ясно - оставил е некъдърните, но послушни

31

Анонимен

преди 7 години

"проблеми със закъснения в процеса на производство"Е той българина е свикнал по соца цял ден да си го бара и да се прави, че работи. Ама тия не минават особено пред японци.

30

Анонимен

преди 7 години

Сетих се за вица, в който японец и българин коментират как работят.Японецът:-- Аз работя 8 часа: Първите 2 - за себе си; вторите 2 - за жена ми, тя е домакиня; третите 2 - за фирмата, и четвъртите 2 - за Япония!Българинът:--- И ние сме на 8-часов работен ден: Първите 2 часа работя за себе си; вторите 2 часа НЕ работя - жена ми работи; третите 2 часа пак НЕ работя - фирмата не заслужава; и четвъртите 2 часа ПАК НЕ работя - каква ми е на мен Япония?Та, така ...

29

Анонимен

преди 7 години

Като знам какъв култ имат японците към работата и как се отнасят българите към нея никак не се учудвам че си тръгват. След лошото качество и постоянното закъснение на производството и българското "голяма работа, карай да върви" явно са разбрали че трябва да се изнасят.

28

Анонимен

преди 7 години

МДА - специалистите и технически грамотните от тъмните векове/комунизма/вече ги няма.НАследниците са в чужбина.Така че специалисти трудно пък особено за заплата под 1000 лева май си е невъзможно.Но това са го знаели още като са откривали завода.На 100% съм сигурен, че пръст в изнасянето на фирмата има някой наш алчен чиновник.Дали инфраструктура като затворената магистрала и липсата на ток или някой чиновник решил да покаже колко е тежък закона в БГ...Само ще гадаем!

27

Анонимен

преди 7 години

"Японската компания Сумимото ще открие фабрика ..."---Ало, неграмотници от днесбегето! Компанията е "СумиТОМО" (Sumitomo Group), а не СумиМОТО! Или, казвате, щом става дума за АВТОмобилни кабели, трябва да има МОТО в името на компанията. :):) 60697

26

Бай Данчо

преди 7 години

Само не казаха какви заплати са давали и дали забавянето на производството не е поради логистика.Иначе всички искат висока квалификация,мотивация и прочее с 300 евро заплата.Поправете ме ако греша.Имам супер търсена инженерна квалификация 3 езика(писменно и говоримо) 20+ години доказан проф.опит и колко мислите че предлагат в БГ-то за това работодателите?Та хайде да не ме разсмивате че материала е виновен .За толкова пари толкова работа.Какво не им хареса в Япония че идват тука?Кадри ли ??

25

Анонимен

преди 7 години

DA NE E IZAKI JAMBOL XORATA KAZVAT MNOGO STABILNA FIRMA SAS SHEV OT TURZIA S X..I DA GI SOCHISH MNOGO SA STABILNI