5

Анонимен

преди 7 години

До АнонименКогато научим причината за гибелта на подводница Курск; когато научим истината за мистерията на 11-ти септември - тогава ще научим и причината за падналия руски военен самолет Ту-154 . . .

4

Анонимен

преди 7 години

Не вярвам да е технически проблем. Претоварен самолет и силен насрещен брегови вятър малко отгоре надолу. Тая компановка с двигателите на опашката и задно оперение отгоре е особено чувствителна към такъв режим и лесно може да се стигне до критичен ъгъл. Самолета си вдига носа, излъзгва се и си сяда на опашката. Навремето се изръсига гигантско количество ЯК 40/421, понеже пилотите разчитаха на мощните спрямо масата на самолета мотори. Пилотите са опитни в такъв режим, но не на натъпкан самолет.

3

Анонимен

преди 7 години

Не очаквайте руснаците да кажат истината. Те винаги лъжат. А техните самолети винаги падат. Нека си лъжат. Алкоххолици.

2

Елеватор

преди 7 години

И ко като си голям пилот- задкрилките управляват самолета !Като блокират самолета стаа неуправляем .Малка но много важна част от самолета.Да спират теа самолети !

1

Анонимен

преди 7 години

Поляците не искат ли още един Ту-154 за правителствен самолет?