30

Фронто

преди 7 години

Време е да се разбере:Или правим 'влакове_стрели';Или теснолинеики за социален транспортСредно положение няма. 21_ви век сме!

29

ко, а ?

преди 7 години

Нашият жп транспорт най-зле, а след нас хървати, румънци...Последно нашият ли е най-зле или има и по-зле?

28

Анонимен

преди 7 години

До Щирлиц Ивановточно тези години съм пътувал софия драгоман редовно. влака тръгваше от коловоз 8 на цгникога не ми е искан подкуп. билетчето се дупчеше от кондуктора без драма.стига лъжи бе ***. не се наплюхте

27

lol

преди 7 години

До Един българинтолкова и знаеш ти. има стотици автобусни компании. 90% са частни. градски транспорт е на загува и е субсидиран. доста големи градове и общини си имат тяхна автобусна агенция.а що се отнася до greyhound, тя е най известната в америка с най много дестинации. но да твърдиш че са едиствените или че няма частни линии, си як ***

26

Минетоди

преди 7 години

До ФронтоПо соц.време железницата беше на НИВО проблеми е имало както и проблоеми но са незначителни от както уж демокразията се завърна .

25

Данчо

преди 7 години

Г-це Несторова, къде сте тръгнали да пишете статии, след като не сте научили български още?! Няма да се изненадам, ако не сте чували, че не е правилно да се казва "ще влЕЗНАт", а "ще влязат"!

24

До Един българин

преди 7 години

ЖП инфраструктура у нас има от поне 120 години въпросът е че послените години тя не се подържа ! Що се касае до вагони и техника нека не забравяме че от 1990 г насам всичко читаво се разпродаде и унищожи . Помните ли че имахме един министър на таранспорта ДЖОЖЕ Николай Василев ? Та той е продал най-новите пътнически вагони и закупува втора употреба рециклирани ! Та 1 от тези вагони горя по линията София-Кардам 9 души умряха но Василев е на свобота !

23

Фронто

преди 7 години

Преди 1944 Българските железници наред сшвейцарските са еталон в Европа! Без никакво преувеличение! След 44 по същите железни пътища, при същото население хората в тоалетните пътуваха. До каквото комунист се докосне огън го гори!

22

барон Гацо Пернишки

преди 7 години

Уникални сме със своето геогравско положение , уникални сме с традициите си с развитата железопътна инфраструктура и управляващите я криминални типове . 1 Как е възможно спедиторите работещи с БДЖ да са на печалба при положение че превозвача е губещ ? 2 Защо няма вкаран министър на транспорта в затвора ? След пускането на ЖП тунелът под Босфора Ние се явяваме най-прекият и кратък път от Европа към Азия ! След морският най-евтин транспорт трябва да е ЖП транспорта.

21

Щирлиц Иванов

преди 7 години

У нас има логични закономерности ! Няма как по линията Драгоман - София кондукторите и началниците на влака да събират от пътниците пари за път без да им искат билети (От всяко купе кондукторът изискваше 120 лв в периода 1990-1998 г! Това е на много места по регионалните линии . Няма как да е на пеалба БДЖ когато товарни превози се водят умишлено към фалит а фирмите спедитори работещи с БДЖ са в разцвета на печалбите си !

20

vlady

преди 7 години

До До 11На загуба са пътническите влакове на кратки разстояния. Бързите на разстояния над 150-200km нормално са на печалба.

19

Анонимен

преди 7 години

ние сме най, но тези дето са по-по, са преди нас, но според авторката са след. Дали се разбрахме, а?

18

ивчо

преди 7 години

вагоните са най мслкия проблем, линиите са калпави, постоянно се смъква скоростта с цел безопастност. А софия варна никога не го е праеил експреса за 6 часа.И не са виновни автобусите, всеки си вади хляба, щом са по удобни и бързи .....въпрос на казао по модерно му маркетинг и мениджмънт.

17

Цичко

преди 7 години

Всичко е ясно , ама защо не се търсят виновниците ? Герп продължават разграбването и съсипването на железниците

16

BG

преди 7 години

Да се отлепи от дъното БДЖ, трябва железничарите дето по цял ден си приказват и пушат по пероните да почнат да си вършат работата !!!Какво се иска от едно пътуване с влак - що - годе удобно разписание, чистички и топли вагони ! Това е ! Къде е проблема ?! Който е пътувал с БДЖ знае как е - незатварящи се врати и прозорци през зимата, отвратителна мърсотия, липса на всякаква информация за влаковете ?! Кой е виновен - железничарите ! Дето после протестират че ги съкращавали !

15

Аз

преди 7 години

За да отлепи от дъното БДЖ ще трябва да вдигне цените, но със сигурност ще последват протести. Колкото и да се субсидира този транспорт с цени от по няколко лева в посока няма как да получаваме качество като в нормалните държваи, където цените им са в пъти по-високи, а пак се субсидират. Докато на БДЖ се гледа като на "социален" транспорт за бедните ще се возим във влакове на по 50 години...

14

Анонимен

преди 7 години

"Железопътният транспорт е в пъти по-малко замърсяващ от авиотранспорт освен това е в пъти по-екологичен от авиацията" Ко каза КО?

13

до 16

преди 7 години

Американците приватизират техния жп транспорт но се случва нормалното, а именно тръгва към фалит. Затоващатите си купуват обратно железниците и си ги субсидират. Но и те са на загуба

12

До 11

преди 7 години

По принцип пътническия жп транспорт е винаги на загуба. Германците наскоро го изкараха на печалба и то заради товарните превози. Но жп транспорта орта всяка държава ежава си го субсидира. Това е така нареченото социално благо, и не трябва да се изхвърля на ***

11

Буфера

преди 7 години

Колкото е по-зле БДЖ, толкова повече частни превозвачи ! Ако бяхме нормална държава , влака щеше да трака в ползу роду ! Но тук системата е: 300 зяпат, 2-*** лапат !