До Анонимен49Всичко това и когато занесен и престъпнобезотговорен машинист,реши рязко да намали скороста.
За скъсаната връзка се носи отговорност,от надежните лица,които е трябвало да контролират състоянието на вагоните,жп-инфраструктурата,персонала и др.
Връзката между две цистерни може да се скъса по няколко причини:самата връзка е била некачествена,стари и негодни вагони-цистерни,висока скорост,некадърност и безхаберие на машинистите,на собствениците на фирата,която ползва жп превози...липса на държавен контрол.
Много версии много нещо.Та висока скорост ,та искри от спирачки ,та терористичен акт,та деформирали релси,та грешка на стрелочника,препълнени релси и т.н.ще излезат още предположения.Най накрая хвърляйте боб.
Напълно те подкрепям. Сестра ми работи в една от топ транспортните фирими в България със стотици тирове , автобуси и цистерни и която ми казва ,че шофьорите на тирове им се нарежда да карат нарушавайки всякакви правила за почивки. Когато направят ПТП изкарват виновни шофьорите и заплащат щетите , а на телевизийте се заплаща да не споменават за тези инциденти.И за корумпираните данъчни и НАП фирмата е изрядна, въпреки че от създаването си е на ДВОЙНО СЧЕТОВОДСТВО. ОЩЕТЕНА Б-Я ЗА СТОТИЦИ МИЛИОНИ
Бил съм на място, където работят машинисти и маневристи на Булмаркет. Фирмата експлоатира тези хора жестоко без да се съобразява с никакви трудови норми, а служителите си мълчат и търпят, за да си запазят работата. Някой ще провери ли какъв е бил трудовия график на машинистите, защото някой от тях може да е задрямал от преумора.
Стига с този ББ и ГЕРБ! Проявете малко разум! Хората които са предизвикали тази трагедия са като тези които пишем. Леля ми работи на товарна гара. Тя разправя , че машинистите от тази фирма били със страшно високо самочувствие. Все пак работят в частна фирма и получават много. Освен това казва, преди машинистите всяка минута чистиха нещо по машината, а сега не. Машините са мръсни и с масло навсякъде. Когато не работим както трябва, се получават такива трагедии.
Как не се знае кой е получателят.В товарителницата в най горния десен ъгъл има графа изпращач и под него графа получател.А най вероятно са на централно плащане и за превоза се знае предварително.Ей,журналистите.Менкат ви както си щат.
МНОГО ГЛУПОСТИ, изказани от всякакви рабирачи прочетох. А журналистите винаги търсят сензации и правят от мухата- слон. Никой товарен влак в България не се движи със 110 км/ч.Скоростта на влака може да се установи само за 5 минути, ако се погледнат скоростомерните ленти на двата локомотива. Тахо-шайби имат ТИР-овете, а черни кутии имат самолетите.. Ако стрелките са за отклонителен коловоз, скоростта при влизане в гарата трябва да е 40 км/ч. Ако скоростта е по-голяма, влакът може да дерайлира.
има 2 милиарда от нашия джоб за лепене на стириопор без НИКАКЪВ ЕНЕРГИЕН ЕФЕКТ, но няма пари за инфраструктурата и БДЖ е на загуба, защото държавата 25 години прикрито хард комунистическо управление е ЛОШ СТОПАНИН! На загуба е и държавното енерго, а когато е в ръцете на други държави Е НА СЕРИОЗНА ПЕЧАЛБА! Защо бе, родоотстъпници и българоубийци? Тези пари, които взимате за да ни убивате ще ви преседнат!
Абе ако машиниста е карал със 110км всякаква повреда може да създаде трагедията. Ако си беше карал с 40км, цистерната просто щеше да се откачи. Според мен основната вина е негова.
На Витоша имаше багери, булдозери, които ровеха някакви морени, но се оказа, че не се знае чия е тази техника, на морския бряг преди дни бяха засипали дюни с пясък, но не разбрахме кой го е направил и т. н. и т. н. Може да се изброяват примери цял ден. Е как полицията знае чий е велосипеда, мотоциклета и т. н., но не знае на кого е строителната техника. Нима булдозерите, багерите не се водят на отчет и нямат собственик. Нима товариш цистерни и ги караш, но не знаеш на кога. Нямам думи.
Абе оставете Боко, Моко този и онзи!Цистерните, газта и цялата композиция са ЧАСТНИ на Булмаркет!Да си платят те тези щети и за този ад в Хитрино!Не да си чешат от Булмаркет гъзовете в офисите си в Русе и в хотелите си в Балчик!Държавата да му спретне едно дело и да си платят другаря Станко Станков и сие!За всички тия действия на държавата до момента в Хитрино, парите ще са за сметка на нас-данъкоплатците, последствията също!ЗАЩО?Да си извикат от Булмаркет специалисти от чужбина и да си ПЛАТЯТ!
"Все още не е ясно кой е получателя." Това е цитат от края на статията. Не спира да ме учудва факта, как толкова години не спират да ни правят на маймуни. Що за наглост притежават всички отговорни за нещо в тази държава. Как може да караш влак с цистерни, а да не се знае кой е получателя. Че на кого го караш този влак. Това да не е магарешка каручка със сено. Дори и каручката се знае на кого е и за кое *** се кара сеното. Вече ме изнервят тези констатации.
Информация от служители на НКЖИ. ВИЖ "жп линиите край Хитрино са от Руско-турската война""Те казват, че влакът е влязъл с голяма скорост в гарата."Е явно са ги оборудвали с радари - прав е колегата от предишния пост.
"....композицията между пета и шеста цистерна се е скъсала и това е причинило катастрофата"Интересно как се е скъсала точно в населено място и какъв контрол е извършен при превозване на потенциално опасен товар!?Ще се замете всичко както е практиката в тази държава,а отговорни за трагедията ще са глобалното затопляне и лютата зима.Човешкият фактор изразен в пълна липса на контрол,отговорност,професионализъм,лоши управленски решения....такова нещо в БГ няма.
Скъсана връзка между две цистерни довела до ада в Хитрино