94

:)

преди 3 години

варна-кардам повечето е на бет.*** едните с мет.подложка с ъгъл 1:2о под релсата ,а другия модел със същия ъгъл придаден още при изливане на траверсата пак преди ~половин век; от сев.добричка гара до рум.граница от години кара с 4о(з пъти под проектна скорост) щот на места елемента свързващ въпр.подложка с траверсата бе изтънял, та се наложи да се вади ръчно &в отвора да се налива епокс.смола&пак да се слага той там,като се мери междурелсие дали отговаря на нормата,живи&здрави

93

Анонимен

преди 7 години

"Щом толкова други влакове са минавали безопасно по тази линия, можело е и този влак да мине"Гениий !! То по тази логика - никога няма да стават инциденти. То като е работело, пак ще работи.Дървен Философ!

92

без значение

преди 7 години

Мисля, че не жп линията е виновна, а немарливостта човешка. Щом толкова други влакове са минавали безопасно по тази линия, можело е и този влак да мине, но е нужен акъл. Ако вагоните са се откачили, би трябвало да си продължат пътя по линията, а това не е станало. Значи влака се къса, след като влака дерайлира, а това е станало от по висока скорост и преминаване в друг коловоз(трябвало е да даде път на друг влак,така го обясняват), нещо тук шикалкавят. Допускам, че това не е било в синхрон.

91

Анонимен

преди 7 години

положени са от 1932 през 1956 са добавени други

90

Иво ама кой?

преди 7 години

Иво Петров ще се отърве със сигурност,както и генералния директор.За съжаление загиналите хора не могат да се върнат,заради такива като тези двамата.Ако прокуратурата им провери благосъстоянието ще им завидят доста министри от ГЕРБ.

89

Иво ама кой?

преди 7 години

Та става въпрос за механизация която трябва да поддържа железния път,същия който е в Хитрино.При извършване на ремонтите на машините се извършват големи кражби и злоупотреби.Частите за тези машини са изключително скъпи.Там ако се разрови прокуратурата ще открие част от проблема.Иво Петров отдавна плаче за затвора,само че няма кой да му потърси отговорност.Всички са в кюпа.А бисер Минчев е един некадърник който защитава интересите на тези които му дават заплата-НКЖИ.

88

Иво ама кой?

преди 7 години

Тази секция никога не се е занимавала с толкова много жп механизация, и са изключително некадърни, но Иво Петров директорчето го държи ГЕРБ.Същия образ разби две механизирани звена прехвърлени от закритата плевенска секция.Назначи свои хора,верни крадци и започна да чисти неудобните.Същия има фирма която работеше на Дунав мост при Видин.Освен това караше работниците от жп секцията да работят безплатно във фирмата си,лъжейки ги че това е за НКЖИ.Е как це откажеш да изпълняваш...

87

Иво ама кой?

преди 7 години

Технологията на работа е че всяка година се прави най-вече текущо поддържане на жп линиите с жп механизация.Задачите на това поддържане да възстанови жп по ос и ниво.Основни ремонти се правят със цел да се краде от приближени фирми на Милчо Ламбрев.Всички знаят коя е тази фирма-Рубикон.Преди машините за ремонт бяха разпръснати и цяла България по жп секции и работеха равномерно.Последните 4 години разбиха тази организация и прехвърлиха техниката в една незначителна жп секция-Враца,заради И.Петров

86

да не знаеш по добре

преди 7 години

До ЖП инж.И какво като е правено нещо?Подбивано е от ТПМ 07-325 КОЯТО Е ЗА МУЗЕЯ и на която UVA И RVA не работят.Предполагам жп инженера знае за какво става дума.В този участък през последните години е подбиван жп от тази машина.Ако си жп инженер сигурно знаеш как работи тя.

85

tragedy_ili drugo

преди 7 години

това не e само тrагедия, а безотговорност на държавата по отношение наж.п транспорта, бдж е оставена на произвола на съдбата за сметка на други харчове, някой от държавата или от президенство до мин.съвет трябва да поеме отговорност за трагедията и опасните товари, движещи се по страната, без контрол, наблюдение, обучение на машинисти, липса на предупреждение на гражданите, по същество не е инцидент, а престъпление

84

ЖП инж.

преди 7 години

В АНГЛИЯ МНОГО ЖП ЛИНИИ СА ПОСТРОЕНЕ ПРЕДИ ПОВЕЧЕ ОТ 200 години. Е , КАКВО ЛОШО ИМА,ЧЕ Е ТРАСЕ ОТ БАРОН ХИРШ. ТОВА НЕ ОЗНАЧАВА,ЧЕ НИЩО НЕ Е ПРАВЕНО ОТ ТОГАВА . САМО ЛАИЦИ МОГАТ ДА СЕ ИЗКАЗВАТ НЕПОДГОТВЕНИ.

83

Надежда Иванова

преди 7 години

Не дай Боже, този следовател да има нещо общо с разследването! Добре, че е бивш!

82

Анонимен

преди 7 години

Странно - думата "траверса" е цензурирана.Защо?

81

Анонимен

преди 7 години

През 1958-60 г. релсите по линията били подменени и положени на струнобетонни ***, през 1960-64 г. участъкът Синдел - Варна бил удвоен, а по-късно, във връзка със строежа на пристанище Варна - запад трасето между спирките Тръстиково и Страшимирово било изменено и удължено с 2км. През 1988 г. линията Русе - Варна била електрифицирана.

80

Анонимен

преди 7 години

ПО-ТОЧНО ЛИНИЯТА Е СТРОЕНА В 1866 Г., НО САМО ПРИМИТИВ БИ ЧОГЪЛ ДА СИ ПРЕДСТАВИ, ЧЕ ОТ ТОГАВА ДОСЕГА НЕ Е РЕКОНСТРУИРАНА,всъщност много пъти жележзият път е подновяван, на практика е изграждан отново., както и всички останали железопътни линии.

79

Иво-Разград

преди 7 години

До малоумния автор на статията. Трасето на линията е прокарано през XIX в.

78

Берлин

преди 7 години

Още вчера писах, че това 100% се е случило поради пълно незачитане на инструкциите за сигурност и безопасност. Релса от Руско-турската война, която не е ремонтирана никога, брутално превишена скорост, скъсана връзка между вагоните... и както винаги в БГ, никой не е виновен.

77

Анонимен

преди 7 години

Влака "лети" . С не повече от 80км/ч.Защо да намалява скорост, като не е гара?! Връзката е разрушена пети и шести. Не са стегнати кайките явно. При студ тра'версите се стесняват, при топлина се разширяват.

76

Анонимен

преди 7 години

Специалистите и техническите кадри от НКЖИ, бяха или съкратени или смачкани ОТ ИЗДИГНАТИ НЕКАДЪРНИЦИ НА МЛАДЕЖКОТО ГЕРБ-ЖЕЛЕЗНИЧАРИ.ДА, има такава организация в НКЖИ.В момента в НКЖИ безчинства бандата на генералния директор Милчо Ламбрев с помощник Иво Петров-директор на ЖП секция Враца, и тяхната любима фирма на инж.Севдалин Вълнаров-"Рубикон".Всички поръчки се печелят от РУБИКОН

75

Анонимен

преди 7 години

Няма машинист който да влиза в стрелка със 70-110 км.в час. Това не е шосе, при релсовия път всичко това е фатално.Нещата са по дълбоки и странични за нещастието-преди 5 г.беше закрита ЖП СЕКЦИЯ-ШУМЕН която отговаряше за този участък.Беше закрита и жп секция Варна.Съответно бяха закрити участъците със работниците по подръжка на пътя.А ГЛ.РЕВИЗОР НА НКЖИ Е КАЛИНКАКато продължение на горното, още по-трагично е състоянието на Варна-Кардам.