6

Анонимен

преди 7 години

Напълно съм съгласен - няма начин влак да дерайлира от пети вагон от скорост, най-тежкото в композицията е локомотивът и от скорост той излита първи. Това за стрелката е сериозен аргумент, но трудно доказуем. Аз обаче искам някой да каже какъв модел и сериен номер са били тези цистерни, защото искам да проверя какви са им параметрите и какво трябва да се случи, за да се пробие обшивката - никъде няма такава информация, дори на сайта на превозвача! Евтината боя е изгоряла до черно и не се вижда.

5

BOC

преди 7 години

По-високата скорост е вторична причина.Истинската причина за катастрофата е НЕЗАКЛЮЧЕНАТА СТРЕЛКА, но това се премълчава умишлено!!!Не случайно делайлира петия вагон, просто дотогава е издържала тази незаключена стрелка!И при 40 км/ч тя щеше да се отвори.

4

Анонимен

преди 7 години

До Киро Държавата, т.е. ние всички работещи плащаме масрафа, а бандитът ше си гледа кефа.

3

Минко

преди 7 години

*** Вие кво очаквате?От фирмата да дадат пари?Може,ама само след продължителни няколкогодишни дела.Добрата новина е,че въпреки такива ***,се обединихме и дарихме пари.Може да не са съвсем достатъчни,но е повече от нищо.Нищо,което дава фирмата...

2

КАЗУС

преди 7 години

Не е лошо Прокуратурата да предяви и призове бивши Министри и Депутати за този казус - дедо ми на село кара една стара Лада , застраховката му включва покритие до 5 000 000 (5 милиона лева ) , Гражданска Отговорност . В този случай имаме Влакова Композиция с 25 цистерни , всяка от която има енергия да срине като атомна бомба , средно голям град , И застраховката покрива 500 000 лева ??????????

1

Киро

преди 7 години

А кога фирмата превозвач причинила инцидента ще покрие нанесените щети?Защото е много удобно само държавата да плаща масрафа и хората да пращат смс-и, а виновника ни лук ял ни лук мирисал.