22

Анонимен

преди 7 години

Ще се самозатрият жълтурите зорлян. Но и там е пълно с другари дето са по-равни от другите и искат да им текат милиардите приходи без значение какви са последствията за общество, природа. Америка се напълни с тези новоизлюпени китайски богаташки синчета и щерки, а те както всичко друго в Китай, са много.

21

Анонимен

преди 7 години

Докато правителството не създаде енергийна политика, чрез която населението да може да се отоплява екологично, на ток или газ, няма как да обвиняваме хората, че горят дърва или въглища. Въпрос на желание, на пари и на комисионни е евтиният ток от АЕЦ да се провада в станата, а не навън срещу сериозни печалби за нечий джоб.

20

Анонимен

преди 7 години

Еми те още да се размножават като зайци......

19

До 20

преди 7 години

Това го кажи на хората направили изследването!Аз само ще ти напомня, че става дума в случая за САМО за фини прахови частици, а не за общо замърсяване, но льоловците само знаят да льолят.

18

Анонимен

преди 7 години

"Между другото, при затворено помещение един дизелов двогател замърсява въздуха с фини прахови частици около 10-20 пъти ПОМАЛКО от цигари"########Абе льольо, я пробвай да стоиш 20 мин у гаража на запален двигател, пък аз ще пуша в моя 5 цигари една след друга, да видим, кой ще излезе от гаража. То всъщност и ти ша излезеш с твойте прахови частици, ама с краката напред.

17

Анонимен

преди 7 години

Започнал отоплителният сезон и замърсяването скочило до опасни размери. Каква изненада, също както Фандъкова я изненадва падналия сняг през зимата. Докато не вземат мерки да не се отопляват на твърдо гориво, така ще бъде, в България също. Принципно във всеки по-голям град трябва много сериозно да наказват тези, които се отопляват на твърдо гориво. Не тецовете повече от обикновено са им замърсили въздуха, а хората, които използват твърдо гориво за отопление.

16

Рушкофонче

преди 7 години

И тук трябва да стане така, ние искаме индустрия в която да работим по 8 часа, а не Боко Тиквуня да ни кара да сеем картофи и да пасем увце.

15

Анонимен

преди 7 години

това е цената на индустрията,въпреки,че тя не се споменава

14

Суека

преди 7 години

ТОВА Е ЦЕНАТА ДА СИ НОМЕР 1 ПРОИЗВОДИТЕЛ НА ПЛАНЕТАТА ! БОЛЕСТИ И СМЪРТ , но пълен БВП у комуняшкото управление там !

13

Анонимен

преди 7 години

След Големият смог в Лондон през 1952 година, в общината на Лондон се сещат, че най-големият замърсител на въздуха е отоплението на твърдо гориво и вземат съответните мерки. В България даже гледат през пръсти на горенето на стари автомобилни гуми, което замърсява в пъти повече.

12

???

преди 7 години

Статията можеше да бъде поне малко по-точна. Примерно пише за замърсяване с прахови частици, но вероятно става дума за фини прахови частици, което не е същото. Между другото, при затворено помещение един дизелов двогател замърсява въздуха с фини прахови частици около 10-20 пъти ПОМАЛКО от цигарите, т.е. цигарите са едни от най-опасните източници на фини прахови частици. Източницитена фини прахови частици са много и са както естествени, така и изкуствени. В София преобладават естествените източ

11

Анонимен

преди 7 години

Добре е да се направи анализ откъде идва замърсяването в такива големи градове като Пекин, както и за София. Да не се окаже, че замърсяването заради леките коли в София е под 5% от общото замърсяване на въздуха в София....

10

ха-ха-ха

преди 7 години

Явно и в Пекин са на мода дизеловите Волсвагени.

9

До 7

преди 7 години

Очевидно велосипедите не са решение. Не знам защо някои тплкова се превъзнасят по тях. Решението си го има от години и си го реализират - все по-малко вредни емисии от ДВГ. Специално за България това, което работи в други държави, в България по очевидни причини няма да проработи, вкл. "добре развития градски транспорт". Аз лично много се радвам, че от около 20 години по някакво голямо изключение ползвам градския транспорт в София, който с всяка измината години става все по-зле. За метрото не ми

8

Анонимен

преди 7 години

In the beginning of 2010, Beijing had 4 million registered automobiles.[163] By the end of 2010, the government forecast 5 million. In 2010, new car registrations in Beijing averaged 15,500 per week. - WikipediaЗа 2010 са 5 милиона. Нивото на медиите в България е пълен смях.

7

Lina

преди 7 години

Още една причина американците да изнасят производствата си в Китай. Спомням си за въздуха в Русе преди 30 години. Не само колите замърсяват въздуха ,а и вредните производства.

6

Анонимен

преди 7 години

Единственото спасение за големите градове е по доброто развитие на градския транспорт, ограничение за леките коли и условия за велосипеди.

5

Анонимен

преди 7 години

Искате да спрете парниковия ефект? Ми почнете от тия.

4

Анонимен

преди 7 години

Ами хвърлиха *** и велосипедите и оттогава всичко се разпадна. Само до преди 30 години Китай беше една от най чистите държави. Но това остана в миналото. Бъдещето им е обгърнато в смог.

3

Анонимен

преди 7 години

Комунизъм = екокатастрофа.Руснаците успяха да съсипят цяло море - бившето Аралско море. Китайците са по амбициозни. Ще превърнат Китай в зона невъзможна за живеене.