Та тази идея за 8-те минути е изпълнима примерно в Швейцария,която по територия е 4 пъти по малка от България,пътищата са идеални и разстоянието между градовете е по малко.Четох книга за доболнично поведение при инфаркти в САЩ и там си признават,че имат населени места отдалечени на 61 до 200 мили от болници с инвазивна кардиология.И какво-там 200 мили за 8 минути ли изминават???А книгата е издадена 2015-та година и обобщава 5 годишен опит от лечението и доболничното поведение при хора с инфаркт.
Сега има GPS системи.Би трябвало да се сметне средната скорост на линейка и да се види колко може да измине за тези 8 минути.Защото съгласете се,че е нереално да се иска за 8 минути да се изминат 30 километра.Или дори 20.Който не вярва нека смята!Идеята за 8-те минути противоречи на математиката дето още децата в 4-ти или 5-ти клас я учат!Да не говорим за София дето улиците са задръстени или по селата дето пътищата са лоши и зимата непроходими.
От втория абзац става ясно какви са приоритетите на Спешна помощ първо е изграждането на нови офиси и филиали като помещения и сгради, а след това още линейки и в трета фаза е подобряване на оборудването...така е важното да имате топли офиси, откъдето да си завадате въпросите, а не линейките да хвърчат и да спасяват човешки животи. Искам ДА ИМАМ ПРАВО аз да определям при кого да си внасям здравните вноски, защото според мен държавата и Здравната Каса не употребяват парите ми по предназначение!!!
Ми да деВъпросите няма да се задават от оператор на телефон 112Ще ви позвънят от Бърза помощ, и ще се получат да ви убедят, че случаят не е спешен!на мен ми се е случвало.Още преди време.Ерго, нищо ново
абе как да дойдат за 8 минути?! трябва с да летят по въздуха дето няма трафик... а и като гледам когато мине линейка на червено - всички ревът в дружен глас че отнели предимство. В задръстване колите дори и да искат да им направят път - просто понякога няма на къде и линейката вие на едно място. Иначе проблема е сериозен, но хем не искаме да плащаме по - високи здравни осигуровки хем претенции имаме
Приоритет: Линейката да стига при "червен код" за 8 минути