Смехотворното в ситуацията е че пътниците са очаквали да получат повече от това за което са си платили ! След като си платил да използваш "Ryanair", не можеш да очакваш сервиса и обслужването предоставено от "Lufthansa"!
нали станахте гъзови хора няма да си седите зимата по местата а сте се юрнали кои да си където свари по топли страни дето ги гърмят като пласмасови шишета ама нали мацката трябва да си направи тен оти няма да я аресат
Това е нищо..Преди няколко години 3 дни поред отлагаха полета Виена-София заради мъгла,която като пелена беше обгърнала летище София и накрая излетяхме 15 човека и едва не се разбихме с Боинга на Скайюръп преди да кацнем(мъглата си беше още там)Самолета се разтресе точно над катуните на 50 м височина и като слязохме с разтреперани копита благославяхмекъсмета си,че изобщо сме останали живи.
До До ИЗВЪННарочно не написах името на компанията, защото ще изтрият поста (като реклама)Името e: W...z ..r а полета е от краят намесец ноември , вечерен.Но това не е някаква тайна...ако има невярващи мога на мейл да им изпратя извлечение от банката ми.От компанията бяха особено любезни ! (за мое учидване) и не смятам,че случаят ми е прецедент. Причината бе,че същият ден имаше стачки в Гърция. Самолета закъснял, с което и летателните часове на пилота изтичали за да извърши този полет.
Няма значение цената на билета. Обезщетението от РайънЕър е 250 евро и който не си го вземе е пълна будала.
Голям праз , случва се , проблемът е че 2-3 пъти търсих полети до София и са все в неудобни часове , защото в 00:15 затварят автогарата и спряха нощните автобуси са Варна .
те ако нискотарифните компании почнат и обезщетения да плащат, няма да са вече нискотарифни.
Преди няколко месеца имах аналогичен "инцидент" с друга нискотарифна авиокомпания. Полета закъсня, след което се отложи за следващият ден (близо 15ч. след обявеният час). Освен липсата на информация не бих казал,че е имало някаква драма. Осигуриха ни транспорт до хотел (чудесен), който заплатиха ...а също и организираха извозване обратно до летището на следващият ден.По електронен път си подадох възражение до компанията прибирайки се. След близо две седмици ми преведоха обезщетение от 400 евро.
Типични български простотии , вчера някакви се жалваха че не са им докарали от Лондон каруцата с багажа . Багажа им струвал 1000 лева а дали за билет 10лева . Щели да съдят самолета . Умрях от смях .Нискотарифните компании имат железни договори за летене - гарантират единствено че ще те докарат жив и здрав - лук и картофи се транспортират с ТИР .
По-добре не пишете подобни статии защото хората като сравнят цените на Раън и България Ер ще ги заболят главите. Вкарвате си автогол.
голем праз, все едно казвате "возете се само на България Ер", ползвайте ЦКБ, купувайте имоти, ходете на почивка в БГ вместо Турция и Гърция. Автореклама яко
200 пасажери в плен на Ryanair в Кьолн