Лятото пътувахме от София до Реброво в препълнен Сименс, в който се чувствахме като русенско варено. Спряхме на гара Илиенци и там си останахме над 4 часа, докато се намери дизелов локомотив да ни изтегли (като през цялото време кондукторката се молеше да могат да се "скачат", защото явно имало вероятност и да не се получи). Поне БДЖ стимулира новите запознанства и вълнуващи емоции.
И кой пътува от Пазарджик за Троян??? Като на една търсеща машина и задаваш *** маршрути е естествено да ти изплюе *** решения. А на който не му харесва БДЖ да ходи да пълни гушата на Догановите автодруси!
И защо не го продадат на някой който иска да се занимава - само с влаковете около софия и тези до морето ще вадят яки печалби и ще могат да поддържат още няколко не толкова печеливши направления и готово. Да се започне от начало : пускаш 2 влака , но да са точни и бързи.
В разписанието пише , че влака тръгва в 10,37ч сутринта и пристига в 6,08ч (+1) хахаха , шегувам се , но наистина сме в плачевно състояние. И жалкото е че все се опитваме да открием топлата вода , когато просто трябва да "препишат " от другите. ...
ЖП-то не е като магистралите - там се искат много, ама много пари. Сега Елин Пелин - Септември ще се прави за 1.5 млрд лева, то тунели, мостове, кво ли не, златно ще излезе, но после до Плодвив за час - лошо ли ще е ?
що не вземем да се откажем от ЖП транспорта, като Кипър и да приключим с явно непосилните за нас мъки да имаме такъв транспорт
"Случи ми се при пътуване от София до Варна влакът да тръгне от гара София с 90. минути закъснение, защото нямало локомотив!"Същото ми се случи и на мен от Бургас! о_ОЗа какво БДЖ говорим като няма локомотиви
Ха това нищо не е! 2007г. маршрут София-Свиленград разтояние да речем 300 км. макар, че е по-малко! Транспорт БДЖ време за пътуване около 40 часа! Просто пътника софия пловдив се развали чакаме да ни дърпат,от което изпуснахме прехвърлянето в Пловдив та преспахме и там, на другия ден се прехвърлихме пак на пътнически влак той пък се спря в Димитров град и не щя да тръгне! Та се наложи да чакаме 9 часа в Димитров град и те така! Абе "кеф" беше!
Хората искаха демокрация - ама демокрацията върви ръка за ръка с капитализма. От капитализма идват големи класови различия, беднотия предимно и подобни деформации и изкривявания в икономиката. Сега хората мрънкат що е така - щото те самите си искаха демокрацията. Хайде - свободни са - могат да идат и на край света, само дето няма с какво да си го позволят. Човешкото същество има жалка природа да мрънка винаги срещу нещо, независимо колко му е добре - никога няма да му стига.Никой не ни е крив!
Или ако не ги кефи - да си купят кола - може и таралясник за 2000 лв. и да си я търкалят.Смешно е да обвиняват и търсят причината в служителите на БДЖ.Рибата се вмирисва от главата са казали хората.
Аз също пътувам с влак и съм попадал в големи закъснения, но не мрънкам.Не разбирам къде им е проблема на хората и не разбирам защо държат служителите виновни.Няма нито машини, нито инвестиции в инфраструктура, нито инвестиции в каквото и да било - е какво да е положението?! Когато се повреди машина минават 2 - 3 часа за да бъде сменена и това е нормално. Не е нормално шанса да се счупи машината да е 30% и да е практика, а не изключение.Да се вдигнат хората вместо да мрънкат!
Не случайно БДЖ все още е старата Барон Хиршова железница от XIX век. Нищо не е помръднало от стари времена до днес.
Прични много. Съсипаха всичко работещо заради шепа бизнесмени. Ама няма и няма управия в тая държава. Брат ми замина за щатите, чкам покана и няма да се върна.
имаше ли такива неща при т живков че сьм забравила аз сьм на 100 годинии много не помня ама имаше един пенчо кубадински които даваше по 5 лева навсяка бригада докарала влака в софия на минутата
Нито комунизмът ни се получи (другите соц. държави бяха много по-добре от нас),нито демокрацията ни се получи (пак сме най-зле)...Не знам, явно наистина генът ни е пркажен и нещо ние не сме съвсем нормални.
До АнонименМен ме е срам за България, и за това, че съм българин,защото само ние сме така зле.Никъде в Европа няма такова чудо.И Румъния ни отнесе като автобусна спирка.Очаквам и Албания да е вече по-добре от нас.Явно има нещо сбъркано в самите нас. Друго обяснение нямам.
Проблемът не е единственият пътуващ от Пазарджик за Троян и какви са тези 152 км, когато това не е по железен път, а през затворен старопланински проход?! Проблемът е всекидневно закъсняващите влакове от НАЧАЛНА ГАРА СОФИЯ. Такива закъснения не трябва да се допускат.
С трена по терена до Троян – 152 км за цели 15 часа