22

Анонимен

преди 7 години

Драскачи писачи - винаги коментирате първосигнално .Първо постарахте ли се да преглидате видео материалите и снимките по този случай . Влекача е 3 осов като задните две са с двойни гуми а полуремаркето е 5 осово също с двойни гуми .Едва ле някой ще трйгне да вози 108 тона общо тегло просто защото му е кеф и или че ще мине метър .Както по долу се написа а и в италианските форуми се каза че причината е в моста .Ако прегледате видео материала който се пусна ще видите че проблема е в моста

21

:-)

преди 7 години

Общо тегло 108 тона???!!! Това с бетона на моста или без него?

20

Джаба Хътянина

преди 7 години

Господин Шопе, това което пишеш по принцип е така. Но в случай на превоз на извънгабаритен товар се спазват специални мерки които са описани в наредби. Които ти едва ли си чел, понеже не би трябвало и да те интересува(не вярвам да си водач на ППС превозващо извънгабаритни товари). Така че коментара ти е некомпетентен. За интересуващите се:api.bg/index.php/bg/. В случая това е за нашата страна, за другите страни си има Интернет. Моля не пиши само колкото да триеш клавиатурата.

19

нн

преди 7 години

108 тона. Много. Дали е претоварен не знам, но ако са много бобините и е можело да се поставят по-малко найстина мирише на нещо нередно. АЕЦ ползват такъв специален 100 тонен камион, но там оловната капсула е една и няма как. Същото е когато возят и извънгабаритен тежък единичен товар. Скоро возиха нещо такова за нефтената индустрия. Колкото до моста, лош късмет за нашия шофьор.

18

Вие не ,разбрахте ли

преди 7 години

Българин е замесен за земетресенията в Италия

17

Анонимен

преди 7 години

Юнак

16

Анонимен

преди 7 години

ДО 12 ПРАВ СИ. СЕГА МОГАТ И ДА ГО ПОСТРОЯТ С ПОДПОРА ПОСРЕДАТА.

15

Анонимен

преди 7 години

ДО 11 ТАКА Е ,АКО Е СОБСТВЕНИК . НА КАМИОНА, НО В ТОЯ СЛУЧАЙ МЕ СЪМНЯВА БЪЛГАРИНА ДА Е СОБСТВЕНИК.

14

Анонимен

преди 7 години

Този с бялата кола горе е късметлия.

13

Анонимен

преди 7 години

ЗНАЕХ СИ АЗ. ТАКИВА НЕЩА БЕЗ БЪЛГАРИН НЯМА КАК ДА СЕ СЛУЧАТ.

12

Анонимен

преди 7 години

и тяхната бюрокрация,като и нашата. а шофьора как е,защо не пишете.

11

Очевидно

преди 7 години

Забележете че подпорите на моста не са на мястото на свързване на елементите!То е заради ширината на пътя,обаче спокойно можеше да има опора в средата на разделителната ивица.Ама пуста му икономия....Иначе тежко натоварени камиони се движат по определен маршрут и с разрешение(нека тираджиите да кажат точно как е).Работата намирисва на корупция.

10

Шоп

преди 7 години

Шофьорът единствено е отговорен за претоварването на камиона.Длъжен е да знае какво вози и откъде минава.В противен случай не е шофьор, а безмозъчен вол.

9

Георги

преди 7 години

Камиона е италиански,а българина работи в италианска фирма.камиона е за превоз на точно такива бобини и има осем оси .моста е потдал просто или от старост или е бил некачествен.ако се разминаваха два камиона по 40 т пак е почти същото.

8

Анонимен

преди 7 години

Май не бъркат, влекачът беше триосен, а полуремаркето четириосно с двойни гуми.

7

Snorky

преди 7 години

Тотал 108 тона?? Да не бъркате нещо цифрите?

6

Анонимен

преди 7 години

Българина руши всичко по ред.

5

Анонимен

преди 7 години

Италианска бюрокрация - също като българската

4

Auto strada

преди 7 години

Bg camion s stomaneni bobini?! 108 000kg navednaj da karat s bg mizerable zaplati?! E, mnogo alchen firmadjia?! Sigur ne e bg firmata?! Nito stokata?! RIP!

3

Анонимен

преди 7 години

До 3Има и по-лошо от "българското ***" - "българомохамеданското ***" например