18

Georgi Georgiev

преди 7 години

Смехотворното в ситуацията е че пътниците са очаквали да получат повече от това за което са си платили ! След като си платил да използваш "Ryanair", не можеш да очакваш сервиса и обслужването предоставено от "Lufthansa"!

17

ами

преди 7 години

нали станахте гъзови хора няма да си седите зимата по местата а сте се юрнали кои да си където свари по топли страни дето ги гърмят като пласмасови шишета ама нали мацката трябва да си направи тен оти няма да я аресат

16

Таркан

преди 7 години

Това е нищо..Преди няколко години 3 дни поред отлагаха полета Виена-София заради мъгла,която като пелена беше обгърнала летище София и накрая излетяхме 15 човека и едва не се разбихме с Боинга на Скайюръп преди да кацнем(мъглата си беше още там)Самолета се разтресе точно над катуните на 50 м височина и като слязохме с разтреперани копита благославяхмекъсмета си,че изобщо сме останали живи.

15

ИЗВЪН

преди 7 години

До До ИЗВЪННарочно не написах името на компанията, защото ще изтрият поста (като реклама)Името e: W...z ..r а полета е от краят намесец ноември , вечерен.Но това не е някаква тайна...ако има невярващи мога на мейл да им изпратя извлечение от банката ми.От компанията бяха особено любезни ! (за мое учидване) и не смятам,че случаят ми е прецедент. Причината бе,че същият ден имаше стачки в Гърция. Самолета закъснял, с което и летателните часове на пилота изтичали за да извърши този полет.

14

киро

преди 7 години

И това е новина. Автобус спука гума......ауууууу новина.

13

Обезщетен

преди 7 години

Няма значение цената на билета. Обезщетението от РайънЕър е 250 евро и който не си го вземе е пълна будала.

12

До ИЗВЪН

преди 7 години

"Извън" коя е тази нискобюджетна компания ?

11

м дааа

преди 7 години

Голям праз , случва се , проблемът е че 2-3 пъти търсих полети до София и са все в неудобни часове , защото в 00:15 затварят автогарата и спряха нощните автобуси са Варна .

10

онбашията

преди 7 години

те ако нискотарифните компании почнат и обезщетения да плащат, няма да са вече нискотарифни.

9

ИЗВЪН

преди 7 години

Преди няколко месеца имах аналогичен "инцидент" с друга нискотарифна авиокомпания. Полета закъсня, след което се отложи за следващият ден (близо 15ч. след обявеният час). Освен липсата на информация не бих казал,че е имало някаква драма. Осигуриха ни транспорт до хотел (чудесен), който заплатиха ...а също и организираха извозване обратно до летището на следващият ден.По електронен път си подадох възражение до компанията прибирайки се. След близо две седмици ми преведоха обезщетение от 400 евро.

8

БАЙ ГАНь

преди 7 години

Типични български простотии , вчера някакви се жалваха че не са им докарали от Лондон каруцата с багажа . Багажа им струвал 1000 лева а дали за билет 10лева . Щели да съдят самолета . Умрях от смях .Нискотарифните компании имат железни договори за летене - гарантират единствено че ще те докарат жив и здрав - лук и картофи се транспортират с ТИР .

7

ГЮЛЮМСЕР

преди 7 години

*** новината! Новината на 2017 година!

6

Анонимен

преди 7 години

По-добре не пишете подобни статии защото хората като сравнят цените на Раън и България Ер ще ги заболят главите. Вкарвате си автогол.

5

Анонимен

преди 7 години

За без пари, толкова.

4

Анонимен

преди 7 години

Снощи си резервирах двупосочен билет до Милано. 42 евро с летищните такси:))

3

Анонимен

преди 7 години

за билет от 5 евро и обезщетение ли искат? ами другият евтин вариант е - пеш !

2

Анонимен

преди 7 години

Абе по-добре да изчакат да бъде отстранен техническия проблем, че иначе...

1

Анонимен

преди 7 години

голем праз, все едно казвате "возете се само на България Ер", ползвайте ЦКБ, купувайте имоти, ходете на почивка в БГ вместо Турция и Гърция. Автореклама яко