9

Анонимен

преди 7 години

Лошото е, че не се пази ( не от пътуващите - в цял свят са същите ), а от операторите на автобусите. Пет годишни изглеждат на 5, никога не са нито (вътре) и т. н.

8

Анонимен

преди 7 години

Да разбираме - парите ще лапне някой, който успее да намери бракувани автобуси от Европа.

7

Шопиянец

преди 7 години

Германски, китайски - в мощните космати лапи на туземните шафьори, които ги карат като *** трактори няма как да оцелеят повече от 3 години...

6

Анонимен

преди 7 години

Купуват се дизели за един рядко мръсен град. А някои други столици (като Атина например) искат да спрат дизелите до 2020-та.

5

много добре

преди 7 години

Сега остава да започнат да взимат пари за предлаганата услуга. Защото в провинцията кретаме с рециклирани возила, но частника не дава да се возим без пари, защото на него никой не му дава пари да си купува нови автобуси.

4

Анонимен

преди 7 години

Китайчета са,нали?!

3

DiesIrae

преди 7 години

И на останалите 70% от населението на България и дреме на кое за новите шопски автобуси? Вместо да пишете простотии защо не зададете въпроса до кога цялата държава ще храни един град? До кога ново за София, а остатъка от държавата на подаяния? Защо парите от митниците в Русе, Свиленград, Варна и др. да ходят в София за преразпределяне. Я всички данъци където са платени там да остават да видим тогава шопите дали ще имат нещо по ново от 1800 година? Сега какво нищо не правят пари получават.

2

123

преди 7 години

А междувременно има градове, в които 2/3 от града е на минимална заплата или по-ниска(сива икономика)Похвално за управляващите само София поливайте.

1

Поп Грую

преди 7 години

Да не видим след десетина дни брониран хафтобус, шофиран лично от Слънцеликия Семконапълнен Велик Кормчия БМБ???