13

Стоян Г.

преди 7 години

Проблемът е, че не е опесъчено въпреки ниските температури и мъгла - ужасна поледица. Друг проблем е, че не ни стига умът в главите, за да разсъдим, че има поледица и трябва да намалим скоростта. И сега питам: КАТ ли е по-виновен или ние и нашето безрасъдство?Оставям всеки сам да отговаря за себе си.

12

u4en

преди 7 години

Какъв ти КАТ. На това място магистралата е като писта за спускане! Аутованите в Германия са с наклон max. 4% !

11

Работа трябва от КАТ

преди 7 години

Манипуцаиите и промиването на мозъците от страна на КАТ явно дават добри резултати. Вместо виновника КАТ за състоянето по пътищата, доста народ обвинява себе си. А само трябва човек да помисли поне малко и ако има и малко акъл между ушите ще разбере защо КАТ са виновни. Колкото до прочутата манипуация на КАТ, че не можело до всеки шофьор да седи катаджия, то никой освен самия КАТ не го иска. В нормалните държави всеки шофьор е убеден, че неизбежно ще бъде санкциониран ако извърши нарушение.

10

до Факт

преди 7 години

И къде ги видя тези нарушаващи законите от "бели държави". Гастарбайтерите от Германия ли?Напротив - нормалните хора, независимо какъв цвят им е държавата спазват закона, защото така трябва, а не защото ги е страх от наказание.Аз имам златен талон и достатъчно прилична заплата, за да си плащам глобите. Така че по твоята логика трябва да съм като Fast and Furious. Ама не съм - спазвам си всички знаци, колкото и да са прекалени. Защото така трябва.

9

Анонимен

преди 7 години

От психологическа гледна точка пътят и колата за продължение на АЗ-а. Представете си сега една държава пълна с крайно нетолерантни, мразещи себе си, избухливи и неконтролируеми хора. Българинът няма никаква емоционална хигиена. Той обича да мрази, по възможност всичко, а реално СЕБЕ си.

8

До 8

преди 7 години

КАТ няма как да хване всички ***, качили се зад волана неможещи, пили и т.н. Нямаме толкова хора в КАТ. :) Няма и толкова пари за технологии, които да ни следят, защото българина не приема колата като средство за придвижване, а като средство да каже "вижте ме". Аз защо не се нуждая КАТ да ми каже, че трябва да спазвам дистанция, да не бутам хора, да не пия преди да карам и да не отнасям автобусни спирки, докато карам със 100 в населено място?

7

До 3

преди 7 години

Интересно, аз спазвам правилата и без КАТ да ме дебнат иззад всеки ъгъл, защото съм на мнение, че ако всеки прави каквото си иска, ще настъпи хаос. Значи какво излиза? Регулиране винаги ще трябва, защото винаги ще има диваци, които не могат да се самоконтролират. Така че да - КАТ не си върши работата добре, но той не е виновен за това, че много хора имат нужда да избиват комплекси на пътя, да се гримират, да говорят по телефона и т.н.

6

Защо?

преди 7 години

Ако някой от тези е нарушил правилата, защо КАТ не го е спрял и санкционирал, за да не стават такива катастрофи?! Май КАТ трябва да бъде съден и заради тази катастрофа, както и за почти всички останали катастрофи в България, които са пряка последица от бездействието на КАТ.

5

Факт

преди 7 години

Пряка последица от 27 годишното бездействие на КАТ. В "белите" държави спазват правилата защото са сигурно, че ако ги нарушат, техният аналог на КАТ неизбежно ще ги санкционира, докато в България е обратното - шофьорите са убедени, че КАТ не работи и няма да ги санкционира и затова има десетки милиони нарушения всеки ден. примерните шофьори от "белите" държави, ако шофират в България правят повече и по-опасни нарушения от местните шофьори, така че е очевидно, че не става въпрос за самосъзнание.

4

Анонимен

преди 7 години

Газ ва , Гошоу, да ни та плаши мъглата, пОкажи умения, братчеТ!!

3

Анонимен

преди 7 години

*** е шАфьор, за него правила не важат, щото е можач, дистанцията е за жени, истинският мъж кара залепен за бронята на простосмъртния пред него, задължирелно заварен пед'ал за газта на мощната 100 коньова ракета!

2

До 2

преди 7 години

На пътя сме такива, каквито контролният орган на държавата (КАТ) ни наложи да бъдем - както навсякъде по света. Сами диваци могат да си мислят, че хората ще шофират по правилата без принудата на държавата.

1

Анонимен

преди 7 години

Диваци сме на пътя, това е положението.