46

Анонимен

преди 7 години

Приличат на Топливо на цистерните

45

Анонимен

преди 7 години

До Анонимен49Всичко това и когато занесен и престъпнобезотговорен машинист,реши рязко да намали скороста.

44

Анонимен

преди 7 години

За скъсаната връзка се носи отговорност,от надежните лица,които е трябвало да контролират състоянието на вагоните,жп-инфраструктурата,персонала и др.

43

Анонимен

преди 7 години

Връзката между две цистерни може да се скъса по няколко причини:самата връзка е била некачествена,стари и негодни вагони-цистерни,висока скорост,некадърност и безхаберие на машинистите,на собствениците на фирата,която ползва жп превози...липса на държавен контрол.

42

Анонимен

преди 7 години

Много версии много нещо.Та висока скорост ,та искри от спирачки ,та терористичен акт,та деформирали релси,та грешка на стрелочника,препълнени релси и т.н.ще излезат още предположения.Най накрая хвърляйте боб.

41

До 44

преди 7 години

Напълно те подкрепям. Сестра ми работи в една от топ транспортните фирими в България със стотици тирове , автобуси и цистерни и която ми казва ,че шофьорите на тирове им се нарежда да карат нарушавайки всякакви правила за почивки. Когато направят ПТП изкарват виновни шофьорите и заплащат щетите , а на телевизийте се заплаща да не споменават за тези инциденти.И за корумпираните данъчни и НАП фирмата е изрядна, въпреки че от създаването си е на ДВОЙНО СЧЕТОВОДСТВО. ОЩЕТЕНА Б-Я ЗА СТОТИЦИ МИЛИОНИ

40

ставри

преди 7 години

Като се скъса връзка м/у вагони не се ли задейства спирачката след скъсването?

39

Анонимен

преди 7 години

Бил съм на място, където работят машинисти и маневристи на Булмаркет. Фирмата експлоатира тези хора жестоко без да се съобразява с никакви трудови норми, а служителите си мълчат и търпят, за да си запазят работата. Някой ще провери ли какъв е бил трудовия график на машинистите, защото някой от тях може да е задрямал от преумора.

38

Ivan

преди 7 години

Стига с този ББ и ГЕРБ! Проявете малко разум! Хората които са предизвикали тази трагедия са като тези които пишем. Леля ми работи на товарна гара. Тя разправя , че машинистите от тази фирма били със страшно високо самочувствие. Все пак работят в частна фирма и получават много. Освен това казва, преди машинистите всяка минута чистиха нещо по машината, а сега не. Машините са мръсни и с масло навсякъде. Когато не работим както трябва, се получават такива трагедии.

37

Анонимен

преди 7 години

Как не се знае кой е получателят.В товарителницата в най горния десен ъгъл има графа изпращач и под него графа получател.А най вероятно са на централно плащане и за превоза се знае предварително.Ей,журналистите.Менкат ви както си щат.

36

Старият машинист

преди 7 години

МНОГО ГЛУПОСТИ, изказани от всякакви рабирачи прочетох. А журналистите винаги търсят сензации и правят от мухата- слон. Никой товарен влак в България не се движи със 110 км/ч.Скоростта на влака може да се установи само за 5 минути, ако се погледнат скоростомерните ленти на двата локомотива. Тахо-шайби имат ТИР-овете, а черни кутии имат самолетите.. Ако стрелките са за отклонителен коловоз, скоростта при влизане в гарата трябва да е 40 км/ч. Ако скоростта е по-голяма, влакът може да дерайлира.

35

Значи

преди 7 години

има 2 милиарда от нашия джоб за лепене на стириопор без НИКАКЪВ ЕНЕРГИЕН ЕФЕКТ, но няма пари за инфраструктурата и БДЖ е на загуба, защото държавата 25 години прикрито хард комунистическо управление е ЛОШ СТОПАНИН! На загуба е и държавното енерго, а когато е в ръцете на други държави Е НА СЕРИОЗНА ПЕЧАЛБА! Защо бе, родоотстъпници и българоубийци? Тези пари, които взимате за да ни убивате ще ви преседнат!

34

анонимен

преди 7 години

Като е карал със 110 километра а не с 40 ясно че ще се скъса някоя връзка между цистерните

33

Анонимен

преди 7 години

Абе ако машиниста е карал със 110км всякаква повреда може да създаде трагедията. Ако си беше карал с 40км, цистерната просто щеше да се откачи. Според мен основната вина е негова.

32

Анти ГЕРБ

преди 7 години

На Витоша имаше багери, булдозери, които ровеха някакви морени, но се оказа, че не се знае чия е тази техника, на морския бряг преди дни бяха засипали дюни с пясък, но не разбрахме кой го е направил и т. н. и т. н. Може да се изброяват примери цял ден. Е как полицията знае чий е велосипеда, мотоциклета и т. н., но не знае на кого е строителната техника. Нима булдозерите, багерите не се водят на отчет и нямат собственик. Нима товариш цистерни и ги караш, но не знаеш на кога. Нямам думи.

31

!

преди 7 години

Абе оставете Боко, Моко този и онзи!Цистерните, газта и цялата композиция са ЧАСТНИ на Булмаркет!Да си платят те тези щети и за този ад в Хитрино!Не да си чешат от Булмаркет гъзовете в офисите си в Русе и в хотелите си в Балчик!Държавата да му спретне едно дело и да си платят другаря Станко Станков и сие!За всички тия действия на държавата до момента в Хитрино, парите ще са за сметка на нас-данъкоплатците, последствията също!ЗАЩО?Да си извикат от Булмаркет специалисти от чужбина и да си ПЛАТЯТ!

30

Анти ГЕРБ

преди 7 години

"Все още не е ясно кой е получателя." Това е цитат от края на статията. Не спира да ме учудва факта, как толкова години не спират да ни правят на маймуни. Що за наглост притежават всички отговорни за нещо в тази държава. Как може да караш влак с цистерни, а да не се знае кой е получателя. Че на кого го караш този влак. Това да не е магарешка каручка със сено. Дори и каручката се знае на кого е и за кое *** се кара сеното. Вече ме изнервят тези констатации.

29

Анонимен

преди 7 години

Информация от служители на НКЖИ. ВИЖ "жп линиите край Хитрино са от Руско-турската война""Те казват, че влакът е влязъл с голяма скорост в гарата."Е явно са ги оборудвали с радари - прав е колегата от предишния пост.

28

цветанов

преди 7 години

връзката се се скъсала точно в центъра на населеното място ???

27

Анонимен

преди 7 години

"....композицията между пета и шеста цистерна се е скъсала и това е причинило катастрофата"Интересно как се е скъсала точно в населено място и какъв контрол е извършен при превозване на потенциално опасен товар!?Ще се замете всичко както е практиката в тази държава,а отговорни за трагедията ще са глобалното затопляне и лютата зима.Човешкият фактор изразен в пълна липса на контрол,отговорност,професионализъм,лоши управленски решения....такова нещо в БГ няма.