Първо, каква инженерна сложност предстаелява построяването на жп линия през равно, замръзнало поле, ползвайки най-добрите немски камиони по това време - Магирус Дойц?И второ, известно ли ти е, че "Русский" е проектиран и строен от френска фирма?Та въпросът беше не кога в *** ще се построи подобно нещо, а "Кога руснаците ще направят подфобно нещо?".
древна наша цивилизация с е опитва да стартира изоставената техника за прокарване н а огромни подземни тунели от няколко години
Ехоо 325 влака на ден?? Я пак помислете..Иначе Швейцария е невероятна страна уредена красива богата и пазена.
До АнонименОтносно коментара за кресненското дефиле и 16 км. тунел.... това за 3245 година ли е планувано или да не питам
До 31 Анонимен Щото уважаеми мат'рял ние не сме по поддръжката... ние сме по асфалтирането...Ако трябва да се прави ремонт на път... Не, това не е за нас - ние правим направо нов път... може да асфалтираме директно през полето...Пример - Северната скоростна тангента - вместо да разширим и ремонтираме старото трасе - ние отчуждавахме земи, хвърляхме чували с пари и направихме ново трасе директно през северните квартали на Сф да им вият ТИРовете под прозорците... акъл, а?
260 товарни и 65 пътнически... ?!?! Или този който е писал статията е ***, или ни мисли нас за такива! Как и да го смяташ, излизат 13,5 влака на час...
Този фашистки тунел, руснаците могат да го унищожат когато си искат. Имат специална ракета за това - ''без аналог в мире''.
Виждате ли колко нови обекти се строят по времето на ГЕРБ? Вече не само в България, но и по целия свят
Ние тука у нас най-дългият ни е някакви километър и 400 метра и се чудим как да го поддържаме...Смях!..И трагедия...
След 17 г.: Отвориха за движение най-дългия тунел в света