Лошото е, че не се пази ( не от пътуващите - в цял свят са същите ), а от операторите на автобусите. Пет годишни изглеждат на 5, никога не са нито (вътре) и т. н.
Германски, китайски - в мощните космати лапи на туземните шафьори, които ги карат като *** трактори няма как да оцелеят повече от 3 години...
Купуват се дизели за един рядко мръсен град. А някои други столици (като Атина например) искат да спрат дизелите до 2020-та.
Сега остава да започнат да взимат пари за предлаганата услуга. Защото в провинцията кретаме с рециклирани возила, но частника не дава да се возим без пари, защото на него никой не му дава пари да си купува нови автобуси.
И на останалите 70% от населението на България и дреме на кое за новите шопски автобуси? Вместо да пишете простотии защо не зададете въпроса до кога цялата държава ще храни един град? До кога ново за София, а остатъка от държавата на подаяния? Защо парите от митниците в Русе, Свиленград, Варна и др. да ходят в София за преразпределяне. Я всички данъци където са платени там да остават да видим тогава шопите дали ще имат нещо по ново от 1800 година? Сега какво нищо не правят пари получават.
А междувременно има градове, в които 2/3 от града е на минимална заплата или по-ниска(сива икономика)Похвално за управляващите само София поливайте.
Да не видим след десетина дни брониран хафтобус, шофиран лично от Слънцеликия Семконапълнен Велик Кормчия БМБ???
30 нови автобуса ще потеглят в София