Схемата на работа на машинистите в Булмаркет е следната:Всички те, където и да се намират, стоят непрекъснато с включени служебни мобилни телефони и са ДЛЪЖНИ да вдигат по всяко време от денонощието, когато и позвъни диспечер.Когато диспечер звънне на машинист и му казват, че има влак от не знам къде си за еди колко часа, машинистът тръгва със служебна кола може да пътува от Варна за Пловдив, или от Бургас за Русе и т.н.Машинистите шофират много километри понякога, за да се явят на работа и в много от случаите са, меко казано, неотпочинали. Ако прокуратурата се зарови и в този
Къщите и кръвнината ги плаща БДЖ.А после- Бдж си води свои дела и си търси парите.Днес някакъв льольо от правителството обясняваше, че виновник е "неизвестен" извършител.Все едно влакът пада от Космоса.
Булмаркет бяга от отговорност с 200 км в час.Бдж- то явно ще натопи машипистите и край "Пито- платено"
И какво се оказва в момента, че да караш мотор в нашата държава трябва да имаш застраховка отговорност покриваща щети до 500000 лева, но ако превозваш стотици тонове опасни товари не трябва да имаш никаква застраховка отговорност, даже може и няктде на майната си да си регистриран
А ще бъдете ли така добри да кажете на тази външна фирма, аджеба, какво имаше в цистерните де факто, а не по документи? Мерси предварително за мълчанието!
Не му ставам адвокат на тоя ,но представяте ли си ,ако версиите на двете разследвания се разминат. Първата отива към превишена скорост тоест машинистите ще операт пешкира ,но ако това не се потвърди от тази фирма тогава кВо правим съдът с кой ще се съобрази.
"да разместват състоянието на нещата" - какво изречение нареди този селяндурин. Какви са тези "бизнесмени" ?
Съдейки по реакцията и мълчанието на всички, май въпросния превозвач намя застраховка. Не знам как е при ЖП транспорта, но при автомобилния транспорт на опасни стоки се изисква задължителна застраховка "отговорност при превоз на опасни товари" смисъла е като стане нещо, застрахователите да платят щетите, в максимално кратки срокове, а не да се чака да свърши разследването, което може да се проточи с години, а вече като приключи, ако имат основание застрахователите могат да предяват иск към винов
Разследването трябва да го поеме застрахователната компания,защото тя ще плаща щетите и има интерес да оцени щетите и да прецени,кои от щетите трябва да плати тя.
Ако беше някаде в Европа досега тоа Управител да е стигнал в Съда а той сега си поръчва частно Разследване за да протака цялата История
До Nadia Nikolova-Ти наистина ли вярваш че тоя ще се бръкне да плаща нещо ??? По ми се вярва в момента да прави схеми как да съди държавата, та тя да плати на него.
Тогава ще е късно. Те цяла нощ ще насопват чакъл уж за крановете и ще разорът всичко наоколо, а и вече най-важните слени за саметени. Нали за това още не се допускат истински експерти до мястото, а само премиер и министри.
Там е работата, че никой не знае точно какви са.Нито на кого точно са. Юридически и физически.Пълна мешавица. Което означава само едно. А то е, че са замесени високи ефендита, господа и техните лири и левове.
И "Булмаркет" разследва, наема международна фирма