Кои шофьори карат БМВ ? Това са голфъри качили ниво ! Аз никога не съм се качвал в БМВ, но от сигурен източник знам, че новите модели имат екстра - бутон за безсмъртие. Качваш се в колата, натискаш го и си безсмъртен. За незапознатите името на бутона е "Start/Stop engine". Обаче има един гооолям недостатък, тъй като другите автомобили нямат подобна екстра е възможно при сблъсък да пострадат лицата в другия автомобил/и. Така че скъпи шофьори на БМВ бъдете внимателни към другите участници на пътя!
Е, какво като си изкарал три изпита? От тях научи ли се да шофираш. Не ми обяснявай очевидни неща. И аз съм ги изкарал много изпити в края на 70-те години на миналия век, но от тях не се научих да шофирам като опитен шофьор. Трябва си практика, а шофьорския курс е за да научиш теорията и колкото да можеш да подкараш колата, така че да успееш с практика да се научиш да шофираш. Никой не се е научил да шофира само от шофьорски курс
Къде прочете разделение и омраза? Това са факти, които съм видял от 20 години шофиране в София. Манталитета на задкормилното устройство е важен, не ламарините. Не може с 30 часа курс да се качиш на 150-200 коня и всичко да е наред. Масово виждам 20 годишни с дърти БМВ да се упражняват по завоите. Аз съм карал 2 месеца курс и 3 изпита - полигон, теория и практика. Факт е, че високотехнологичния автомобил прави шофьора невнимателен. ESP и пр. дават фалшиво чувство за сигурност
Разделяй и владей!Разделяй хората според цената на колата. Разделяй хората според вида на скоростната кутия на колата. Разделяй хората според мощността на колата. Разделяй хората според това какви електронни системи има в колата. Разделяй хора според това дали колата е стара или нова. Пропуснах ли някое твое разделение?Няма разлика между тези хора, които ти така без да мислиш разделяш. Някой като теб си купил нова кола на лизинг и ще я изплаща дълги години, но ти го причисляваш към омразните х
Много неизгоден стана градския транспорт. Аз със цената на карта за всички линии минавам 500 км. Не мръзна по спирки и не се тъпча в метро да ми кашлят във врата. Купих малка икономична кола на газ. И като гледам не съм само аз. А катастрофи като тая се правят от нови коли. Мощност над 150 кс, автоматични ск.кутии, разни електронни системи губят чувство за автомобил и път. Музиката бичи, плащач си, каското покрива щетите, самочувствие до небесата - и айде по таван.
Ако в случая шофьорът на автомобила беше жена дали коментарите какви щяха да са? Само се замислих ...
На кой му пука жив ли е тоя мухль(о с бмв-то? Важното е, че няма нормални жертви, а тия карачи, които се имат за нещо повече от другите на пътя - винаги ги забравят и никой не го ***е за тях...
Явно нивото ти е като на тези дето създават лошата организация на движението в София и изобщо не осъзнават, какво го натворяват. Щом не схващаш къде в случая е лошата организация на движението, нямя смисъл да ти се обяснява.
Според мен на БМВ-то му се е наложило спешен ремонт на ходовата част :)Няма по-нестабилна кола от джипа.
Сигурно го е сполетяло едно отрезвяващо наакване накрая, а нищо чудно и да му е влетяло аки от собственото дупе в устенцата накрая.
До Обективен 14Каква лоша организация на движението на прав участък без кръстовище на трилентов булевард? Заради един *** на хиляди им се обърка придвижването...
Тази катастрофа най-верочтно е следстви на първите два проблема - лошата организация на движението и липсата на контрол. Няма държава по света, където правилата да се спазват, ако няма контрол.
Три са основните проблеми в движението и паркирането в София. Първият е изключително лошата организация на движението, която продължава да се влошава с бързи темпове. Вторият е пълната липса на контрол от страна на КАТ и от общината. Третият проблем е паркирането, където освен, че липсва контрол, има и умишлено неспазване на закона от кмета и хората му, за да може "гражданите да поискат Синя зона", за да имало ред в паркирането и почти всички се хващат на тази въдица. Няма ги и общинските паркин
от снимките не се вижда, но през мантинелата ли е минал, как се е озовал на релсите? или просто е карал по тях?
Колата може да бъде ремонтирана или пък сменена, но човешкият живот никога не може да бъде върнат. Жалко, че не се е очистил шоферският ***.
Джип се обърна на трамвайни релси на бул. "България"