"Лиспата на мозък", за която пишеш се появява изведнъж във всички шофьори, когато шофират в България, независиимо от тяхната националност. Разбира се тук не става дума за липса на мозък, а за нещо друго, което всеки с малко мозък в главата ще се сети какво е.
Прав си, но хората са добре изманипулирани ит КАТ и като зомбирани повтарят, че шофьорите били такива или онакива и не могат да разберат, че за да се спазват правилата и в България, трябва шофьорите да са убедени в неизбежността на санкциятса, която КАТ ще им наложи ако нарушат правилата и разбира се размера на санкцията не е съществен. Вместо това по внушение на КАТ размера на санкциите се повишава, а нарушенията все повече се увеличават, защото КАТ не работи и не налага тези огромни санкции.
Скорости, гуми, сняг, ала-бала. На БГ шофьора, докато КАТ не започне да действа като в Австрия, нищо не може да му вкара акъл в главата. В Австрия колкото е ограничението - с толкова се движиш, няма шест-пет. Иначе глобите летят. Там в селото всеки кара с 50 и нито грам отгоре. На магистралата - 100. Ако ще и 1000 коня да му е колата, кара с толкова, иначе камерите са навсякъде и няма отърване. Обаче всичко е до контрол, а в БГ си имаме КАТ, дето освен да говори друго не прави.
Аз пък на стари години реших да изкарам шофьорска книжка, курсът ми почти привърши. Понеже спазвам ограниченията имам чувството, че съм спрял - с такава скорост профучават покрай мен. За изпреварвания от дясно, отнемане на предимство, престрояване за ляв завой на трамвайната линия... Направо съм потресен. На тези "майсторчЕта" снега и леда са им най-малкият проблем, големият проблем им е в липсата на мозък.
Трябваше и другите двама умници да поканите - Кесяков и оня дребния с рисунките, че го забравих как се казваше.
Само бих искал някой да ми поясни коя е изпуснатата дума/буква тук и какъв е смисълът на това изречение : "Рали пилотът добави, че напразното въртене на волана не част от майсторлъка в шофирането." Не е част или е част?
Браво на Извънземен, който си каза нещата каквито са! Като се върна в България с колата ми, която е достна мощна, забелязвам рязката разлика между западняците и *** - *** кара навсякъде над ограничението (където пътната настилка го позволява). Подминават ме като крайпътна гара. Това че карате мощни коли не значи, че ограниченията не важат за вас. Карайте внимателно и няма да имате проблем зимата.
Зимни гуми на Субару и нямате грижи:) Вчера на една стръмна уличка до нас бяха спрели 2-3 коли и не могат да отлепят - субито дори без газ си катери без да се замисля...
искам да споделя,че на ЛЕД няма газ,няма спирачки,няма зимни гуми има само ;соспод да те пази;......................
На времето съм карал Москвича на баща ми на лед, тогава гумите бяха "всесезонни", е няма нищо общо като усещане за контрол в сравнение с предно предаване и зимни гуми!Забравете летните гуми при минусови температури ! Две евтини нови зимни гуми са само 120 лв, боядисването и изчукването на един калник ще ви струва повече !Колкото до КАТ и ограниченията на скоростта, виждали ли сте в голям град на 4-ри лентов път извън централната част да се кара с 50 км/ч , колкото е ограничението.? Реално се кара с 60-70 км/ч поне.
Аз съм от късметлиите които са карали 3 месеца шофьорски курс с полигон, тренажор, психо, вътрешен изпит и кормуване. Това е истината, за 10 дни не се научава нищо. Голяма част от шофьорите си въобразяват, че като са в скъпа кола са недосегаеми и се размазват като мухи по дървета. Самочувствие огромно, възможности никакви. Това да вдигнеш огромна скорост не е майсторлък, а възможност на дадена кола. Майсторлък е да опазиш себе си и околните от инциденти, а не да летиш като безумец с жълта книжка
Това не е майсторство, а селско парадиране с риск да се отнеме човешки живот - говоря за чужд, а не за комплексаря зад волана.
КАТ ги бива да приказват и да не работят и този Стратиев като бивш катаджия дали ще е разичен? Ако КАТ спред да прави акции и да приказва, а започне да работи, както закона изисква от КАТ, нарушенията на Закона за движение по пътищата ще намалеят примерно 10 милиона пъти, катастрофите ще намалеят примерно 1000 пъти, ще намалеят в пъти и ранените и загионалите. Вместо работа, получаваме съвети от бивш катаджия, пфу.
Мойта каруца е със задно и в снега не ще да върви направо, сърди се. И аз така я свикнах, все с вратите напред...
Явно и ти си с промит от КАТ мозък. Я кажи как ще се пазиш от разни други по пътищата, когато най-неочаквано те засекат или навлязат в насрещното срещу теб без да има време да реагираш! Примерно аз спазвам правилата, но така ставам опасен и за себе си и за околните. Шофирам примерно по Ботевградско шосе в София с максималноо разрешената скорост, но покрай мен всички прехвърчат сякаш съм спрял. Проблемът не е в шофьорите, а в КАТ, т.е. в липсата на контрол по пътищата на България.
До ИзвънземенЯвно ти xлопа здраво дъсkата. Ако сам не се пазиш и Господ няма да те спаси. Все държавата ви е виновна ... нekадъpници ***...
Що само в *** има такива съвети? Вместо да ми давате съвети, по добре е да са чисти пътищата. Що в Гемания не дават съвети? Във Франция, Австрия? Знаете ли? Защото там дори и 3 метра сняг да има, пътищата им не са почистени а направо сухи. Съвети не ни трябват, трябва ни държава която да се грижи за пътищата през зимата, да са проходими и чисти. Аз плащам всичко + чисто нови зимни гуми и искам хубав, изчистен път и без дупки. А държавата какво? Купете си зимни гуми и ще ви даваме съвети....
Майсторлък в шофирането: Без газ и спирачка по леда