20

Климат

преди 7 години

Анонимен, не знам дали си стъвал в Холандия или северна Германия, но там е средно с 10 градуса по студено и вали през ден. Казвам го от първа ръка ;) Климата в България е идеален за колела, няма инфраструктура, това е проблема.

19

До 18 Димитров

преди 7 години

Трябва да си луд, за да се качиш на велоспипед за твоите 5 км, които са горе-долу примерно от Орлов мост до разклона за Младост и Дружба по Цариградското шосе. Да не говорим, когато вали дъжд или сняг или когато е доста топло през лятото. Да не говорим, че ако си оставиш велосипеда цял ден някъде навън, е доста вероятно да позачезне, даже и видеонаблюдение да има. В общи линии ни съветваш да нарамим багажа, който иначе ще е в колата, да мааме в дъжд, снаг и пек и да миришем приятно на колегите

18

До 18 Димитров

преди 7 години

Ще стигнеш по-бързо като минаваш с велосипеда си на червено, каращ в насрещното, по тротоара, по забранени места и т.н. То и колите ако се движат като теб ще стигат по-бързо. Оня ден се втрещих как един коллоездач без да намалява минаваше поред на червено на всички светофари от моста Чавдар и после по бул Владимир Вазов. Да, движеше се не по-бавно от мен - на всеки червен светофар, аз спирах, а той минаваше. Най-добре ще е да се забранят велосипедите в София, но де акъл в Фандъкова.

17

Димитров

преди 7 години

За под 5км в София трябва да си мало**ен да се качваш на автмобил. В час пик за 2-5км с велосипед ще стигнеш 3 пъти по бързо и то безплатно. Да не говорим, че ако човекът е мързелив може да си сложи електрически двигател, 50км в час без да докосваш ***'далите и трафик не те лови.

16

Климат Холандия

преди 7 години

Справа уики :Средната температура през януари е +1-3 С, през юли е - +16-17 C. Слънчевите дни са малко, времето се променя бързо, с чести тежки мъгли, които понякога се отразяват на работата на транспорта. А всички знаем, че релефа е равнинен, но от вас разбирам, че колелата явно се карат само по равно ?!? В статията се коментира София, а не България и нещо не виждам как релефа пречи за изграждането на велоалеи ? Просто шофьорите сте самозабравили и си мислите, че София е само ваша !

15

Анонимен

преди 7 години

Релефът и климатът в България не са като Холандия! Помислете малко! Нищо не е случайно. Да не пренасяме сляпо чуждия опит. Тук нито е удобно, нито подходящо за колоездачи и велоалеи.

14

КолоездачШофоьорПеше

преди 7 години

Интересно как хора, които никога не са се качвали на колело и са забравили какво е да си пешеходец изказват компетентно мнение ! Качете се на колело в София и ще разберете защо колоездачите са принудени да карат по тротоарите. И не забравяйте, че колоездача няма броня, която да го пази ! А по тротора на мен ми пречат не колоездачите, които минават и заминават, а наглите шофьори, които паркират по средата и аз трябва да вървя по платното. Колоездачите също плащат данъци и имат право на велоалеи !

13

Идиот архитект

преди 7 години

Може ли да направиш велоалея на свръх претоварен булевард, като Константин Величков България. Какво дишат тези колоездачи, полезно или вредно? Или си търсят смъртта?

12

До колоездач

преди 7 години

Аз пък, нищо че си 100 кила, ако ми стъпиш на тротоара с такъв шут по *** или прът в спиците ще те сваля, че ще има да виеш половин час докато се събираш.

11

Анонимен

преди 7 години

Добре. Нека обаче да останат и тророари, защото напрактика велоалейте изядаха площа за пешеходците. На повечето места не в възможно да се разминат двама. Една майка с количка трябва да я бута по велоалеята или да слезе на уличното платно.

10

Истината

преди 7 години

Ясно е, че с изграждането на тези велоалеи, никой шофьор няма да слезе от колата си, за да се поти по тези псевдовелоалеи. Единственият резултат ще е още по-затруднено движение и по-голямо замърсяване на въздуха в София. Колото до колоездачите в София, то те станаха много по нагли от мотористите. Мотористите поне не карат по тротоарите, както правят колоездачите.

9

Факт

преди 7 години

Реалността е, че велосипедите в София трябва да се забранят, но вместо това Фандъкова реши пак да прецака пешеходци и шофьори.

8

Офцегон

преди 7 години

Кметицата Фендупкова трябва да си лекува здравето,а не ,както Лили Пепелината да прави магистрали,отделяйки 2/3 за ПАРТИЯТА.Управлението на т.нар. СТОЛИЦА,с характеристики на Могадишо,не става с цистерни боя,за да се разчертават 'зебри" и "велоалеи"-всъщност се разчертават лобните места на решилите да ги използват.Без осветление,грамотни светофари,това е КРАЖБА.Какво би се получило,ако шофьорите,стеснени до край,решат да не плащат данъци и зони?София не е Брюксел!Простотията е вечна!

7

Блатен тъжник

преди 7 години

"здравословни начини на предвиждане" е силно препоръчително)Крайно време е, да си вземете редактор , хора, стига сте пестили от една заплата!;)

6

Велосипедист

преди 7 години

А защо само в София? А в другите градове кога?

5

Анонимен

преди 7 години

В София има 3500 км. общински пътища, т.е. се обещава към 7% да имат и велоалея, смях.

4

Анонимен

преди 7 години

Туй боядисаното със жълта боя по тротоарите ли са велоалеи? И на цената на истинска магистрала. Що герберските малоумницци не отидат до Холандия, за да видят какво е велоалея. А не да омайват овчия избирател.

3

смЕх

преди 7 години

до 2Значи можеш да носиш на бой не си попаднал на когото трябва тоя пирон ще ти го заврат в задния двор.

2

Анонимен

преди 7 години

Велоалеите са като бус лентите,реално ги има,но няма никаква полза от тях и са неизползваеми, защото са проформа, създадени некадърно, без мисъл и не работят, нещо като кофпомпата в казармата. Бил съм къде ли не,но такава некадърност, никъде не се забелязва.

1

смЕх

преди 7 години

Точно в момента са 0% и никога няма да са по-вече от 1% излиза ,че това са най-високите разходи за калпак.