Когато научим причината за гибелта на подводница Курск, тогава ще научим и причината за падналия руски военен самолет Ту-154 . . .
те затова не пускат руски машини да летят в Европа стават само за вътрешни полети и за изпълнение на смъртни присъди
За справка по отношение на супер развитата руска авиация: Аерофлот оперира със 190 самолета, 160 от които са Бойнг и Еърбъс.
ДО- САЩ ВЪОРЪЖАВА ИД!! А ПЪК ПУТИН И БАШАР АСАД СА ЕДНО И СЪЩО НЕЩО !!!!--ЗА СПРАВКА ПУТИН Е ИЗБИЛ 10000 ПЪТИ ПОВЕЧЕ СИРИЙЦИ ОТКОЛКОТО ИД!--ТА КОЙ Е ЛОШИЯ ТУКА!
Накрая ще излезе,че някой е изпил нещо от горивото или откраднал и какво от това ,хората ги няма
До АнонименКонструиран с помощта на западни фирми и с американски двигатели. Няма нищо лошо в това, напротив, сътрудничеството в модерните технологии е гарант за един по-добър свят. Само да не беше това тупкане по русофилския гръден кош!
И ОТ ХОЛАНДСКИЯ САМОЛЕТ НЯМАШЕ СИГНАЛ ЗА БЕДСТВИЕ ТОЧНО КАТО ПРИ ТОЗИ!!!ОТ РУСИЯ ВЕЧЕ ОБЯВИХА , ЧЕ ЧУЖДО ТЯЛО ПОПАДНАЛО В САМОЛЕТА Е ВИНОВНО !! ЗА СЕГА САМО ПРЕМЪЛЧАВАТ ДАЛИ Е БОМБА ИЛИ РАКЕТА!
Това е рутинна практика в авиацията при катастрофа да се спира от експлоатация съответния тип самолет до изясняване на причините. Но ще е добре, ако въобще повече Ту-154 не литне - достатъчно е морално и технически остарял. Има и други самолети.... това не е като да караш ретро кола и като откаже да спреш и я поправиш...
Не си спомням точно и поради тази причина не мога с абсолютна точност да ви кажа колко пъти самият аз в качеството си на пасажер съм летял с Ту-154. Знам само, че са много. Запомнил съм тази машина с това, че със своя як планер и трите си двигателя, е надеждна и сигурна.
И за тва да са го спрели, а то летящ ковчег дет има 3пъти посече дефекти а освен скоростта че нема стигне конкорд. Тои се пита в задачката що още лети ами не стане на барове и ресторанти по света.
По същата причина руснаците спряха и техния Ту-144. Защото скъпата му поддръжка и високите цени на билета, не можеше да се намерят пътници да броят по 2500 долара за билет.
Догодина започват производство на средно магистрален самолет МС-21. Първия самолет в света, сглобен изцяло от композитни материали. И с 40% по-лек от боинг 737.
До 5 АнонименКонкорд го спряха поради икономически причини. Заради големите разходи на гориво не можеха да си избият разликата, дори с ултра високите цени на билетите. Конкорд беше рекламно изпълнение на БА и Ер Франс. Не биха го спрели заради катастрофа, която не причинена от конструктивен дефект. Не е добре да се спекулира какво е станало със Ту-154. Не трябва да се делим на "русофили" и "русофоби". Нека да изчакаме разследването. Не разбирам защо много хора имат нужда да злобеят.
Русия спира полетите на самолети Ту-154