26

zapoznat

преди 7 години

Схемата на работа на машинистите в Булмаркет е следната:Всички те, където и да се намират, стоят непрекъснато с включени служебни мобилни телефони и са ДЛЪЖНИ да вдигат по всяко време от денонощието, когато и позвъни диспечер.Когато диспечер звънне на машинист и му казват, че има влак от не знам къде си за еди колко часа, машинистът тръгва със служебна кола може да пътува от Варна за Пловдив, или от Бургас за Русе и т.н.Машинистите шофират много километри понякога, за да се явят на работа и в много от случаите са, меко казано, неотпочинали. Ако прокуратурата се зарови и в този

25

Анонимен

преди 7 години

А няма ли да каже какво точно е превозвал, че нещо не се връзва с науката химия?

24

Анонимен

преди 7 години

Къщите и кръвнината ги плаща БДЖ.А после- Бдж си води свои дела и си търси парите.Днес някакъв льольо от правителството обясняваше, че виновник е "неизвестен" извършител.Все едно влакът пада от Космоса.

23

Анонимен

преди 7 години

Щом опря до Смс- и, значи влакът няма застраховки

22

Анонимен

преди 7 години

Булмаркет бяга от отговорност с 200 км в час.Бдж- то явно ще натопи машипистите и край "Пито- платено"

21

Следовател

преди 7 години

Супермен се напил, летейки е задрямал и се е блъснал в композицията!

20

Анонимен

преди 7 години

И какво се оказва в момента, че да караш мотор в нашата държава трябва да имаш застраховка отговорност покриваща щети до 500000 лева, но ако превозваш стотици тонове опасни товари не трябва да имаш никаква застраховка отговорност, даже може и няктде на майната си да си регистриран

19

Анонимен

преди 7 години

А ще бъдете ли така добри да кажете на тази външна фирма, аджеба, какво имаше в цистерните де факто, а не по документи? Мерси предварително за мълчанието!

18

Анонимен

преди 7 години

Всички виновни в момента "разследват" случая....

17

смЕх

преди 7 години

Не му ставам адвокат на тоя ,но представяте ли си ,ако версиите на двете разследвания се разминат. Първата отива към превишена скорост тоест машинистите ще операт пешкира ,но ако това не се потвърди от тази фирма тогава кВо правим съдът с кой ще се съобрази.

16

Анонимен

преди 7 години

Стига с тия офшорки!

15

locust

преди 7 години

"да разместват състоянието на нещата" - какво изречение нареди този селяндурин. Какви са тези "бизнесмени" ?

14

Анонимен

преди 7 години

Съдейки по реакцията и мълчанието на всички, май въпросния превозвач намя застраховка. Не знам как е при ЖП транспорта, но при автомобилния транспорт на опасни стоки се изисква задължителна застраховка "отговорност при превоз на опасни товари" смисъла е като стане нещо, застрахователите да платят щетите, в максимално кратки срокове, а не да се чака да свърши разследването, което може да се проточи с години, а вече като приключи, ако имат основание застрахователите могат да предяват иск към винов

13

Нервен

преди 7 години

Ах ти, въшко!

12

Андрешко

преди 7 години

Разследването трябва да го поеме застрахователната компания,защото тя ще плаща щетите и има интерес да оцени щетите и да прецени,кои от щетите трябва да плати тя.

11

EVROPOL

преди 7 години

Ако беше някаде в Европа досега тоа Управител да е стигнал в Съда а той сега си поръчва частно Разследване за да протака цялата История

10

Анонимен

преди 7 години

Пак не разбрах, застраховка "отговорност при превоз на опасни стоки" имат или не?

9

св.св.Маркс и Енгелс

преди 7 години

До Nadia Nikolova-Ти наистина ли вярваш че тоя ще се бръкне да плаща нещо ??? По ми се вярва в момента да прави схеми как да съди държавата, та тя да плати на него.

8

Хм

преди 7 години

Тогава ще е късно. Те цяла нощ ще насопват чакъл уж за крановете и ще разорът всичко наоколо, а и вече най-важните слени за саметени. Нали за това още не се допускат истински експерти до мястото, а само премиер и министри.

7

Анонимен

преди 7 години

Там е работата, че никой не знае точно какви са.Нито на кого точно са. Юридически и физически.Пълна мешавица. Което означава само едно. А то е, че са замесени високи ефендита, господа и техните лири и левове.